MRM PARTNERS מקבוצת מקאן אריקסון מוציאה לאור מגזין אלקטרוני חדש בשם Shift - בנושאי שיווק ופרסום באינטרנט הישראלי. במגזין
www.mrmpartners.co.il/shift/index.asp) כתבות בנושאי שיווק דיגיטלי, ראיונות עם אנשי שיווק ישראלים שמפרסמים באינטרנט, דוגמאות לקריאטיב ברשת מהעולם ומילון מונחים לפרסום אינטראקטיבי.
בנוסף כולל המגזין המלצות לאתרים פופולרים בקרב הגולשים ואתרי אינטרנט ייחודים או מצחיקים ש"רצים" בדואר האלקטרוני. הניוזלטר גם כולל בלוג (יומן רשת) של תקציבאית אינטרנט ("המגפיים של מירה") המעביר מסרים שונים מעולם האינטרקטיב מנקודת מבט משעשעת ושנונה.
אלון מוליאן, סמנכ"ל MRM, מסר: "עולם השיווק באינטרנט הישראלי נמצא בתנופה במקביל להתאוששות הענף בעולם והצורך במידע מקיף ומהימן בנושא ניכר בפניות הרבות שאנו מקבלים מלקוחותינו או מלקוחות פוטנציאלים. ב-MRMPARTNERS "חיים" את התחום ובקיאים במתרחש בארץ ובעולם ולכן היה זה רק עניין של זמן עד שנמצא דרך לשתף את הלקוחות והמתעניינים בתחום בידע שצברנו".
שם המגזין מביע את המגמה המסתמנת בענף - העברת חלקים גדולים של תקציבי פרסום למדיה הדיגיטלית כמו גם כניסתם של מפרסמים שלא השתמשו במדיה הזו בעבר, לאינטרנט.
MRM Partners הינה בבעלות מקאן אריקסון העולמית ומהווה חלק מקבוצת MRM העולמית, המפעילה 39 משרדים ב-33 מדינות ברחבי העולם. בין לקוחות MRM Partners בתחום האינטרנט: מקדונלדס, yes, פז, שירותי בריאות כללית, נטוויז'ן, הונדה, מיקרוסופט ועוד.