|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
אתם מתכננים מסיבת רווקים לחבר הכי טוב שלכם? כך תעשו את זה נכון!
כתיבת המומחים
ניכיון שיקים - יתרונות וחסרונות

מרכז המחקר ומידע של הכנסת:

חוק שקיפות העמותות לא נאכף מאז כניסתו לתוקף

אין יוזמה לאכיפת חוק חובת גילוי לגבי מי שנתמך על-ידי ישות מדינית זרה ואין שום הפעלת סמכות מצד משרד המשפטים ורשם העמותות, כדי לאכוף אותו גם לאחר שתלונות שהוגשו בנושא נמצאו צודקות
28/10/2020  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 23   |   תגובות
ההצבעה על אישור חוק שקיפות העמותות [צילום: מן הטלוויזיה]

מסמך חדש של מרכז המחקר ומידע של הכנסת חושף כי חוק חובת גילוי לגבי מי שנתמך על-ידי ישות מדינית זרה, הידוע גם כחוק השקיפות לעמותות, שעבר בשנת 2016 ומחייב חובת דיווח של עמותות הממומנות על-ידי ישויות מדיניות זרות, לא נאכף כלל.

על-פי ממצאי המסמך, אין יוזמה לאכיפה לחוק העמותות ואין שום הפעלת סמכות מצד משרד המשפטים ורשם העמותות, כדי לאכוף אותו גם לאחר שתלונות שהוגשו בנושא נמצאו צודקות. כמו-כן נמסר שאמנם נעשית עבודת הסברה בנושא, אך אין לרשם או לשום גורם אחר מעקב האם העמותות מיישמות את החוק.

הדוח, שהוזמן על-ידי ח"כ בצלאל סמוטריץ' (ימינה), בעקבות נתונים שהוצגו לו על-ידי אגף המחקר של תנועת "אם תרצו", מעורר תהיות בדבר אכיפת החוק והפעלת עיצומים נגד עמותות שעוברות על החוק.

מהדוח עולה תמונה מדאיגה ולפיה לרשם העמותות, שפועל תחת שר המשפטים אבי ניסנקורן, אין כל מסד נתונים ממוחשב המאפשר לבדוק כמה תלונות הוגשו בקשר לתרומות מישות מדיניות זרות או כמות הביקורות שנעשו סביב אותן תרומות.

דוח מרכז המחקר והמידע של הכנסת מציין כדוגמה תלונה שהתקבלה ע"י תנועת "אם תרצו" במהלך חודש ינואר 2019, ובה נחשף כי 11 מתוך 13 עמותות אליהן נגעה התלונה לא עמדו בכללי חוק חובת הדיווח על קבלת תרומות. משמע, לפחות 11 עמותות אלה עברו על החוק לכאורה ולא דיווחו על תרומותיהן מישויות מדיניות זרות. על-פי מרכז המחקר והמידע, באף אחד מן המקרים הללו לא הופעלו שום סמכויות כנגד אותן עמותות הפועלות כנגד מדינת ישראל וחיילי צה"ל.

המסמך מציין בנוסף כי היעדר פעילות האכיפה והפיקוח חלות על סעיפים רבים לחוק, כולל בשאלה האם הארגונים מדווחים כראוי על המימון הזר אותו הם מקבלים לשם מסע ציבורי, שלטי חוצות ופעילות נוספת. בסוף המסמך מציין החוקר כי המידע המפורסם באתר משרד המשפטים מעלה קושי רב באיתור הנתונים ובממשק העבודה מול הנתונים וכי חלק מהמידע הוא חלקי וחלק חסר.

ח"כ בצלאל סמוטריץ' מסר כי "שלטון החוק ואכיפת חוקיה של מדינת ישראל אינם קורס רשות. מהמחקר שהזמנתי בעקבות חוק העמותות שיזמתי והעברתי בכנסת ה-20, עולה כי האכיפה של רשם העמותות שתחת משרד המשפטים, היא בגדר הזנחה פושעת במקרה הטוב או התעלמות מכוונת במקרה הפחות טוב. במדינה דמוקרטית זו מציאות שלא ניתן לקבל. בהכירי את רשם העמותות אין לי ספק כי הליקויים יטופלו מיד. אעקוב על יישומו ואכיפתו בכל הכלים הפרלמנטרים העומדים לרשותי".

