|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרצית לדעת על שירותי אינסטלציה
כתיבת המומחים
נפגעי פעולת איבה בישראל - כל המידע

טיולים לאביב בפתח

האביב שהגיע לפתע בסוף פברואר, קורא לצאת לטבע: מהר, חזק ואלגנטי, על שניים וארבע גלגלים
25/02/2004  |     |   חדשות   |   תגובות
מאת: עמוס באר  |  

במגבלות הבטיחות

סוף שבוע אביבי צפוי בכל רחבי הארץ, ואין מתאים ממנו לחידוש מסורת מדור הטיולים ופעילות הספורט המוטורי. בכל סופשבוע נביא שלל טיולים על 2 ו-4 גלגלים, ונשתדל לשלב בין הנאה מוטורית צרופה, לענפי ספורט אתגריים הבריאים לגוף ולנפש.

הדובים התעוררו משנת החורף ומצאו ארץ פורחת, שופעת מים וריחות משכרים. חבל על הזמן, כל רגע של התמהמהות מיותר, מומלץ בחום לארוז מינימום של חפצים ולצאת מהר ככל האפשר אל חיק הטבע.

יש רק לזכור כי אוייבו העיקרי של האדם הוא האדם עצמו, ולכן נסיעה זהירה והתנהגות מושכלת בשטח, היא תנאי לחזרה בשלום הביתה. ומה שבטוח - נאזכר גם קורסי מיומנות בנהיגה לנסיעה בטוחה.

הפנינג מוטורי ב"מסלולים" אשדוד, שישי 27.2.04 מהצהריים צפונה

"מופע נהיגה - כמו בסרטים" ראם סמואל ומסלולים מזמינים להפנינג פתיחת בית הספר לנהיגה מתקדמת, ומסלול האספלט הייחודי הראשון מסוגו בישראל. בתוכנית: מופע נהיגה מקצועית, מופע מדהים של פעלולי נהיגה, הרבה החלקות,סיבובי J ועוד, תחרות ג'ימקאנה פתוחה לקהל.

ההפנינג יתקיים ביום שישי, 27 פברואר 2004 בשעה 12:30 בצהריים, באיזור התעשיה ניר גלים באשדוד, סוף רחוב הנפט. השילוט למסלול הוא 'אימון מסלולים'. לתאום פעילויות היום, אפשר להתעדכן בכתובת:info@maslulim.co.il או בטלפון: 03-6343002. החגיגה מיועדת לכולם.

חברת מסלולים בניהולו של ראם סמואל, פתחה סוף סוף את המסלול הראשון המיועד לאימון ותרגול נהיגה במכוניות ואופנועים בישראל, לאחר המתנה של שנים ארוכות והבטחות אינספור. ראם הרים את הכפפה ובנה מסלול אספלט באורך של כ-1.2 ק"מ המכיל סיבובים, פניות, עקומות ואת כל הדרוש לתרגול נהיגה נכונה, בטוחה או מתקדמת וספורטיבית. המסלול פעיל ומעביר קורסים והדרכות בכל סוגי הנהיגה, בכל סוגי המכוניות.

מסלולים מציעה לציי רכב התנסות ייחודית בנהיגה בכביש פרטי, המכיל את כל האלמנטים של הכביש הציבורי אך בתנאים בטוחים וסטריליים. לנהגים פרטיים מציעה החברה אימונים מסוגים שונים, מנהיגה בטוחה לצעירים וכל המעוניין, ועד נהיגה ספורטיבית מתקדמת ותחרויות ג'ימקאנה, נגד השעון. המסלול מעוצב כמו בבתי הספר המתקדמים באירופה, ומאפשר תירגול מהסוג שלא היה אפשרי עד עתה בישראל.

לגבי ראם, זוהי הגשמת חלום ישן. הוא אומר כי הוא יכול סוף סוף להתייצב בבוקר בבית ספר אמיתי לנהיגה מתקדמת, המכיל מסלול מקצועי, כמו שהוא רגיל ללמד בצרפת ובהונגריה, ולשחרר את המדריכים להרביץ תורה בתלמידים הרעבים לנהיגה נכונה ומתקדמת. "כאילו לקום לתוך חלום". הוא מזמין את הציבור להירשם לאחד הקורסים והאימונים בבית הספר, ו"לחוות את חו"ל בישראל."

