יבואנית מיצובישי חברת כלמוטור, העבירה למשרד ראובני פרידן את הטיפול בתקציב הפרסום של המותג בישראל. התקציב טופל עד כה על-ידי משרד אדלר-חומסקי ורשבסקי &GREY.
בחירת המשרד משלימה תהליך כולל של קבוצת כלמוביל, אשר כלל העברת תקציבי הפרסום של מותגי מרצדס ויונדאי למשרד "שלמור אבנון עמיחי" לפני כחודשיים. במסגרת ארגונו מחדש של מערך הפרסום על-ידי המנכ"ל החדש, צבי פולק, הוחלט עוד, כי ראובני פרידן יטפלו גם בתקציב הפרסום של משאיות ומסחריות מרצדס המשווקות על ידי הקבוצה.
תקציב מיצובישי המוערך בכ-3 מליון דולר, יכלול השנה, בין השאר, טיפול בדגמים חדשים חשובים בהם הלנסר אוולושן, הקולט החדשה והגרנדיס, אשר ייחשפו לראשונה בישראל לאחר חשיפתם בחו"ל, והמשך טיפול בדגמים הקיימים ובראשם הלנסר, הפג'רו, המגנום והאאוטלנדר. בעקבות העברת תקציב מיצובישי לראובני-פרידן יצא למכרז תקציב הפרסום של סקודה, שנוהל במשרד. על התקציב מתמודדים גליקמן-נטלר-סמסונוב (שטיפל ביונדאי), דרורי-שלומי (שטיפל במרצדס) ופוגל-לוין (שטיפל בסובארו).
כלמוביל מייצגת בלעדית את היצרניות מרצדס בנץ (מכוניות פרטיות, מסחריות, משאיות ואוטובוסים), מיצובישי מוטורס (מכוניות פרטיות ומסחריות), יונדאי מוטורס (פרטיות ומסחריות ), סקניה (משאיות) ופרייטלינר (משאיות). כלמוביל מייצגת גם את יצרנית המיסבים SKF.
הקבוצה מספקת מגוון שירותים ללקוחותיה הכוללים אשראי וליסינג תפעולי באמצעות דיימלר קרייזלר שירותי מימון - דביס, ופוליסות ביטוח לרכב באמצעות סוכנות הביטוח של הקבוצה - כלביטוח.
קבוצת כלמוביל הנה חברה בבעלותם הפרטית של האחים ד"ר שמואל ויואב חרל"פ. החברה הוקמה בשנת 1936 ומעסיקה כ-650 עובדים במרכזי החברה בראש העין, תל אביב, ירושלים, חיפה ואשדוד. באחרונה פיטרה הקבוצה כ-70 עובדים.