|
התארגנות עובדי גולן טלקום
|
|
|
|
|
אם אתה אחד מ-850,000 לקוחות גולן טלקום וזקוקים לשירות: סים חדש, טיפול בבעיות גלישה באינטרנט, החלפת חבילה, טיפול בבעיות קליטה, מכשיר חלופי תמורת מכשיר חדש, יש לך בעיה. אמש (יום ה', 12.11.15) נטשו עובדי החברה את כל נקודות המכירה והשירות של החברה ברחבי הארץ.
בהסתדרות הלאומית מדגישים כי מדובר בשביתת אזהרה עליה הוחלט אמש עם ועד העובדים ממש לאחר פיצוץ ישיבת המשא-ומתן שהתקיימה אתמול.
43 מתוך 44 עמדות השירות והמכירה של גולן טלקום נותרו ללא נציגים. שביתת אזהרה של עובדי גולן טלקום מעוררת הדים רבים בקרב עובדי החברה המבקשים להחריף את העיצומים. עובדי ההנדסה בגולן טלקום מבקשים להצטרף לשביתה.
יניב מזרחי, מנהל חטיבת הארגונים בהסתדרות הלאומית, אמר כי "חבל שמיכאל גולן לא עומד בהתחייבות שנתן בכתב לעובדים שלו בדיוק לפני שבוע. גולן התחייב להיכנס למשא-ומתן אינטנסיבי וכן עד לחתימה על הסכם קיבוצי".
בהסתדרות הלאומית מאשימים את גולן כי במקום לעשות זאת הוא ממשיך "לגרור רגליים" במשא-ומתן: "חבל שהוא עצמו שוכח את המקום שהוא היה בו בדיוק לפני שבוע, ממש בשיא הדיווחים על העסקה למכירת החברה. אז, התנהג אחרת, שיגר מכתב מחוץ לארץ והתחייב לעובדיו. מתברר כי עולם כמנהגו נוהג בגולן טלקום:.
הודיה אוהב-שלום, יושב-ראש ועד העובדים: "קצנו בהבטחות שווא. העובדים הושיטו יד לשלום ואנו מגלים כי אין בכוונת הנהלת החברה לעמוד בהתחייבות שגולן עצמו נתן לנו. לא ברור לי מדוע חברה אשר חרב השביתה עומד לראשה איננה מתנהגת באחריות כלפי מאות אלפי לקוחותיה בכל רחבי הארץ ולא יושבת למשא-ומתן סביב השעון עד שנגיע לפתרון מוסכם".
תגובת גולן טלקום לא נמסרה.