קורס נהיגת-שטח בהר חורשן שישי, 27.2.04 ב-09:00 בבוקר

הקורס מיועד לנוהגים ולנוהגות ברכב 4X4 מכל הסוגים, ומטרתו להקנות טכניקות נהיגה בשטחים שונים. הקורס מתבצע בהנחיית מדריכים מוסמכים בעלי ניסיון רב בהדרכה, ומתקיים ברציפות משנת 1993 בהשתתפות בעלי רכב שטח, בכללם חברי מועדון איסוזו, לנד-רובר, פאג'רו, ניסאן, טויוטה, צ'רוקי, סוזוקי, קאיה ומוסו.

תכנית הקורס: הרצאת מבוא לרכב שטח: הכוחות הפועלים על הרכב, הכנת הרכב לנסיעת שטח, עקרונות בטיחות. הדגמה ותרגול: שינויי כיוון, בלימות חירום, החלקות זנב, ירידות ועליות תלולות, מדרגות עפר ואבן, שיפועי צד, ירידות בדיונה ועקרונות חילוץ.

מפגש: 09:00 בכניסה לבת שלמה. סיום: 17:00 קיסריה.
מחיר: 450 שקלים לרכב (עד 2 משתלמים ברכב). מחיר לקורס פרטי עם מדריך אישי ובכל מועד הנוח לרכב אחד: 1200 שקלים, עד 2 משתלמים.

באופני הרים לאלוני אבא;
שישי 27.2.04 ב-09:00 בבוקר

קבוצת האופניים הירוקים של רוני, יוצאת ביום שישי לטיול באתר "היפה ביותר בארץ", יער האלונים של אלוני אבא. הגעה - דרך כביש 70 - ואדי מילק, ירידה בצומת יוקנעם, בצומת התישבי פניה הדוקה ימינה לכביש 772, ממשיכים מתחת לפסל של אלכסנדר זייד לצומת השומרים ולפני מסעדת המק'דולנדס היישר אל תוך היער.

המסלול: 2 קבוצות, בין הרקפות וכלניות של נחל ציפורי, המתקדמים יעלו לבסמת טבעון ויתגלגלו חזרה במורד.

בגי'פים לצפון רמת הגולן;
שבת, 28.2.04 ב-09:00 בבוקר

מסלול חדש בחלק הצפוני של רמת הגולן. המסלול משלב תצפיות נוף, עתיקות, תלים געשיים, תצפיות לעומק סוריה. המסלול כולל מספר קטעי קישור על כבישים, חלקים מהמסלול עוברים בשטחי אש ומותנים באישור צה"ל.

מפגש: 09:00 בצומת קצרין (יש לתדלק לפני ההגעה). מסלול: המסגד בחירבת חושניה, סיור רגלי לכפר העתיק ברמתניה, תצפית מהתל הגעשי יוסיפון, עין זיוון, יער אודם, הר אודם, תל קצה, הר ורדה (התל הגעשי הכי גבוה בגולן), ברכת רם, עמק יעפורי, גבעת הצעקות במג'דל שמס, עליה במעלה גולני לכיוון החרמון (מותנה באישור הצבא), ירידה דרך נחל גובתה לנווה אטיב, עליה להר קתה וירידה דרך עין קיניה עד למרגלות מצודת נמרוד (סיום 17:00).

מחיר 245 שקלים לרכב. דרגת קושי - בינונית.

"המדבר צבעים רבים לו" - מסלול גי'פים חדש;
שבת - 28.2.04 ב- 09:00 בבוקר

ממרומי מסוע האשלג המעלה את המחצב היקר מים המלח למפעלי פריקלס, אל תחתיתו של המכתש הקטן, חולות צבעוניים, גבים ונוף פראי.

מפגש: 9:00 בתחנת הדלק "פז" בכניסה לדימונה מסלול: מסוע האשלג, הר צבאים, נחל פרס, גבי פרס, ביקור במכתש קטן, חולות צבעוניים, נחל חצרה, נחל צין, המפל הגדול, צומת הערבה (סיום 17:00).

ציוד נוסף: בקבוקים ריקים לאיסוף חול צבעוני. מחיר 245 שקלים לרכב. דרגת קושי - בינוני.

