90% מהאנשים שהולכים לשירותים שמים לב לקיומו של פרסום בחדר השירותים ו-86% זוכרים את הפרסום לאחר חשיפה ראשונה. כך עולה מסקר שוק שנערך עבור חברת "לעומק התודעה" המתמחה במדיה חדשה - פרסום בתאי שירותים במועדונים מובילים ופאבים ברחבי הארץ.
הסקר בוצע על-ידי חברת "מיכה מרום" עבור "לעומק התודעה" ב-5 מועדונים מובילים בהם קיים פרסום בחדרי השירותים והתמקד בסטודנטים, חיילים וגילאי 24 ומעלה בהתפלגות שווה בין גברים ונשים.
און גולדשטיין, מבעלי לעומק התודעה, מסר כי: "הסקר בדק את עמדות הנבדקים ביחס לפרסום בשירותים. שמחנו לתוצאות הסקר שהראו כי פרסום במדיה זו הינו אפקטיבי בצורה יוצאת דופן לקהל הצעירים, באמצעות מדיה זו, אנו מעניקים חשיפה איכותית אפילו לקהל יעד בררני זה, שכידוע אינו צרכן מדיה גדול וכל זאת באווירה אידיאלית של בילוי במועדון ואינטראקציה מהנה".
ואכן, על-פי הסקר נמצא, כי 95% מהאנשים ששמים לב לקיומו של הפרסום קוראים את הכתוב במודעת הפרסום.
עוד נתון מעניין, מראה כי כ-60% מבקרים בשירותים מעל 4 פעמים בערב. 25% מהנשאלים אמרו שהם מבקרים בשירותים 3 פעמים בערב ו-15% מבקרים בשירותים פעמיים בערב. כך שהממוצע עומד על 3.44 פעמים לערב לאדם.
הנשאלים התבקשו לציין את עמדותיהם ביחס לפרסום בשירותים. 34% מהמשיבים מעדיפים להיחשף לפרסום ממוקד בצעירים (ללא פירוט). 18% מהמשיבים מעדיפים להיחשף לפרסום ממוקד בסיגריות וסרטים. 26% מהמשיבים מעדיפים להיחשף לפרסום ממוקד באלכוהול. 13% מהמשיבים מעדיפים להיחשף לפרסום ממוקד בפריטי אופנה. 8% מהמשיבים מעדיפים להיחשף לפרסום ממוקד בקונדומים, גלולות וכו'.
חברת "לעומק התודעה" שולטת בחיי הלילה של ישראל ומחזיקה בזיכיון בלעדי לפרסום בחדרי השירותים של 75 מועדוני לילה ופאבים בכל רחבי הארץ. באמצעות המדיה החברה מתמחה בפנייה לגילאי 18-35, שכידוע קהל מבוקש בקרב חברות רבות. בין לקוחותיה הקבועים של החברה: פלאפון עם המותג ESC, גלובוס גרופ, TNT, רדיו ת"א, קונדומי דורקס, חברת הכרם ועוד.