יעל ברקאי-סיגון מבקשת (14.11.16) מבית המשפט המחוזי בתל אביב לאשר תביעה ייצוגית נגד אל-על, בטענה שהיא מפלה לרעה את לקוחותיה הישראלים בפיצוי על איחור בטיסותיה.
לדברי המבקשת, הדירקטיבה האירופית משנת 2004 קובעת פיצוי של 600-400 אירו על כל איחור של שלוש שעות ומעלה בטיסה. למרות זאת, אל-על אינה מיידעת את נוסעיה הישראלים על אודות זכותם לפיצוי, בעוד שהיא מציעה את הפיצוי הקבוע בדירקטיבה לנוסעים הזרים בטיסותיה.
לטענת המבקשת, באמצעות עו"ד גיא רשף, יש לחייב את אל-על לשלם 400 אירו לכל נוסע בטיסות הקצרות שהתעכבו וב-600 אירו בטיסות הארוכות, וכן לפצות כל אחד מחברי הקבוצה ב-500 שקל על האפליה, עוגמת הנפש והפגיעה באוטונומיה. טרם הוגש כתב הגנה.