|
31 במקום 11 [צילום: יח"צ]
|
|
|
|
|
חברת כ.א.ל טוענת (16.5.18), כי נפלה קורבן לתרמית לאחר שהעמידה לרשות לקוח כרטיסי אשראי בהסתמך על הוראות לחיוב הכרטיסים לפי פרטי חשבון שאיננו בבעלותו. בשל כך תובעת החברה 2.6 מיליון שקל משלמה אלנקרי.
בתביעה, שהוגשה לבית המשפט המחוזי מרכז, נאמר כי בשנים 2017-2004 השתמש אלנקרי בארבעה כרטיסי אשראי של כ.א.ל וביצע רכישות ב-1.3 מיליון שקל. לטענת החברה, בדיעבד הסתבר לה, כי בהסכם ההצטרפות לקבלת כרטיסי האשראי מסר הנתבע פרטי חשבון שאינם שלו.
החברה מעירה, כי בשנים האחרונות ביצע אלנקי רכישות בסכום חודשי ממוצע של 17,000 שקל, הוא קיבל את דפי הפירוט ולכן ברור שידע שהוא משלם מחשבון שאינו שלו.
כ.א.ל אומרת כי בהסכם ההצטרפות מאוגוסט 2004 נרשם שהרכישות יחויבו מחשבון בבנק דיסקונט וצוין שמספר הבנק הוא 31 - אך מספר זה שייך לבנק הבינלאומי, ומספרו של דיסקונט הוא 11. מספרי החשבונות היו זהים, אך כאמור - בבנקים אחרים. לאחר שהתגלתה התרמית, החזירה כ.א.ל את הכסף לבעלי החשבון וכעת היא תובעת אותו מאלנקרי. התביעה הוגשה באמצעות עו"ד עדי סמואל וטרם הוגש כתב הגנה.