המסלול האקדמי המכללה למינהל החל בימים אלו בתהליך החלפת זיהוי מותגי, שראשיתו בהחלפת הלוגו הישן בלוגו חדש. הלוגו החדש יושק בקמפיין פרסום שיחל ב-25 בפברואר באמצעי התקשורת השונים.
ענת בן ברוך, מנהלת השיווק של המסלול האקדמי המכללה למינהל מציינת ש"הצורך בשינוי הלוגו נבע מתוך רצון להתאים ולשקף את הערכים המאפיינים את המסלול האקדמי, שהם חדשנות, יצירתיות, יוקרה ומצוינות אקדמית, ומתוך הצורך לבדל את המסלול האקדמי המכללה למינהל מגוף אחר הנושא את השם "המכללה למינהל", והעוסק בהוראה שאינה אקדמית אך נושא לוגו זהה לשלנו".
את הלוגו עיצב פיליפ בולקיה מחברת "נאו גרופ", אמן מוביל בישראל בתחום העיצוב התעשייתי, שאחראי על מיתוגים של חברות ענק בארץ. לדבריו, "הלוגו מורכב מעשרה עיגולים שיוצרים בעצמם עיגול נוסף. כל אחד מהעיגולים מסמל מגוון ורב תחומיות בהם עוסק המסלול האקדמי המכללה למינהל, והשילוב של כולם יחד מעיד על ההרמוניה והקידמה שמאפיינים את המסלול האקדמי.
העיגול כסמל, מציג בצורה הטובה ביותר את הדינאמיות הבלתי מתפשרת ואת התנועה המתמדת קדימה של "המסלול האקדמי".
הלוגו, כאמור, יושק בקמפיין פרסום רחב שיחל ב-25 בפברואר, תחת הכותרת: "תראה לאן אפשר לקחת את הידע כשלומדים לחשוב אחרת". המסר המרכזי והקו האסטרטגי המלווה את הקמפיין ואת כלל פעילות המסלול האקדמי המכללה למינהל ממשיך והוא "המסלול האקדמי המכללה למינהל - יום אחד כל האוניברסיטאות יהיו כאלה".
הקמפיין יכלול פרסום בטלוויזיה (בערוצים 2 ו-10), בעיתונות היומית ובאינטרנט.
בקמפיין זה, בדומה לקו הפרסומי של השנה שעברה, ממשיך המסלול האקדמי המכללה למינהל להציג זווית של אקדמיה יישומית ומתקדמת המייחדת את לימודי התואר הראשון והשני במקום.
במסגרתו נלקחים הגדרות אקדמיות של מונחים ומושגים כגון CO2 מניפולציה, כוח כבידה, הסתברות, הנעה לפעולה ועוד, ומראים כיצד חשיבה אחרת יצירתית ושונה הופכת את המושגים הללו למשמעויות אחרות יישומיות ומוצלחות. זהו הרעיון של הקמפיין האומר: "תראה לאן אפשר לקחת את הידע כשלומדים לחשוב אחרת".
כך לדוגמא בתשדיר הקמפיין רואים כיצד בתהליך של חשיבה שונה ושבירת קונבנציות ויצירתיות, הפך המונח פחמן דו חמצני CO2 למותג מנצח cola.
כמו כן, מכריז הקמפיין על יום פתוח שיקיים המסלול האקדמי המכללה למינהל ביום ו' ב-12 במרס. היקף הקמפיין כ-3 מיליון שקל.
המסלול האקדמי המכללה למנהל מעניק את התארים הבאים: תואר ראשון ושני במנהל עסקים, תואר ראשון ושני במשפטים, תואר ראשון בתקשורת, תואר ראשון בכלכלה, תואר ראשון במדעי התנהגות ותואר שני בייעוץ ופיתוח ארגוני, תואר ראשון במדעי המחשב ותואר ראשון בעיצוב פנים.
במסלול לומדים כיום למעלה מ-9,000 סטודנטים ולו כ-15,500 בוגרים.