ויקטורי רשת סופרמרקטים מדווחת על תוצאותיה עבור הרבעון השני 2016. הכנסות החברה ברבעון השני של 2016 הסתכמו ב-361 מיליון שקל, עלייה של 51.9% בהשוואה ל-237.7 מיליון שקל ברבעון השני של 2015. העלייה במכירות נבעה מפתיחת סניפים חדשים.
הפדיון הממוצע בחנויות זהות במהלך הרבעון עמד על כ-7.7 אלף שקל למ"ר לעומת פדיון ממוצע של כ-8.9 אלף שקל למ"ר ברבעון המקביל אשתקד. הפדיון הממוצע למ"ר בחנויות זהות במהלך הרבעון עמד על כ-8.7 אלף שקל למ"ר, לעומת פדיון ממוצע של כ-8.9 אלף שקל למ"ר ברבעון המקביל אשתקד.
הרווח הגולמי ברבעון השני של שנת 2016 הסתכם בכ-163.9 מיליון שקל, בהשוואה לכ-108.7 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. שיעור הרווח הגולמי ברבעון השני של שנת 2016 עלה ל-23.9%, בהשוואה ל-23.1% בתקופה המקבילה אשתקד. הגידול בשיעור הרווחיות הגולמית, נבע בעיקרו משיפור תנאי הסחר מול הספקים עקב צמיחתה הניכרת של החברה עקב רכישת סניפי "מגה", וכן משיפור ברווחיות היבוא המקביל.
הרווח התפעולי ברבעון השני של שנת 2016 הסתכם בכ-9.6 מיליון שקל בהשוואה ל-5.9 מיליון שקל. שיעור הרווח התפעולי ברבעון השני של שנת 2016 הסתכם ב-2.7%, בהשוואה ל-2.5% בתקופה המקבילה אשתקד. הרווח מפעולות רגילות ברבעון גדל בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד עקב העלייה הניכרת במכירות וברווח הגולמי של החברה.
הרווח הנקי לתקופה ברבעון השני של שנת 2016 הסתכם ב-7.0 מיליון שקל, לעומת 4.1 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. שיעור הרווח הנקי ברבעון השני של שנת 2016 הסתכם ב-1.9%, בהשוואה ל-1.7% בתקופה המקבילה אשתקד.
תזרים מזומנים מפעילות שוטפת לרבעון השני 2016 הסתכם ב-16.0 מיליון שקל. מזומנים ושווי מזומנים בקופת החברה הסתכמו ב-88.2 מיליון שקל. הנזילות הגבוהה מאפשרת לחברה להמשיך להתפתח ולהרחיב את פעילותה. ההון העצמי הסתכם ב-167.7 מיליון שקל ברבעון השני 2016, בהשוואה ל-154.2 מיליון שקל בתקופה המקבילה ב-2015.
מתחילת השנה חילקה החברה דיבידנד בסך 6.7 מיליון שקל, והכריזה על חלוקת דיבידנד נוספת בהיקף של 2 מיליון שקלים.