יהונתן ולד מנכ"ל סובארו ישראל, מסר (יום ג', 17.2.04) כי החברה יוצאת בקמפיין לסובארו B4 רכב המנהלים החדש, באמצעות משרד הפרסום טמיר כהן JWT, בהיקף של 800,000 דולר. הקמפיין מציג את הדגם החדש של B4, מכונית המנהלים של סובארו, שזכתה בתואר "מכונית השנה ביפן 2004" המציעה מערכת הנעה 4X4 לכביש.
סרטון הטלוויזיה, באורך 40 שניות, משלב צילומי אולפן וחוץ עם הטכנולוגיות הממוחשבות המתקדמות ביותר. ביצועי המכונית צולמו בשטח עם נהג המרוצים של סובארו והושלמו על-ידי אנשי מחלקת האנימציה של JCS, שיצרו תמונה תלת - ממדית של המכונית ומכשולים איתם היא מתמודדת.
"תהנה מהמכשולים, רק כך תוכל לעבור אותם" זאת הסיסמא שתלווה את הקמפיין. בסרט נוסעת ה- B4 על גבי שולחן בחדר ישיבות ומתמודדת על המכשולים הניצבים לפניה על השולחן במהלך ישיבה בה מנכ"ל החברה מציג את המכשולים איתם התמודדה החברה בהצלחה.בסרט מככב השחקן הבריטי סיימון מורגן, שהובא במיוחד מלונדון לצרכי הצילומים.
הקמפיין יעלה בטלוויזיה ובעיתונות החל מהתאריך 19.2.04 וימשך למשך חודש.
מנכ"ל קריאייטיב: יורם דמבינסקי, מנהל לקוחות: רן ברנע, סמנכ"ל פלנינג: סילביה גבע, קופירייטרים: עומר נוי, בועז הלחמי, ארט דיירקטור: אורי גנות, תקציבאית: יפעת דה-ליאו, מנהלת פרסום: קלאודיה פיין, חברת הפקה: פראדיסו, במאי: אלי סברדלוב, פוסט פרודקשן: JCS