חברת פלאפון הודיעה (יום ג', 20.1.04) כי היא יוצאת בקמפיין נרחב וכן במבצע לעידוד השימוש ב-SMS בקרב קהל המנויים שעדיין אינם עושים שימוש נרחב בשירות בעיקר הקהל הבוגר של בני 30 ומעלה בהיקף כספי בסך של 2 מיליון ש"ח. סיסמת הקמפיין הינה: "יש לכם SMS בפלאפון, למה שלא תתחילו להשתמש בו".
במסגרת המבצע של SMS 1+1, על כל SMS אחד בתשלום יקבל המנוי אחד במתנה - עד ל-15 הודעות במתנה. המבצע תקף לכל מסלולי החברה, למעט מסלולים הכוללים כבר הטבה במחיר ה-SMS, בהם מסלול "יותר" לחיילים וכל מסלולי Esc, המיועדים לקהל צעיר בגילאי עד 30.
פאלפון הודיעה על מבצע זה לאחר סקר שערכה, ובו נמצא כי כשליש ממנויי החברות הסלולריות בישראל עושה כבר שימוש יומיומי וקבוע בשירות ה-SMS, אולם בעוד שהשימוש נפוץ כמעט פי 2 בקרב המנויים הצעירים, בגילאי עד 30, הרי שהקהל המבוגר יותר אינו מודע באופן מספק ליתרונות השימוש בהודעות טקסט קצרות ומיידיות, ועדיין אינו עושה בו שימוש נרחב.
מטרת המבצע היא לעודד את המנויים לאמץ את שירות ה-SMS כאמצעי תקשורת משלים לשיחות קול, שאינו מחליף את השיחות אלא משמש בסיטואציות יומיומיות בהן אין אפשרות לדבר או שניתן להסתפק במסר מילולי קצר.
לאלה אשר אינם יודעים כיצד להשתמש בהודעות ה-SMS יחולקו במרכזי השירות ונקודות המכירה של פלאפון הסברים בכתב ובעל פה להוראות הפעלה לכל מכשיר לקבלת ושליחת SMS, וכן יינתנו הסברים בשיחה בחיוג ל- 8090- או בקבלת פקס לפי דרישה מהמוקד הטלפוני.
הקמפיין יכלול סרטון טלוויזיה ובאנרים אינטראקטיביים באינטרנט, דרכם ניתן יהיה להתנסות בסימולציית תפעול SMS על המסך במכשירי פלאפון השונים. כמו-כן, יכלול המבצע פעילות קד"מ במרכזי פלאפון ברחבי הארץ, כשלקוחות המגיעים למקום יתבקשו "לשלוח SMS למישהו שאתה אוהב", ואם יקבלו ממנו תשובה מיידית ב-SMS יקבלו מתנה במקום.
בסרטון הטלוויזיה, בכיכובה של אוסנת חכים, מוצגת סיטואציה אבסורדית, כשהשחקנית הנמצאת בבניין משרדים מעבירה מסר כתוב לבעלה הנמצא באמצע ישיבה, ובו מבקשת "תביא חלב". המסר הכתוב, מתגלה כמורכב מתאורה ב...חלונות בניין משרדים גבוה. בדרך זו, מנסה הקמפיין לשכנע כי יש דרך קלה יותר להעברת המסר - ב-SMS.