אלון שוורצר, ראש אגף מדיניות בתנועת "אם תרצו" אמר: "המסמך מאשש את טענותינו בדבר הפרות חוק סדרתיות לכאורה של ארגוני שמאל קיצוני הממומנים על-ידי ממשלות זרות. כאשר גורמי האכיפה אינם יוזמים פעילות אכיפה ובוחרים שלא להפעיל את סמכותם, הם למעשה מאפשרים לארגונים לעבור על החוק. לצערנו ארגונים הממומנים על-ידי ממשלות זרות מנצלים את אוזלת היד להמשך פעילותם להכפשת מדינת ישראל וחיילי צה"ל. אנו קוראים לשר המשפטים ולרשם העמותות לפעול מיידית לאכיפת החוק תוך הפעלת עיצומים כלפי הארגונים שהפרו אותו. אין שום סיבה לחשוש מאותם ארגונים בשל קשריהם עם גורמים עוינים באיחוד האירופי. מדינת ישראל היא מדינה עצמאית וריבונות והיא לא הוקמה כדי שאזרחיה ימשיכו לפחד מהפריץ".
יישום הוראות המחייבות עמותות בשקיפות לגבי קבלת תרומות מישויות מדיניות זרות / מסמך
מסמך זה נכתב לבקשת חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' והוא עוסק במעקב אחר יישום הוראות המחייבות עמותות בשקיפות לגבי תרומות שהן מקבלות מישויות מדיניות זרות (10 עמ')

תאריך:  28/10/2020   |   עודכן:  28/10/2020
עידן יוסף
+אושרו הקלות ל-202 עמותות חברתיות
16:36 28/10/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
לאחר שביום שני לא אישרה ועדת הכספים את הרשימה נוכח כך שהרשות לא הציגה נתונים, בהם רשימת 5 מקבלי השכר הגבוה בעמותות השונות, אישרה היום הוועדה את הרשימה למרות שהמידע שהובא היה חלקי, תוך התניית האישור בכך שהנתונים הנוספים יוגשו אליה בקרוב
(קרעי. העברתם רשימה חלקית [צילום: שמוליק גרוסמן/דוברות הכנסת])
+הובטח המשך התמיכה באמנים-עולים
15:25 28/10/20  |  עידן יוסף
בעקבות לחץ של יו"ר ועדת העלייה והקליטה, שערך שלושה דיונים בכנסת בנושא, הודיע משרד הקליטה על מתווה להמשך התמיכה באמנים-עולים. המשרד ימשיך את התמיכה עד סוף השנה הלועזית, ויוציא מכרז חדש בדומה לקודם.

האוצר הורה לבטל את ההתקשרות עם חברת טלדור, מפעילת המרכז, ולהודיע להם על כך מיד, וזו פיטרה את כל העובדים. אחרי ראש השנה, התקבל תקציב העודפים במשרד הקליטה. משרד הקליטה פנה לחברת טלדור בבקשה לנסות ולהפעיל את המרכז שוב, אך נענה כי אין בחברה עובדים להפעיל את המרכז מחדש, שכן כולם פוטרו ומשכו את הפיצויים.

יוזמת הדיון הקודם בנושא, ח"כ טלי פלוסקוב, הדגישה, כי ב-20 שנות קיומו, המרכז פיתח וסייע לאומנים-עולים. כעת האמנים-העולים ללא פרנסה וללא מקור הכנסה כלשהו.

