|
ראסל אלוואנגר, מנכ"ל טאואר
[צילום: יח"צ]
|
|
|
|
|
מכירות חברת טאואר-ג'אז, הנסחרת בבורסת נאסד"ק ותל אביב, הגיעו לרמות שיא בתולדות החברה ברבעון השני של 2015, בהיקף של 236 מיליון דולר, בזכות צמיחה אורגנית של 35%, במכירות לכל הלקוחות של החברה, בנטרול מייקרון ופנסוניק. כך עולה (יום ד', 5.8.15) מדוחות החברה.
צמיחה זו הביאה לעלייה משמעותית ברווחיות החברה עם גידול בסך 25 מיליון דולר, 26 מיליון דולר ו-23 מיליון דולר ברווח (non-GAAP) הגולמי, התפעולי והנקי, בהתאמה, בהשוואה לרבעון השני של שנת 2014, בעיקר בזכות החלפת המכירות שרשמה החברה למייקרון ממפעלה בנישיוואקי במכירות ללקוחות אחרים בעלי שיעורי רווחיות גבוהים יותר.
ברבעון הראשון של השנה רשמה החברה מכירות שהסתכמו ב-226 מיליון דולר.
הרווח הנקי, על בסיס non-GAAP, ברבעון השני של 2015 הסתכם בסך של 54 מיליון דולר, או רווח בסיסי למניה של 0.70 דולר, המהווה שיעור רווח נקי של 23%, עלייה משמעותית של 74% לעומת 31 מיליון דולר, או רווח בסיסי למניה של 0.62 דולר, ברבעון המקביל אשתקד ושל 9% לעומת 50 מיליון דולר ברבעון הקודם.
החברה סיפקה תחזית מכירות לרבעון השלישי של שנת 2015 בסך 244 מיליון דולר, בטווח של 5% כלפי מעלה או מטה, המשקפת גידול נוסף במכירות של 8% בהשוואה לרבעון השלישי של שנת 2014.