|
|
במקום השני
|
|
|
|
במקום השלישי
|
|
|
|
במקום הרביעי
|
|
|
|
|
וואלה ממשיך להיות אתר האינטרנט המוביל בישראל מבחינת חשיפה, כאשר החשיפה לאתר עלתה מאז פברואר השנה מ-47.1% ל-55.6%. כך עולה מנתוני סקר TIM של TNS טלסקר.
עוד עולה מהסקר כי גוגל (Google) מדורג במקום השני בגודלו בישראל מבחינת חשיפה עם 44%, עלייה מ-37.5% בפברואר השנה. נענע הוא אתר האינטרנט השלישי בגודלו בישראל, עם חשיפה של 35.8%, לעומת 25.4% בפברואר.
מרבית אתרי האינטרנט הראו עלייה משמעותית בחשיפה להם מאז פברואר השנה, פרט לשבעה. אתרי MSN-הוטמייל ירדו בחשיפה מ-36.3% בפברואר ל-33.6% בנובמבר, אך עדיין ממוקמים במקום הרביעי מבחינת חשיפה.
יאהו! ירד מחשיפה של 20.5% בפברואר ל-16.9% בנובמבר, סטארט ירד מחשיפה של 16.6% בפברואר ל-15.8% בנובמבר, אתר האינטרנט של "הארץ" ירד מחשיפה של 11.1% בפברואר לחשיפה של 10.4% בנובמבר, אתר דפי זהב ירד מחשיפה של 10% לחשיפה של 9.1% בנובמבר, אתר אלטה ויסטה ירד מחשיפה של 6.4% בפברואר לחשיפה של 4.7% בנובמבר, ואתר IOL ירד מחשיפה של 5% בפברואר לחשיפה של 4.7% בנובמבר.
מבחינת אתרי אינטרנט כלכליים, אתר "גלובס" הראה עלייה משמעותית בחשיפה שלו מאז פברואר השנה והוא מוביל בפער ניכר את הקטגוריה. אתר "גלובס" הגיע לחשיפה של 10.7% בנובמבר, לעומת חשיפה של 6.3% בפברואר השנה.
אתר "גלובס" אף עבר ברמת החשיפה שלו את החשיפה הכוללת לאתר "הארץ", הכולל את החשיפה למוסף הכלכלי אך גם לכל יתר חלקי העיתון. אתר דה מרקר הגיע בנובמבר לחשיפה של 7.3%, עלייה מחשיפה של 5.1% שנמדדה בפברואר השנה.
בסך הכל, האתרים מקבוצת "הארץ" כולם, בעיקר הודות לוואלה, זכו לחשיפה כוללת של 62.2%, עלייה יחסית ל-54.8% בפברואר השנה. סך החשיפה המצרפית לאתרי קבוצת MSN, ירדה. בפברואר השנה עמדה החשיפה המצרפית על 45% ואילו בנובמבר על 42.7%.
הסקר נערך בקרב מדגם ארצי ומייצג של 851 משתמשי אינטרנט בגילאי 13 מקרב האוכלוסייה היהודית בישראל.