+חשש מפני העלאת עמלות הסליקה
15:18 28/10/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יו"ר ועדת הכלכלה על חוק שירותי תשלום: מבקש לוודא שהעלויות לא יגולגלו על העסקים הקטנים והצרכנים בהעלאת עמלות הסליקה  ▪  אמר את הדברים בישיבה שכינס לבחינת יישום החוק, שנכנס לתוקף השבוע והודיע כי בעוד כשבועיים תדון הוועדה בקיצוץ מסגרות האשראי, וכי נועד אתמול עם שר האוצר בעניין
(עו"ד רני נויבואר [צילום: יח"צ])
+עימות בין ח"כ סמוטריץ' לשרה רגב
15:06 28/10/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ח"כ סמוטריץ': שרת התחבורה הורסת אבן אחרי אבן במשרד הקריטי הזה. אין חלקה טובה שלא נשרפת במשרד הזה"  ▪  רגב: "סמוטריץ' עשה דברים נוראיים בתחבורה והיה כלי של הפקידים, הוא הפקיר את הפריפריה"
סמוטריץ': "רגב מסכסכת אוכלוסיות" [צילום: שמוליק גרוסמן/דוברות הכנסת]
רגב: "סמוטריץ' הפקיר את הפריפריה" [צילום: שמוליק גרוסמן/דוברות הכנסת]
+ועדת העבודה לא אישרה את מתווה ימי הבידוד
13:49 28/10/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יו"ר הוועדה ח"כ חיים כץ למשרד האוצר: ממחר תהיה כאן אנרכיה ואתם תצטרכו להסביר את זה" על-פי פסיקת בג"ץ, היה על הממשלה להסדיר את הסוגיה עד היום
(כץ. "תהיה כאן אנרכיה" [צילום: שמוליק גרוסמן/דוברות הכנסת])
+כל שר יוכל לבחון התאמת טפסים ללהט"ב
13:05 28/10/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
שר המשפטים: מלבד טפסים מכוח חקיקה ראשית ישנם טפסים רבים שבהם ניתן לשנות כבר עכשיו את הנוסח ובמקום לרשום "אב" ו"אם" לרשום "הורה א'" ו"הורה ב'"  ▪  כחול לבן והימין החדש נעדרו, הרשימה המשותפת התנגדה, ישראל ביתנו תמכה
להב הרצנו. מספר המתנגדים כפול [צילום: שמוליק גרוסמן/דוברות הכנסת]
ניסנקורן. כחול לבן נעדרה [צילום: שמוליק גרוסמן/דוברות הכנסת]
+חברי הימין החדש ייעדרו מהצבעת חוק הלהט"ב
12:10 28/10/20  |  עידן יוסף
ימינה מפולגת בעמדותיה לגבי הצעת החוק של ח"כ יוראי להב-הרצנו (יש עתיד) המבקשת לקבוע כי בכל טופס הניתן על-ידי גוף ציבורי או על-ידי גוף פרטי המציע שירות לציבור, ייעשה שימוש בכינויים "הורה 1" ו"הורה 2", במקום "אב" ו"אם". חברי הכנסת של מפלגת האיחוד הלאומי, בצלאל סמוטריץ׳ ואופיר סופר, יצביעו נגד, ואילו חברי הכנסת של מפלגת הימין החדש מתן כהנא ואיילת שקד יתקזזו. גם היו"ר נפתלי בנט המתאושש מניתוח ייעדר מההצבעה.
+נדחה אישור התקנות ללמידה בשטח פתוח
11:46 28/10/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ועדת החינוך לא אישרה את התקנות וקראה לממשלה לתקן את נוסח התקנות למתווה הגיוני יותר בקפסולות של 20 תלמידים ובמרחק של 50 מטרים בין קבוצה לקבוצה שיאפשר יותר שעות לימוד
דברי מנהלת המחלקת לחינוך וקידום הבריאות במשרד הבריאות
מאיר כהן, עוזי דיין ותהלה פרידמן [צילום: דוברות הכנסת]
היו"ר רם שפע [צילום: דוברות הכנסת]
+"ח"כים ביב"צ - פגיעה בעקרון הפרדת הרשויות"
11:26 28/10/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
אושר לקריאה ראשונה: חברי כנסת לא יכהנו במועצה הציבורית של יד בן צבי  ▪  יועמ"ש ועדת הכנסת: אין הסבר איך קרה כזה דבר שנקבע ככה בחוק
(יד בן צבי [צילום: איתמר לוין])
+כץ לאוצר: מתווה המענקים למובטלים חייב לכלול חיילים ומתנדבים
10:15 28/10/20  |  עידן יוסף
יו"ר ועדת העבודה והרווחה, ח"כ חיים כץ, פנה בדיון בוועדה למשרד האוצר והודיע: "לא נעביר מענקים למובטלים מבלי שיינתן מענה גם לחיילים עם רשיונות עבודה, למתנדבי שירות לאומי שפוטרו בשל משבר הקורונה ולמקבלי הבטחת הכנסה".

