משרד הפרסום תל אביב-מוסקבה הוא משרד הפרסום המוביל בשנת 2003 במגזר הרוסי. כך עולה מהדירוג השנתי המלא לפרסום במגזר הרוסי לשנת 2003 שערכה חברת "יפעת - בקרת פרסום", מקבוצת "יפעת".
נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום, מוסר כי "HOT הוא המפרסם הגדול של תל אביב-מוסקבה, הבולט בעיקר בשל קמפייני ההחדרה שלו. תנובה הוא המפרסם השני בגודלו בטיפול המשרד כאשר הקמפיין הבולט של תנובה הוא 'יופלה הקרם של היוגורט' ואילו פרטנר הוא המפרסם השלישי בגודלו במשרד עם לא פחות מ-62 גרסאות קמפיין בשנת 2003 במגזר הרוסי".
במקום הרביעי בטבלת משרדי הפרסום מתברג אדלר חומסקי וורשבסקי שהשיק לאחרונה את טריו לפרסום מגזרי. הלקוחות העיקריים של משרד זה הם G&P עם פרסום למגוון מוצרים, יפאורה תבורי, המפרסמת בווליום גבוה את שוופס וספרינג שייקר וקבוצת בנק הפועלים עם קמפיינים בכיכובו של יאיר לפיד.
בדרוג תתי ענפים, בדומה למגזר הכללי, תת ענף תקשורת סלולרית הוא תת הענף הדומיננטי במגזר הרוסי, כאשר פרטנר אורנג' הוא המפרסם המוביל. אגב, ESC שבלט מאד במגזר הכללי, לא נכנס לטבלת 10 המותגים המובילים במגזר הרוסי.
תת ענף כבלים/לווין הוא במקום השני עם השקעה מאסיבית דומה של שני השחקנים הראשיים (yes/HOT). תת ענף רשתות שיווק ממוקם במקום השלישי כאשר סופרפארם היא רשת השיווק המובילה בפרסום, במקום השני ובהפרש ניכר ממוקמת רשת השופרסל. קו-אופ הריבוע הכחול ממוקמת במקום הרביעי ואילו קלאבמרקט ממוקמת במקום השמיני בלבד במגזר הרוסי.
תת ענף הסברה מקבל ייצוג יפה במגזר הרוסי ומדורג במקום התשיעי בטבלת תתי הענפים כאשר המפרסמים המובילים הם האגודה למלחמה בסרטן, משרד הפנים (הכנה לבחירות המקומיות), משרד התחבורה (קמפיין המקליקים), המשרד לקליטת עליה ועוד.
נתונים מלאים:
בדרוג המפרסמים, מוביל את הטבלה - P&G - פרוקטר & גמבל. לאחריו - סנו, ובמקומות הבאים, לפי סדר: HOT (התאחדות הכבלים בישראל); תנובה; YES - DBS - שירותי טלוויזיה בלווין; פרטנר - אורנג'; קווי זהב; סלקום; פלאפון; ברק 013.
בדרוג הקמפיינים, כאמור, מוביל את הטבלה - התאחדות הכבלים (HOT) ואחריו: סינמה-וזה רק חלק מהעולם הגדול; תנובה - יופלה - הקרם של היוגורט; קווי זהב - 012-אנשים קרובים נושאים קרובים; סנו - OXYGEN - מסיר כתמים-משחרר את הבגדים מהכתם; קרמה - Crema-שמפו-השיער שלך נראה סופר Crema; סנו - מקסימה ג'ל-מרגישים את ההבדל עם ג'ל+כוס מתנה; רשת שופרסל - 4 SALE; YES - (שר בגשם)-SUPER WINTER-חורף גדול מהחיים; HOT - מי רוצה להיות מיליונר; קינדר - אצבעות-עשיר כל כך בחלב שאפשר לראות (כלב); HOT - אינטרנט-האינטרנט המהיר בכבלים מבצע אינטרנט+ספק.
בדרוג המותגים, כאמור, מוביל את הטבלה - מותג YES - DBS - שירותי טלוויזיה בלווין, ואחריו: פרטנר - אורנג'; HOT - (התאחדות הכבלים בישראל); סלקום; קווי זהב - שיחות בינל'; ברק 013 - שיחות בינל'; סופר-פארם; בנק דיסקונט; פלאפון; אגד - תחבורה ציבורית.
דרוג תתי הענפים המלא: במקום הראשון - תקשורת סלולרית, ואחריו - כבלים/לווין; רשתות שיווק; שיחות בינלאומיות; ספקים - ISP; אבקת כביסה/טבליות לכביסה; שמפו ומרכך; בנק; הסברה; חשמל - כללי.