|
"גיקים" מוצהרים [צילום: יח"צ]
|
|
|
|
|
כרטיס טיסה קלינגטון [צילום: יח"צ]
|
|
|
|
פוסטר קלינגון [צילום: יח"צ]
|
|
|
|
|
חברת הפינטק ZOOZ, פלטפורמת תשלומים לכרטיסי האשראי, מחפשת 100 עובדים בעלי פרופיל יוצא דופן, "גיקים" מוצהרים, שיודעים לקרוא קלינגונית שוטפת, או ידעו לפצח את השפה כמו כל קוד אחר אותו הם מפצחים מדי יום, לתפקידי פיתוח מגוונים.
במסגרת קמפיין הגיוס, שיארך שבועיים, חולקו על גבי רכבים בתל אביב, רעננה והרצליה, כרטיסי טיסה לספינת החלל אנטרפרייז, כתובים בקלינגונית, השפה המתוכננת שפותחה עבור סדרת סטאר טרק המיתולוגית. בנוס, נתלו פוסטרים וחולקו חולצות הנושאות את לוגו אנטרפרייז במפגשים טכנולוגים.
לפצח את הקוד
אבי סולומון מנהלת השיווק של החברה ויזמית הקמפיין: "חברת זוז אינה חברה שגרתית, ולכן אנו מחפשים עובדים שיכולים להתאים לאווירה ולהתנהלות החדשנית שאנו מתווים. חשבנו על הקמפיין כיון שביקשנו לגייס אנשי פיתוח עם ראש אחר בשוק תחרותי מאוד של מגייסים הצדים אחר העובדים הטובים ביותר. אנשי הפיתוח חושבים ועוסקים בפיצוח וכתיבת קודים. הקמפיין נועד לאתגר אותם לפצח את הקוד בשפת הקלינגון".
לטובת קמפיין הגיוס הוקם אתר מיוחד, דרכו ניתן להגיש
קורות חיים.
התפקידים המבוקשים דורשים תואר ראשון במדעי המחשב ממוסד מוכר, ניסיון רלוונטי 2-3 ויכולת עבודה עצמאית בסביבה דינמית ומשתנה. בין התפקידים: מהנדס מכירות, מהנדס QA, J2EE developer, ומהנדס אוטומציה JAVA.