דרישתו של כץ מגיעה בעקבות המצב החוקי הקיים שלא מאפשר לחיילים ומתנדבי שירות לאומי לקבל דמי אבטלה, גם אם הם מחזיקים באישור עבודה. בעקבות משבר הקורונה, חיילים ומתנדבים רבים, רבים מהם בעלי משפחות, איבדו את עבודתם ומצאו עצמם ללא פרנסה. הוועדה דרשה כבר לפני כ-3 חודשים ממשרד האוצר למצוא מענה לאותן קבוצות, אולם עד כה הנושא לא טופל.

על המתווה המוצע להסדרת ימי בידוד" אמר היו"ר כץ: "עסקים קטנים עד 23 עובדים לא ישלמו שקל - לא העובדים ולא המעסיקים - המדינה תישא בכל העלויות. ככה זה צריך להיות. אם לא - לא יהיה".
[צילום: דוברות הכנסת]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אבי ניסנקורן / Avi Nisankorn   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אופיר כץ / Ofir  Katz   אורי מקלב / Uri Maklev   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai   איילת שקד / Ayelet Shaked   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי כהן / Eli Cohen   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אסף זמיר / Asaf Zamir   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גבי אשכנזי / Gavriel  Ashkenazi   גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken   גדעון משה סער / Gideon  Sa'ar   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   דוד אמסלם / David Amsalem   דוד  ביטן / David Bitan   ווליד טאהא / Waleed Taha   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   חיים כץ / Haim Katz   טור פז משה   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich   יואב קיש / Yoav Kish   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   יזהר שי / izhar  shay   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   מאי גולן / May  Golan   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מירב כהן / Meirav  Cohen   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משולם נהרי / Meshulam Nahari   מתן כהנא / Matan  Kahana   ניסים ואטורי   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   עודד פורר / Oded Forer   עודה איימן / Ayman  Odeh   עומר ינקלביץ'   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   רפי פרץ / Rafi  Peretz   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
חוק שקיפות העמותות לא נאכף מאז כניסתו לתוקף
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
גימי-יהודי מיהודה
28/10/20 11:18
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 23
ועדת המדע והטכנולוגיה קיימה (יום ג', 27.10.20) דיון מהיר לבקשת ח"כ אריאל קלנר בנושא "חסימות אנשי ימין ברשת פייסבוק". עם הבקשה לקבלת דיון מהיר, הנהלת הוועדה ביקשה מנציג פייסבוק את התשובה לבקשה לדיון. פייסבוק סירבו לשלוח נציג לדיון, ובמקום שלחה מכתב שבו נכתב: "הטענה כאילו פייסבוק פועלת באופן לא שוויוני על בסיס השתייכות פוליטית, היא טענה חסרת בסיס שאין לה אחיזה במציאות. פייסבוק היא פלטפורמה שמעודדת ביטוי חופשי במסגרת כללי הקהילה שלה, והסרת תוכן מפייסבוק נעשית בהתאם לכללי הקהילה באופן שוויוני וזהה בכל העולם, ללא כל קשר להשתייכות או זהות פוליטית. אנחנו מכבדים מאוד את הכנסת והוועדה. נשמח להעביר בהמשך התייחסות מפורטת בכתב, וכמובן להמשיך את העבודה והשיח על נושאים חשובים אחרים, כפי שתמיד עשינו".
