Good vision ומקאן קהילות החליטו לשתף פעולה במכרזים שונים במטרה להשביח תכנים ושירות לגופים העוסקים בפן החברתי.
מקאן קהילות החליטה ליישם את הפרסום כאידיאולוגיה חברתית על-ידי יצירת קבוצות קריאטיב עסקיות בקהילות שוליים, ביחד עם
Good vision אשר עוסקת בניהול מעורבות עסקית בקהילה ושיווק אסטרטגי לגופים קהילתיים.
דוגמה לאחד משיתופי הפעולה האלה הוא המכרז על ויצ"ו, עמותה אשר פנתה למנכ"ל מקאן קהילות, יוסי בן-טוב, בבקשה להצעה של מיצוב מחודש הכולל מיתוג, בידול וניהול קמפיין הרה פוזישיין.
בן-טוב, אשר בתחילת תהליך הרענון של ויצ"ו, כתב עבורה כקופירייטר את הסלוגן ("ויצ"ו. עובדה שאפשר") אומר: "אני שמח שבויצ"ו הגיעו למסקנה שעמותות יכולות להתנהל גם כעסקים מצליחים, הדבר מצביע על התעוררות וניצנים של הבנה שיווקית ב'שוק' העמותות. לגבי שיתוף הפעולה ביננו לבין Good vision, הוא נרקם כבר הרבה לפני הפניה של ויצ"ו, כאשר הבנו שמדובר בשני גופים המשלימים זה את זה מבחינה חברתית. כך גם הפרסום וגם האסטרטגיה השיווקית נשארים בידי העם".
מנכ"ל Good vision, עברי וורבין, הוסיף, כי מדובר בשיתוף פעולה אשר מהווה "בפעם הראשונה בישראל - קפיצת מדרגה מקצועית לתחום השיווק הקהילתי בישראל. זהו שיתוף פעולה המאפשר לעסקים מצד אחד, ולעמותות מצד שני, לקבל לראשונה מענה כולל ומקיף, על כל סוגיות השיווק, האסטרטגיה וגיוס המשאבים".