חברת סלקום הודיעה (יום ד', 31.3.04), כי היא ממשיכה לשלב את רשת האינטרנט באסטרטגיית התקשורת השיווקית שלה, ומשיקה בימים אלה שורה חדשה של שיתופי פעולה עם אתרים מובילים - בעיקר במגזר הצעירים.
בסוף השבוע שעבר עלתה לאוויר אפליקציית תוכן של סלקום בתוכנת המסנג'ר של MSN. מדובר בפעילות הבאה לידי ביטוי בהוספת "לשונית" סלולר לתוכנה. הקלקה על הלשונית מובילה את הגולש אוטומטית לאזורי התוכן השונים באתר סלקום - אייקונים, רינגטונים, משחקים וכדומה. לאחר 48 שעות באוויר, הוכתרה הפעילות כהצלחה גדולה: כ-40,000 גולשים הגיעו לאזורי התוכן השונים באתר סלקום באמצעות הלשונית.
אתר המשחקים המוביל מבית נטוויז'ן - Gamer, המיועד לקהילת הגיימרים הישראלית, ממותג החל מחודש מרס בצבעי סלקום, וכולל גם אזור להורדת שירותי התוכן של החברה. באתר פורומים, ביקורות משחקים, חדשות, סקרים ועוד.
כמו-כן, חתמה סלקום על הסכם שיתוף פעולה עם אתר הספורט One לקראת שני אירועי הספורט הגדולים של השנה: יורו 2004 והאולימפיאדה. שני האזורים שיכסו את האירועים באתר יציעו הורדה של שירותי תוכן ייעודיים מעולם הספורט.
בנוסף להסכמים החדשים, האריכה סלקום את שיתופי הפעולה עם "תפוז אנשים" ו"וואלה! Zone", שיצאו לדרך לפני כשנה.
מסלקום נמסר, כי נוכחותה המסיבית באינטרנט, מביאה להצלחה גדולה של פעילויות התוכן של החברה ותורמת לשימור מעמדה בשוק הסלולר בישראל.
אבי זיתן, מנהל מחלקת תקשורת שיווקית בסלקום, מסר: "סלקום רואה במדיום האינטרנט ערוץ חשוב וחיוני לתקשורת ישירה עם האוכלוסייה בכלל ועם מגזר הצעירים בפרט. הצלחת המהלך הראשון של שיתופי הפעולה הביאה להגברת המשאבים המושקעים בתחום ולהרחבת הפעילות בתחום. אנחנו מתכוונים להמשיך לשלוט על הצמתים המרכזיים ברשת, ולהוסיף להפתיע את קהל הגולשים בזיהוי טרנדים חדשים והשקת פעילויות ייחודיות כגון זו שהושקה בימים אלה עם MSN".