27/10/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
הצעת חוק אפרורית לכאורה, שבאה להסדיר את סמכויות בקרי הגבול כלפי העוברים במעברי הגבול, סמכויות שבפועל היו להם עד כה במסגרת צו של שר הפנים, הועברה להכרעת ועדת הכנסת, בטענת נושא חדש. הדיון בוועדת הפנים החל על מי מנוחות, ונראה היה שהצעת החוק, שאינה משנה את הסמכויות של בקרי הגבול, אלא רק באה להסדיר זאת בחקיקה ראשית במקום בצו שר הפנים תעבור ללא התנגדות.
27/10/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
הוועדה לקידום מעמד האישה ושוויון מגדרי אישרה (יום ג', 27.10.20) את התקנות למניעת הטרדות מיניות כך שיטילו חובה על קבוצות ואיגודי ספורט לבצע הדרכות למניעת הטרדה מינית אחת לתקופה.
27/10/2020  |  מירב ארד  |   חדשות
ועדת צ'חנובר החליטה לגרוע 21 שוטרים מאבטחת ראש הממשלה החליפי, שר הביטחון בני גנץ. הדרישה המקורית של המשטרה הייתה לאבטח את גנץ ב-52 שוטרים, אך הוועדה הממלכתית, המאשרת את נוהלי האבטחה לאישים רמי דרג על-ידי השב"כ, החליטה לקצץ את האבטחה ולהעמידה על 31 שוטרים לאבטחתו האישית, לאבטחת שיירתו ולאבטחת ביתו בראש העין.
27/10/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
הוועדה לענייני ביקורת המדינה דנה (יום ב', 26.10.20) במצבם הקשה של המסעדנים בשל המסעדות שעדיין סגורות מתוקף ההגבלות ללא ככל מתווה פתיחה באופק. בדיון העלו המסעדנים את מצוקתם העסקית והקושי של כל אחד באופן אישי לשרוד כלכלית כאשר הכל סגור.
27/10/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
רשימות נוספות   /   כנסת 23  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   מרכז מחקר ומידע  /  מי ומי  
מצברים מוברחים לשטחים, ומשם לנחלים  /  עידן יוסף
תמותת התינוקות הערבים כפולה מאשר יהודים  /  עידן יוסף
פרץ: הממשלה תכיר בשלושה ישובים בדואים  /  עידן יוסף
חובת המדינה להגן מאלימות כלכלית  /  ניני גוטספלד
הפארסה בכנסת   /  טל בן-יעקב
ועדת החוקה חייבת משנה זהירות  /  עידן יוסף
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
היועצת המשפטית קרעה הלילה את מסכת הצביעות והרמייה והשטיקים והטריקים של בנימין נתניהו ושריו ובעיקר החרדים שבהם    בהרב-מיארי אמרה למאיר פרוש ולמגעילים שעימו כי צריך להגן על האומה ולה...
יורם אטינגר
יורם אטינגר
ב-2024 יש 69% רוב יהודי בשטח המשולב של יהודה, שומרון ו"הקו הירוק" - לעומת 39% מיעוט ב-1947 ו-9% ב-1900 - הנהנה מרוח גבית של שיעור פריון ומאזן-הגירה-חיובי    אין פצצת זמן דמוגרפית ער...
מנחם רהט
מנחם רהט
כבר יש חרדים מתפכחים אשר מודים בפה מלא שטענות כמו ערך לימוד התורה, תורה מגנא ומצלא, החשש מחילון בצבא וכדומה, אינן מוסריות ומנוגדות לדעת גדולי הדור הקודם, שחייבו גיוסו של כל מי שאינ...
יעקב אחימאיר
יעקב אחימאיר
בימים אלה, כנהוג בתקשורת בטרם בחירות, משאלי דעת הקהל עוסקים, כמובן, בשאלה: איזו מפלגה תזכה לרוב בפרלמנט בווסטמינסטר (הרובע בלונדון המארח את בנייני הפרלמנט).
איתן קלינסקי
איתן קלינסקי
ממשלת נתניהו מובילה אותנו למציאות מכאיבה, כששורה ארוכה של מדינות באירופה ובאמריקה מגנות בחריפות רבה את מדיניותה של ישראל ואף נוקטות בימים אלו בשלל צעדים מעשיים הפוגעים בכלכלה של מד...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il