רווחי חברת האופנה קסטרו צנחו ברבעון השני של 2018 בכ-45.8% ביחס לרבעון המקביל אשתקד. על-פי הדוחות שפרסמה החברה (יום ה', 30.8.18) הסתכם הרווח הרבעוני הנקי בכ-13 מיליון שקלים לעומת כ-24 מיליון שקלים בסוף הרבעון השני בשנת 2017.
את עיקר הירידה ברווחיות מייחסת קסטרו לעובדה שבעוד בשנה שעברה חל חג הפסח, הנחשב לתקופת שיא במכירת הביגוד, בחודש אפריל הפותח את הרבעון השני, השנה חל חג הפסח ברבעון הראשון - בחודס מרס. ובאמת, כאשר מתבוננים על הרווח החציוני של החברה - הוא עמד על 15 מיליון שקלים, לעומת כ-18 מיליון שקלים בסוף המחצית הראשונה של 2017. עם זאת, גם כאן ניתן לראות ירידה של כ-16% ברווחיות.
הכנסות קסטרו ברבעון ירדו והסתכמו בכ-222 מיליון שקל לעומת כ-271 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. ההכנסות אינן כוללות את תוצאות הפעילות של חברות קבוצת הודיס אשר עדיין מטופלות לפי שיטת השווי המאזני. מלבד המועד שבו חל חג הפסח השנה, שהוזכר לעיל, סבלה קסטרו במהלך הרבעון השני מחוסר זמינות של סחורה במספר קטגוריות אשר הביאה לפגיעה במכירות.
הכנסות החברה במחצית הראשונה של השנה הסתכמו בכ-467 מיליון שקל לעומת כ-507 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. ההכנסות אינן כוללות את תוצאות הפעילות של חברות קבוצת הודיס אשר עדיין מטופלות לפי שיטת השווי המאזני.