עמנואל ליכטנשטיין, מנהל השיווק של סוכנות יונדאי, יעזוב בימים הקרובים את תפקידו. כך נודע בקבוצת כלמוביל - כלמוטור, ייבואנית מרצדס, מיצובישי, סקניה ופרייטליינר, אותה שירת ליכטנשטיין ב-4 השנים החולפות.
בתקופה האחרונה רשמה יונדאי זינוק חסר תקדים במכירות. ליכטנשטיין מצטרף לשורה ארוכה של מנהלים, אשר נאלצו לפנות את מקומם בדרך להתאוששות החטיבה הבודדת, המצליחה בקבוצה בעלת פוטנציאל הענק - שטרם מצאה את הנוסחה להשגת ההצלחה ההולמת את מעמדה.
בסיכום מכירות החודש הראשון של שנת 2004 המתפרסם עתה (א', 1.2.04) על-ידי איגוד ייבואני הרכב בישראל, ממוקמת יונדאי במקום השני (1,241 מכוניות), בהקדימה את ענק הרכב היפאני - טויוטה ( 1,231 מכוניות). היא ניצבת הרבה לפני אחותה לקבוצה - מיצובישי (374 יחידות מכוניות). רק מזדה הניצחית מקדימה את כולן עם 2,041 מכוניות מכורות, כאשר מנכ"ל יונדאי, דני שביט, עשוי לשנות בעתיד גם דרוג זה.
"רוחות חדשות מנשבות כיום בכלמוביל - כלמוטור", מסרו גורמים בחברה, כשכוונתם למנכ"ל החדש יחסית, צבי פולק, לשעבר מנכ"ל קבוצת צ'מפיון מוטורס, ייבואנית פולקסווגן, אאודי, סיאט וסקודה. פולק הזעיק לכלמוביל גם את אבי צור, איש אאודי לשעבר שינסה לשקם את חטיבת מרצדס - סמארט בכלמוביל, לאחר ששרת זמן מסויים בחברת פוינטר. פולק זוכה לגיבויו המלא של בעל קבוצת כלמוביל, ד"ר שמואל חרל"פ, אשר עד כה רווה נחת רק מביצועיו של דני שביט, מנכ"ל יונדאי.
שביט מסר בתגובה, כי החליט לשנות את מערך שליטתו בחברה, ולפרק את אגף השיווק בראשו עמד ליכטנשטיין עד כה. למעשה מדובר במתן תוקף רישמי למבנה שהיה נהוג בפועל, ובו על המכירות אחראי עמיר מנס, שנמצא בחברה כ-8 שנים, ועל הייבוא והקשר עם היצרן הדרום קוראני אחראי רון עמרם, אשר נימצא ביונדאי מיום הקמתה. השניים דיווחו עד כה ישירות לשביט, על אף שהקשר עימו אמור היה להעשות באמצעות ליכטנשטיין. מעתה יעמדו בראש מחלקות (במקום האגף המפורק), ובנוסף יגוייס בקרוב עובד בכיר נוסף, האמור להיות אחראי על מחלקת השיווק.
ליכטנשטיין נטל חלק ניכבד בהשתלבותה של יונדאי בספורט המוטורי בישראל. הוא עמד מול מארגני ליגת 'יונדאי אקסטרים' לרכבי שטח יחודיים, העורכים מופעי עבירות בתנאי שטח קשים. המופעים מרכזים קהל שיא של צופים, התורמים אף הם להצלחה השיווקית. חברת יונדאי בחו"ל פרשה זמנית מליגת הראלי WRC, להתארגנות האמורה להמשך עד לשנת 2006.
ליונדאי מיגוון דגמים חסר תקדים, המשתרע החל מהסופר - מיני הסופר - מצליחה בישראל מדגם גטס, דרך האקסנט והאלנטרה עד למכונית המנהלים מדגם סונטה, גי'פ שטח חסון (טראקאן) ומכונית כביש - שטח ייחודית בשם סנטה - פה, המצליחה מאוד אף בארה"ב שם נחשבת התוצרת הדרום קוראנית לנחותה יחסית.
על-רקע המאבק על הדרך לפירסום מיגוון הדגמים, נאלץ לעזוב את תפקידו המנכ"ל אסף בקר, אשר לא מצא שפה משותפת עם ראשה הקודם של הקבוצה, דורון ודאי, כאשר ב-10 שנותיה של יונדאי ישראל מאבד את תפקידו גם המנכ"ל הקודם, שלום מידן, שנימנה על מקימי הסוכנות מהצעירות והמבטיחות במדינה.