"שביל גבעות הכורכר" בנס ציונה;
שבת - 28.02.04 החל מ-10 בבוקר

קהל של כ- 10,000 מטיילים צפוי להשתתף באירוע הפתיחה של "שביל גבעות הכורכר", המקשר בין גבעות הכורכר במערב העיר נס ציונה לבין גבעת האירוסים בראשון לציון. את האירוע מארגנים "פורום גבעות הכורכר" של נס ציונה והחברה להגנת הטבע. פתיחת שביל גבעות הכורכר הוא צעד נוסף בתהליך שימור גבעות הכורכר והמרחב הפתוח סביבם, אשר יהפכו בהמשך לפארק איזורי רחב ידיים.

גבעות הכורכר הן אוצר טבע ייחודי ונדיר, במיוחד באיזור האורבני הצפוף של שפלת החוף. בימים אלה מתכסות הגבעות בפריחה מרהיבה של מאות מיני צמחים, חלקם נדירים, שהבולט שבהם הוא אירוס הארגמן הנמצא כיום בשיא פריחתו. אירוס הארגמן צומח רק בגבעות הכורכר של ארץ ישראל, והוא נמצא בסכנת הכחדה לנוכח הבניה המסיבית באיזור.

פורום גבעות הכורכר והחברה להגנת הטבע פועלים מזה מספר שנים לקדם את הכרזתו של איזור ייחודי ויפה זה כגן לאומי, שישמש כריאה הירוקה האחרונה במרחב הצפוף הכולל את ראשון לציון, רחובות, נס ציונה והיישובים שביניהן. בט"ו בשבט ביקרו בגבעות חברי כנסת מהשדולה הסביבתית של הכנסת, שהביעו תמיכה בהקמת פארק מטרופוליני בגבעות הכורכר.

האירוע יתקיים החל מהשעה 10.00. המטיילים יוכלו לרכוש במחיר סמלי חוברות הסבר למסלול. לאורך מסלולי ההליכה יהיו מוקדים של הסברים על-ידי אנשי מקצוע, ועל "גבעת התור" יתקיימו הפעלות לילדים על ידי חוגי הסיור של החברה להגנת הטבע.

היציאה למסלול אפשרית משני מוקדים: 1. מתחנת הדלק "פז" שליד צומת גן הורדים (בין ראשון לציון לנס ציונה). 2. משכונת "גני אירוס" בנס ציונה. אוטובוס מיוחד יחזיר מטיילים משני קצות המסלול לנקודות הפתיחה כל חצי שעה.

טיול משפחות "בקצה המדבר - נחל משמר";
שבת - 28.2.04

החורף בעין גדי למצדה נעים להפליא. אין זמן טוב מזה להליכה מרתקת במדבר יהודה. עלייה בנקיק הצר תוך שימוש בסולמות, נטבול בגבים, ננוח בעין משמר ונשוב בשביל עוקף שמציע תצפיות מרהיבות על ים המלח.

החברה להגנת הטבע - ישראכרט: 50 ש"ח תמורת 350 כוכבים. מבצע: 10% הנחה למזמינים לינה בבית ספר שדה עין גדי.

שלולית החורף הגדולה;
שבת -28.2.04 בשעה 09:00 בבוקר

פעם היו כאן ביצות. היום זהו אזור פורח, אידיאלי לטיול ולחויית חורף משפחתית נפלאה. טיול בין פרחים בשלל צבעים ובדיונות חול בין עצי אקליפטוס. נחפש ברווזים וסרטנים זעירים בבריכת החורף הגדולה בפארק השרון ונסיים במזרקת מים חמים מפתיעה בנחל חדרה

החברה להגנת הטבע - ישראכרט: 50 ש"ח הנחה תמורת 350 כוכבים.

טיול בטבע - "שיר אהבה גלילי";
שבת - 28.2.04 בשעה 09:00 בבוקר

הרפתקה מרעננת, בפרט כאשר מדובר בהליכה נעימה בערוצו המוריק של נחל תבור. טיול טבע מקסים בקניון הבזלתי, מפלי מים וגבים שופעים, המנוקד בפריחה סגולה משגעת של תורמוס ההרים וניחוחות של מרווה וזעתר.

החברה להגנת הטבע - ישראכרט: 50 ש"ח הנחה תמורת 350 כוכבים.

