|
קיטון של כ-1.1 מלש"ח במגזר הלחם [צילום: פלאש 90]
|
|
|
|
|
מאפיית אנג'ל הירושלמית סיימה את שנת 2019 בהפסד של 9.121 מיליון שקל, קיטון של ההפסדים בשיעור של 49% לעומת הפסדי שנת 2018 שהסתכמו ב-15.737 מיליון שקל.
אנג'ל פרסמה (יום ה', 30.4.20) את הדוחות השנתיים שלה ומהם ניתן לראות כי מכירותיה ירדו ב-0.3% (1.497 מיליון שקל) והסתכמו בכ-466 מיליון שקל. מן החברה נמסר כי הקיטון במכירות בתקופת הדוח ביחס לתקופה המקבילה אשתקד נובע בעיקר מקיטון של כ-1.1 מיליון ש"ח שנרשם במגזר הלחם.
ב-27 במאי 2018 חלה עלייה של 1% במחירי המכירה המירביים של הלחמים שבפיקוח מחירים וזאת בהתאם להוראות צו להעלאת מחירים שנחתם בידי שר
האוצר ושר הכלכלה והתעשיה. בתאריך 3 בפברואר 2019 חלה עלייה של
3.6% במחירי המכירה המירביים של הלחם האחיד הפרוס ושל החלה. "עליות מחיר אלה קוזזו בירידה של כ-3.2% שחלה בכמות הנמכרת על-ידי החברה", נכתב בהודעה לבורסה.
עוד נכתב כי במגזר העוגות חלה ירידה של כ-4.2 מיליון שקל ביחס לתקופה המקבילה אשתקד בשל ירידה של כ-1.7% בכמות המוצרים שנמכרו. עם זאת, בשנת 2019 חלה עלייה של כ-3.2 מיליון שקל במכירות של הקבוצה מפעילותה בארה"ב ביחס לתקופה המקבילה אשתקד בשל גידול בכמות הנמכרת ועידכון מחירי המכירה.