אאודי תציג בתערוכת ז'נבה הקרובה דגם מחליף לסידרת 6A המרכזית שלה. החברה הגרמנית מסרה הלילה (יום ד', 18.2.04) לפרסום תמונות ראשונות של מכונית הסדאן החדשה, אשר בהמשך ימיה תיזכה בוודאי לגירסאות רבות נוספות.
החברה הגרמנית מבית פולקסווגן מתכוונת לכבוש את פיסגת הסגמנט בו היא מתחרה, כאשר המכונית החדשה מציעה כבר עכשיו מגוון בן 5 מנועים חדשים, טכנולוגיה מתקדמת לתיבת ההילוכים ובחירה בין הנעה קדמית להנעת 4X4 קבועה, בסיגנון קווטרו לבית אאודי.
מעתה ואילך יותאמו לכל דיגמי אאודי שבכות הקרור הגדולות שהוצגו בשנה שעברה על מכונית הקונספט המכונה 'נוולארי', לה זכתה עד-כה רק האאודי החדשה מדגם A8 W-12 וגם היא רק עת הותאם לה המנוע הבכיר בן תריסר הבוכנות.
בירכתיים המראה קונוונציונאלי ומוכר יותר, עם ספויילר אינטגרלי קטן, האמור להפוך את כוחות העילוי הפיזיקליים, ולרתום עוצמת הרוח להצמדת גלגליה האחוריים של המכונית לכביש.
האאודי החדשה גדלה במרחב הפנים אותו היא מציעה עתה לנוסעים: בסיס הגלגלים גדל ב-8 ס"מ עד ל-284 ס"מ, המכונית הוארכה ב- 12.5 ס"מ עד ל-492 ס"מ והורחבה ב-5 ס"מ עד ל-186 ס"מ. צלליתה נראית עתה גדולה ומרשימה מתמיד, שכן מימד הגובה נותר דומה - 146 ס"מ לעומת 145 ס"מ בדגם היוצא.
ל-A6 החדשה יותאם מגוון של 5 מנועים חדשים ו-3 תיבות הילוכים: הקטן שבמנועי הבנזין - V6 בנפח 2.4 ליטר המפתח 177 כ"ס, הגדול יותר - בנפח 3.2 ליטר ובעל הזרקת דלק ישירה המפתח 255 כ"ס. מנוע הבנזין הבכיר הוא V8 בנפח 4.2 ליטר המפתח 335 כ"ס.
בדיזל TDI יוצע מנוע 2.0 ליטר המפתח 140 כ"ס, וכן גרסת 3.0 ליטר חזקה יותר, המפתחת 225 כוחות סוס.
לאאודי החדשה מרכב הקשיח ביותר משליש מהדגם היוצא, ומתלה האחורי של הינו רב-חיבורי מהסוג שהותקן לראשונה בדגם ה-A8. גם קפיצי האוויר המתכווננים של האחות הבכירה, יוצעו בהמשך הדרך.
לכבישי ארץ הקודש תגיע האאודי החדשה כבר בחודשי הקיץ הקרוב, ובתחילת דרכה היא אמורה להתחרות ביריבותיה הוותיקות מבית ב.מ.וו ומרצדס, בנשק האיבזור העשיר. המחיר טרם פורסם וניכר כי הוא פתוח עדיין למו"מ.