קבוצת אופל בלאנס מדווחת (יום ד', 31.8.16) על תוצאות המחצית הראשונה של השנה והרבעון השני: הכנסות החברה ברבעון השני הסתכמו בכ-10.3 מיליוני שקלים לעומת הכנסות של כ-8.4 מיליוני שקלים ברבעון המקביל בשנת 2015 גידול של 22%. הרווח הנקי זינק בכ-65% והסתכם בכ-4.0 מיליוני שקלים לעומת רווח נקי של כ-2.5 מיליוני שקלים ברבעון השני בשנת 2015. עסקות הניכיון ברבעון השני הסתכמו בכ-250 מיליוני שקלים לעומת כ-231 מיליוני שקלים ברבעון הראשון של השנה.
הכנסות החברה בששת החודשים הראשונים של 2016 הסתכמו בכ-20 מיליוני שקלים לעומת הכנסות של כ-16.7 מיליוני שקלים בתקופה המקבילה, גידול של כ-23%. הרווח לפני מס זינק בכ-53% והסתכם בכ-9.5 מיליוני ש"ח ואילו הרווח הנקי הסתכם בכ-7.1 מיליוני שקלים, זינוק של 58% לעומת רווח של כ-4.5 מיליוני שקלים בששת החודשים הראשונים של 2015.
תיק הלקוחות של אופל בלאנס בסוף יוני גדל בכ-35% והסתכם בכ-146.5 מיליוני שקלים לעומת תיק לקוחות של כ-108.9 מיליוני שקלים בחציון המקביל. סך עסקות הניכיון בחציון הראשון הסתכם בכ-481 מיליוני שקלים לעומת סך של 377 מיליוני שקלים בחציון המקביל, גידול של כ-28%. הכנסות החברה משקפות תשואה שנתית של 29% על תיק הלקוחות שלה.
ההון עצמי של אופל מסתכם בכ-33.9 מיליוני שקלים לעומת כ-25.5 מיליוני שקלים בחציון המקביל, גידול של 35%. כמו-כן הכריזה החברה על חלוקת דיבידנד נוסף של 1 מיליון שקלים ובמצטבר עומד הדיבידנד מתחילת השנה על כ-4.5 מיליוני שקלים.