חברת מלונות פתאל, המנהלת את מלון לאונרדו אשקלון, הגישה (20.9.15) תביעה נגד בעלת הנכס, חברת נ.י אשקלון, ובעליה
בני ברון, לאכיפת הוראות הסכם הניהול שנחתם ביניהן לפני שנתיים, כך שתוכל לנהל אותו ללא הפרעה מצידם.
לטענת פתאל, ברון פועל ללא הרף בניגוד להסכם הניהול, מתערב באופן גס עד כדי אלימות בתפעול המלון באופן אשר למעשה הופך את פעולות הניהול והתפעול לכמעט בלתי אפשריות, תוך שהוא רומס ברגל גסה את ההסכמים בין הצדדים. לאחרונה אף נאלץ המלון לבקש ולקבל מבית המשפט צו למניעת הטרדה מאיימת, בשל אלימותו הפיזית והמילולית של ברון.
בהמשך הומר הצו בהסכמת הצדדים בהתחייבותו של ברון להתרחק מהמלון ולחדול מהטרדתו האישית כלפי מנהלו, וכן הוסכם, כי לאחר מכן תקיים נ.י אשקלון את הוראות הסכם הניהול. אולם בטרם יבשה הדיו על הסכמות אלו, שב ברון לסורו והמשיך לפעול בדרכים כוחניות ואלימות, תוך שהוא מונע בכוח מהמנכ"ל להיכנס למלון, ואף מוסר מידע כוזב למשטרה שהוזעקה בידי המנכ"ל.
בתביעה נאמר כי בתחילת החודש ניתן נגד ברון צו לפיו הורחק ממנכ"ל המלון ומבית המלון עצמו עד דצמבר השנה, תוך שבית המשפט מותח ביקורת על התנהגותו. לדברי פתאל, באמצעות עוה"ד מיכאל איילון וקובי מרקוס, בראשית החודש התיימרה נ.י אשקלון לפטר את המנכ"ל, והיא אף פועלת מול גורמים חיצוניים כדי להצר את דרכיה של פתאל במטרה להפוך את ניהול המלון לבלתי אפשרי.
בבקשה נטען, כי קיים חשש ממשי שפעולותיו חסרות האחריות והסמכות של ברון יגרמו לנזקים בלתי הפיכים למלון, אשר רק לאחרונה השתקם מהשפעות מבצע צוק איתן. טרם הוגש כתב הגנה.
ברון מסר בתגובה, כי פתאל מנהלת את המלון בצורה גרועה וגורמת לו הפסדים, וכי היא מנסה להרחיקו ממנו בתואנות שווא. לדבריו, בית המשפט קבע שאינו אדם אלים וכי מדובר בסכסוך עסקי בינו לבין פתאל. עוד טוען ברון, כי פתאל פועלת בחוסר תום לב, תוך פגיעה בעובדי המלון ובשכרם.