חברת גי'פ ממשיכה לחדש אחרי שנות דור, ומציגה רכב שטח חדש מעוצב לראשונה בגירסה מסחרית המיועדת להובלת מטענים. הגי'פ מסידרת 'שירוקי' מכונה 'פיוניר', ומציע לא פחות מ- 1,954 ליטרים של חלל המיועד לשינוע סחורות מכל סוג.
תא המיטען של הגי'פ עשוי רצפה חלקה לחלוטין, מעליה הוסר הספסל האחורי באופן המאפשר הטענה ישירה בעד לדלת האחורית. על הרצפה הונח מעטה מתכת מחוזק, העשוי מחומר המונע השמטות המטען בזמן נסיעה בתנאי דרך קשים.
פנסי הדרך הראשיים של הגי'פ נתנים לכוון כלפי מטה, במקרה בו המטען גורם להרמת החרטום באופן העלול לסנוור את הנוהגים ממול. מערכת ABS לכל ארבעת הגלגלים מבטיחה מפני נעילת גלגלים, ומערכת כריות אויר מבטיחות כי גם עם תתרחש תאונה - פגיעתה לא תהיה כה רעה.
משקלו המותר המירבי של הגי'פ החדש, מגיע ל-2,688 ק"ג, משקל הנתון עדיין בתחום הרשיון הפרטי, בלא צורך ברשיון מיוחד לרכב משא, בישראל כמו גם בחו"ל.
חברת גי'פ היא חטיבת רכבי השטח של קונצרן קרייזלר, הנתון כעת בידי חברת האם הגרמנית דיימלר - קרייזלר. ככל שהם משתדלים, אין הגרמנים מצליחים לדכא את היוזמה המוטורית החדשנית של מהנדסי קרייזלר, אשר ממשיכים לפתח מוצרים חדשים גם בשעותיהם הקשות.
כמו שיצרני הגי'פים האחרים, למדו כולם מהגי'פ האמריקאי המיתולוגי, צפוי כי גם עתה יקבלו השראה מחברת קרייזלר, לה שמורה הזכות הרישמית לכנות את רכבי השטח שלה בשם המותג גי'פ.