חברת מרכז הכוכביות הארצי תובעת מחברת בזק 7 מיליון שקל, בטענה לגביית יתר בגין חיוג מקוצר לעסקים.
לדברי התובעת (29.3.17), היא זו שיזמה את ייעול שירות החיוג המקוצר לעסקים והפיכתו למוצר מבוקש עד מאוד, והתקשרה בהסכמים עם חברות הטלפון השונות, במסגרתם נקבעו העמלות שישולמו להן בגין כל מספר כוכבית אותו הפעילה מתוך התשלומים החודשיים שקיבלה מהעסקים שהשתמשו בשירותי הכוכבית.
התובעת אומרת, כי שילמה לבזק מיליוני שקלים לאורך השנים, במסגרת הסכם בו ניצלה בזק את כוחה והכתיבה לה תנאים שונים מאלו שנקבעו עם יתר חברות הטלפון ואף שינתה אותם מדי פעם. בזק החליטה להשתלט על השוק ולחסל את התובעת - טוענת זו - ובינואר 2014 הודיעה לה על הפסקת ההסכם ביניהן, אך למרות זאת המשיכה לגבות ממנה תשלום עד אפריל 2015. במועד זה הפסיקה התובעת את התשלומים בשל חילוקי הדעות, ובזק הגיבה בתביעה בסך 762,000 שקל.
לדברי התובעת, באמצעות עוה"ד דורון ניכטברגר ו
אמיר טיטונוביץ, היא ביקשה מבזק להפסיק לגבות ממנה תשלומים בגין מספרי הכוכבית, מאחר שהפסיקה את התקשרותה עמה, ואולם בזק לא נענתה לבקשותיה. לטענת, בגביית הכספים ממנה שלא כדין, מנעה ממנה בזק להוסיף ולפתח את שוק החיוג המקוצר לעסקים, להגיע אל לקוחות רבים נוספים, ולהציע ללקוחותיה מחירים אטרקטיביים יותר. טרם הוגש כתב הגנה.