|
איציק וייץ, מנכ"ל קרסו [צילום: מאיר פרטוש]
|
|
|
|
|
קבוצת קרסו מוטורס פירסמה (יום ג', 29.3.16) את תוצאותיה לסיכום הרבעון הרביעי ושנת 2015 כולה, והציגה צמיחה ושיפור בביצועי הקבוצה.
הקבוצה רשמה גידול של 70% ברווח נקי שהסתכם בכ-194.5 מיליון שקל, בהשוואה לכ-114.6 מיליון שקל בשנת 2014. הכנסותיה של הקבוצה צמחו בכ-20% לכ-3.5 מיליארד שקל, בהשוואה לכ-2.92 מיליארד שקל בשנת 2014.
מספר כלי הרכב החדשים שמכרה קבוצת קרסו עלה ל-26,122 כלי רכב חדשים, לעומת 20,649 כלי רכב בשנת 2014. היקף מכירות זה העלה את נתח השוק של הקבוצה ל-9.5%, וזאת בהשוואה ל-8.1% בשנת 2014.
ההכנסות ברבעון הרביעי של שנת 2015, צמחו בכ-11.5% לכ-940 מיליון שקל, בהשוואה לכ-844.5 מיליון שקל ברבעון המקביל 2014. הקבוצה סיימה את הרבעון הרביעי של שנת 2015 עם עלייה ברווח הנקי של כ-84% לכ-50.2 מיליון שקל, בהשוואה לכ-27.3 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.
דירקטוריון החברה על חלוקת דיבידנד בסך של כ-80 מיליון שקל שישולם בחודש אפריל השנה. סך הדיבידנד בגין שנת 2015 מסתכם לכ-130 מיליון שקל. מאז הנפקת החברה בבורסה בשנת 2011, חילקה קרסו מוטורס דיבידנד כולל של כ-380 מיליון שקל.
איציק וייץ, מנכ"ל קרסו מוטורס: "שנת 2015 היא השנה השלישית ברציפות בה מכרנו מעל ל-20,000 כלי רכב בשנה, כאשר השנה רשמנו שיא חדש של למעלה מ-26,000 כלי רכב חדשים שנמכרו. במהלך השנה הבאה אנו צפויים להמשיך להשיק ולמכור דגמים נוספים. השנה התחלנו לשווק את המותג דאצ'יה, שהפך תוך שנה בלבד, לאחד המותגים הצומחים ביותר בישראל. הגידול בהיקפי הפעילות בא לידי ביטוי גם בהגדלת נתח השוק של קרסו, וזאת תוך שימת דגש על שיפור שולי הרווח של החברה. גם השנה אנו מקפידים לשתף את בעלי המניות שלנו ברווחי החברה באמצעות חלוקת דיבידנד".