חברת הביטוח "ביטוח ישיר" נותנת את השירות הטוב ביותר למבוטחים ברוב ענפי הביטוח - עולה מבדיקות מפורטות שערכה רשות שוק ההון והביטוח. "ביטוח ישיר" הגיעה למקום הראשון ב-5 מתוך 9 ענפי הביטוח - רכב רכוש, דירות, בריאות, תאונות אישיות ונסיעות לחו"ל.
חברת הביטוח הישיר השנייה בענף, AIG, הגיעה למקום הראשון בביטוח רכב חובה, ולמקום השני ב-5 ענפים נוספים, מהם 4 שבהם מובילה ביטוח ישיר.
הפניקס הגיעה למקום הראשון בפוליסות אבדן כושר עבודה וחיים ריסק.
מגדל הגיעה למקום הראשון בביטוח סיעודי פרט.
שלוש חברות הביטוח הגדולות האחרות (כלל ביטוח, הראל ומנורה-מבטחים). נדחקו למקומות שניים ומטה ברמת השירות. איילון חברת הביטוח הששית בגודלה, לא הגיעה באף ענף לאחד משלושת המקומות הראשונים
הפניקס היא החברה שהשתפרה יותר מכל האחרות, ברמת השירות, לעומת אשתקד. גם כלל ביטוח השתפרה. מבין החברות הקטנות, נרשם שיפור משמעותי בשירות בחברות שלמה וביטוח חקלאי.
המדד בדק את איכות השירות בחמישה נושאים: תשלום תביעות - כמה מהתביעות אושרו ושולמו, ותוך כמה זמן; שביעות רצון המבוטחים; מספר התלונות שהמבוטחים הגישו ברשות שוק ההון נגד החברות; זמני מענה במוקדים טלפוניים; מתן אפשרות למבוטחים לפעול באמצעות כלים דיגיטליים.
לשכת סוכני ביטוח ערכה לפני כחודשיים סקר שירות ושביעות רצון לא בין המבוטחים אלא בין מאות סוכנים, בין מאות סוכנים, בנושאים דומים ואחרים. שם יצאה הראל במקום הראשון ברוב המדדים. בסקר השירות הממשלתי, שבדק כאמור את דעת הציבור הרחב, מופיעה הראל רק פעם אחת - מקום שלישי בביטוח אבדן כושר עבודה.