טיול אופניים BIKE 2000;
שבת- 28.2.04 בשעה 09:00 בבוקר

הגעה: יורדים מכביש תל אביב ירושלים - כביש 1 במחלף שער הגיא, ממשיכים דרומה על כביש 38 דרך בית שמש עד צומת האלה, שם פונים שמאלה (מזרחה) לכביש 375, כעבור 4 ק"מ פונים שמאלה לקיבוץ.

המסלול: מתחילים ירכבו דרך מושב אדרת ונחל שוכה לביקור ותצפית מתל עזקה וחזרה דרך החורש הטבעי עד נתיב הל"ה כ-40 ק"מ של רכיבה לא מאומצת. רמת קושי - בינונית. המתקדמים יטפסו בשמורת סנסן לכיוון צור הדסה וירידה לעין מטע ומשם חזרה בדרך הקיסר - סינגל עוצר נשמה. לרוכבים הסולידיים יש חלופה פחות טכנית.

מחיר הטיול 50 ש"ח. סטודנטים 40 שקלים, השכרת אופניים: 50 שקלים. ציוד: אופני הרים תקינים (צמיגים עם פס גומי אן 'ג'יפה'), קסדה (חובה) מים - לפחות 2 ליטר, אוכל - ליום רכיבה, פנימיות, ערכת פנצ'ר ומשאבה.

תאריך:  25/02/2004   |   עודכן:  26/02/2004
עמוס באר
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ביקורת נוקבת בצד הפלשתיני על פשיטת צה"ל על בנקים ברמאללה: ראש הממשלה הפלשתיני, אחמד קריע (אבו עלא), אמר אחר הצהריים (ד', 25.2.04) כי פעולת צה"ל מסוכנת מאוד ויש להתייחס אליה במלוא הרצינות.
25/02/2004  |  גל ברגר  |   חדשות
מנהיג חמאס, השייח' אחמד יאסין, קורא (יום ד', 25.2.04) לבית דין הבינלאומי בהאג, לקבל החלטה נגד גדר ההפרדה. עם זאת, מטיל יאסין ספק ביכולותיו של בית הדין לכפות על ישראל החלטה מעין זו.
25/02/2004  |  גל ברגר  |   חדשות
השחקן האמריקני ג'ייסון אלכסנדר, הלא הוא ג'ורג' קוסטנזה מקומדיית-העל "סיינפלד", הגיע השבוע לישראל במסגרת השקת יוזמת השלום של ארגון "פה אחד".
25/02/2004  |  רנית נחום-הלוי  |   חדשות
הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו משיקה היום (25.2.04) אות-שידור (ID) ולוגו חדשים, במסגרת "מיתוג מחודש". אות השידור באורך 8 שניות, משודר חמש עד שמונה פעמים ביום במעברים שבין שידורי הזכיינים השונים במהלך יום שידורים (זכייני ערוץ 2 ו-10, חברות החדשות וחינוכית 2).
25/02/2004  |  עמוס באר  |   חדשות
יו"ר הפרלמנט הסורי, מחמוד אל-אברש, אומר כי ישראל אינה אוהבת ואינה רוצה שלום. אל-אברש אמר את הדברים הערב (ד', 25.2.04) במסיבת עיתונאים משותפת עם מזכ"ל איחוד בתי הפרלמנט הערביים, נור א-דין בשכוג'.
25/02/2004  |  גל ברגר  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כאמור, ישראל נמצאת עתה במלחמה רב חזיתית. חיזבאללה בדרום לבנון - אומנם באיחור מבחינת תקוות חמאס - פתח את החזית הצפונית    סוריה הפכה קרש קפיצה לסוכנים אירניים חתרניים, ביו"ש ובבקעת ה...
דן מרגלית
דן מרגלית
ישראלים נבונים חייבים לשטוף עתה את הרחובות והכיכרות ולהתייצב מול קלגסי המשטרה הפועלים בשליחותו של איתמר בן-גביר, ולמנוע את מה שעלול להיהפך ל"בכיה לדורות"
איתמר לוין
איתמר לוין  |  
המסר של יום העצמאות תשפ"ד הוא שביום העצמאות תשפ"ה חייבת להיות פה ממשלה אחרת, שתתחיל במלאכת השיקום הגדולה ביותר בתולדות המדינה    אירועי השבוע האחרון רק מחדדים את הצורך הקיומי הזה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il