|
מי מגיע? [צילום: AP/Richard Vogel]
|
|
|
|
|
פייסבוק ללא ספק רצינית ביותר לגבי קידום אפשרות ה"איוונט" (אירוע) שלה. החברה החלה לעבוד במלוא המרץ כדי לקדם אירועים ציבוריים ופרטיים בצורה נפרדת, עם מאפיינים ייחודיים ואופן קידום ייחודי לכל אחד מהם.
ל"איוונטים" ציבוריים יהיו מעתה תמונות כותרת גדולות יותר ויוצג בהם מידע רב יותר לגבי מיקום האירוע ועל האירוע עצמו, כמו הפרופיל של האמן או תמונות ממקום האירוע. במקביל, הפוסטים על הקיר יהיו פחות בולטים לאור העובדה שמדובר באנשים זרים שאינם מכירים זה את זה.
לא צריך את גוגל
בפייסבוק שוקלים גם שימוש בדרכים שונות לאינטראקציה עם האירועים. לדוגמה, הדרך היחידה שתהיה לנו להראות שאנחנו מביעים עניין באירוע מסוים היא לבחוק את אופציית ה"join" (מצטרף). החברה גילתה כי אנשים לעתים קרובות בחרו בה רק כדרך להביע עניין - ולא בהכרח הגיעו לאירוע.
פייסבוק שוקלת כעת אפשרויות כמו "Follow" (לעקוב) או "Remind me" (הזכר) כדי שניתן יהיה להתעדכן על אירוע ללא הצורך להתחייב אליו.
ולא מדובר רק באירועים ציבוריים - מסיבות פרטיות זוכות גם הן לעיצוב מחודש שיעזור ליפות את ההזמנה, ללא הצורך בחיפוש תמונות מתאימות בגוגל. נכון לעכשיו יהיו 36 נושאים להתחיל איתם, בקטגוריות כמו עונות, חופשים, מסיבות משפחתיות, נסיעות, מאכלים ומשקאות.
הנושאים החדשים יותאמו תחילה למשתמשי האנדרואיד ומאוחר יותר גם למשמשי iOS.