|
איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל [צילום: סיון פרג']
|
|
|
|
|
הכנסות שופרסל, שבשליטת דסק"ש וקבוצת ברונפמן פישר, הסתכמו ב-2.8 מיליארד ש"ח ברבעון השני של שנת 2015, בהשוואה ל-3 מיליארד ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד. כך עולה (יום ד', 5.8.15) מדוחות החברה. עם זאת, החברה עברה לרווח נקי של 16 מיליון ש"ח, בהשוואה להפסד של 157 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד.
הכנסות מגזר הקמעונאות ברבעון השני השנה הסתכמו ב-2.74 מיליארד ש"ח, בהשוואה ל-2.98 מיליארד ש"ח ברבעון המקביל אשתקד, קיטון של 8% שנבע בעיקר בגין עיתוי חג הפסח, הורדת מחירים, צמצום בשטחי מסחר על-רקע סגירת סניפים והתגברות התחרות. בנטרול השפעת עונתיות (מועד חג הפסח, שחל השנה במהלך הרבעון הראשון) הקיטון הינו כ-2.8%.
המכירות בחנויות זהות אשר פעלו באופן מלא ברבעון השני השנה וברבעון המקביל אשתקד קטנו בשיעור של 7.4%, הקיטון נבע בעיקר מעיתוי חג הפסח, הורדת מחירים והתגברות התחרות. בנטרול השפעת עונתיות (מועד חג הפסח) הקיטון הינו כ-2.7%.
המכירות למ"ר בחנויות החברה ברבעון השני השנה היו 5,324 ש"ח בהשוואה ל-5,468 ש"ח ברבעון המקביל אשתקד, קיטון של 2.7%, שנבע בעיקר מעיתוי החג כאמור והורדת מחירים.
הכנסות מגזר הנדל"ן ברבעון השני השנה הסתכמו ב-44 מיליון ש"ח בדומה לרבעון המקביל אשתקד.