הרווח הנקי של חברת השכרת הרכב אלדן נסק במחצית הראשונה של 2020 בלא פחות מ-943% ועמד על כ-60.3 מיליון שקלים לעומת רווח נקי של כ-5.8 מיליון שקל אשתקד. זאת, על-אף שנרשמה ירידה בהכנסות החברה, כתוצאה ממשבר הקורונה ומפגיעה בענף התיירות.
הכנסות אלדן תחבורה במחצית הסתכמו בכ-708.6 מיליון שקל, לעומת כ-815.2 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.
במגזר הליסינג התפעולי ההכנסות מלקוחות חיצוניים הסתכמו לכ-507.5 מיליון שקל, בהשוואה לכ-514.7 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. הקיטון בהכנסות מגזר זה נבע בעיקרו מקיטון בהכנסות ממכירת כלי רכב ששימשו לפעילות המגזר, בקיזוז גידול בהכנסות משכירות המיוחסות לפעילות המגזר. הקיטון בהכנסות ממכירת כלי רכב ששימשו לפעילות המגזר נובעת מקיטון בכמות כלי הרכב שנמכרו בקיזוז עלייה בתמורה הממוצעת לרכב. הגידול בהכנסות משכירות המיוחסות לפעילות המגזר נבע הן מכמות ימי ההשכרה ללקוחות המגזר והן מעלייה בתמורה הממוצעת לרכב. רווחי המגזר בתקופה עלו לכ-90.9 מיליון שקל, בהשוואה לכ-71.1 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.
במגזר השכרת כלי רכב ההכנסות מלקוחות חיצוניים הסתכמו לכ-128.2 מיליון שקל, לעומת כ-160.3 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. הקיטון נבע בעיקרו מקיטון בהכנסות משכירות וכן מקיטון בהכנסות ממכירת כלי רכב המשויכים למגזר. הקיטון בהכנסות משכירות נבע מקיטון בכמות ימי ההשכרה ללקוחות המגזר ומקיטון בתמורה הממוצעת לרכב. הקיטון בהכנסות ממכירת כלי רכב נבע מקיטון בכמות כלי הרכב שנמכרו, בקיזוז עלייה בתמורה הממוצעת לרכב. הרווח במגזר הסתכם בכ-1.9 מיליון שקל, בהשוואה לרווח של כ-2.6 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.
במגזר הסחר ההכנסות מלקוחות חיצוניים במחצית הסתכמו בכ-70.3 מיליון שקל, בהשוואה לכ-137.4 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. הקיטון בהכנסות נבע בעיקרו מקיטון בכמות כלי הרכב שנמכרו, בקיזוז גידול בתמורה הממוצעת לרכב. רווחי המגזר הסתכמו בכ-180 אלף שקל, בהשוואה לכ-1 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.
הרווח הגולמי במחצית הסתכם בכ-142.5 מיליון שקל (כ-20.1% מההכנסות), בהשוואה לכ-143.2 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד (כ-17.6% מההכנסות).
הרווח התפעולי בתקופה עלה בכ-22.4% לכ-73.7 מיליון שקל (כ-10.4% מההכנסות), לעומת כ-60.2 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד (כ-7.4% מההכנסות). העלייה ברווח התפעולי ובשיעורו נובעת בעיקר מקיטון בהוצאות מכירה ושיווק, בעיקר כתוצאה מקיטון בהוצאות שכר בעקבות ירידה בהיקף המשרות.