|   15:07:40
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
ח"כ שאשא ביטון [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת] ח"כ מיקי זוהר [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]

הליכוד נכשל בהשגת הרוב הנדרש

שאשא ביטון לא תוכרז כפורשת

זוהר משך את הבקשה להכריז על יפעת שאשא ביטון כפורשת מהליכוד, לאחר שהסתמן כי אין לליכוד רוב לאישור הבקשה יו"ר ועדת הכנסת: "הדיון היה ענייני, הסתמן רוב לשלילת הבקשה"
28/12/2020  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   בחירות 2021   |   תגובות
[צילום: דוברות הכנסת]

בתום דיון סוער בוועדת הכנסת (יום ב', 28.12.20) בפניית יו"ר סיעת הליכוד ח"כ מיקי זוהר בבקשה להכריז על ח"כ יפעת שאשא ביטון כפורשת מסיעת הליכוד, משך זוהר את הבקשה, "לא התנהל דיון שיפוטי. הדיון היה פוליטי. אלך עם הנושא לוועדת הבחירות". יו"ר הוועדה ח"כ איתן גינזבורג, השיב: "הדיון היה ענייני, הסתמן רוב לשלילת הבקשה".

את הבקשה להכריז על שאשא ביטון כפורשת מסיעת הליכוד, הציג ח"כ זוהר: "לדיון אין שום מרכיב פוליטי. היום זה קורה בליכוד, מחר זה יקרה בסיעה אחרת. ח"כ יחליט לפני הבחירות שהוא הולך עם מישהו אחר, לא יצטרך להתפטר מהכנסת וזה לא ייחשב כפרישה. להסכמים לא תהיה שום משמעות וערך. בפעם הבאה יהיו כאן מעברים כמו במערב הפרוע. שימו בצד את המאבקים הפוליטיים ותסתכלו על זה ברמה המקצועית של הכנסת. אין מחלוקת שמדובר בפרישה. כל הדברים שאסור לעשות בניגוד לתקנון הכנסת נעשו כאן. היא הודיעה על תמיכה בפומבי על מועמד אחר. ראינו שורה של חברי כנסת נוהגים באחריות ומתפטרים מהכנסת – גדעון סער, שרן השכל ועפר שלח מתוך הבנה שזה שומר על המבנה החוקתי . זה פוגע בעבודת הכנסת. הסיפור פה ברור מאוד. הייתה כאן פרישה וזה לא משתמע לשתי פנים".

שאשא ביטון, השיבה לבקשה: "אני אכן חתומה עם מפלגת הליכוד על הסכם לכנסת ה-23. תוקף ההסכם עם מפלגת כולנו תקף עד סוף הכנסת ה-23 והיה ברור לשני הצדדים שההסכם בינינו מחייב רק כנסת ה-23 ובבחירות לכנסת ה-24 אני יכולה להתמודד מטעם איזו מפלגה שארצה. לא התפקדתי ולא הייתי חברת ליכוד והליכוד הודיע לי מראש שלבחירות לכנסת ה-24 הם לא מחויבים לי. אז למה אני לא יכולה להתמודד מטעם איזו מפלגת שאני רוצה? הייתי חלק מהסיעה, הקפדתי להגיע לכל ישיבות הסיעה, הצבעתי בהצבעות אי-אמון עם הסיעה ועמדתי במליאה גם כשהכפישו אותי בכל מקום. מעולם לא דיברתי רעה על הליכוד וחבריו וסירבתי להגיב על ההתנהגות שלכם כלפיי עד הרגע שבו הודעתי שבכנסת הבאה אתמודד מטעם מפלגה אחרת. אתם יצאתם לתקשורת פעם אחר פעם ואמרתם שאני לא מהליכוד, אלא מכולנו, הכרתם במעמד השונה שלי. ידענו כל אחד מה חלקו בהסכם. אני לא לוקחת כלום מהליכוד- לא מנדט, לא מימון, היחידים שיכולים לטעון מולי ונגדי זו מפלגת כולנו ולא אתם. זאת האמת".

יועמ"ש הוועדה, עו"ד ארבל אסטרחן, הסבירה את סעיפי החוק וסקרה תקדימים על-אודות הכרזה על חברי כנסת כפורשים מסיעתם. בין היתר אמרה: "להכרזה על חבר כנסת כפורש יש השלכות מרחיקות לכת כולל על הזכות לבחור ולהיבחר, בראשן- הוא לא יכול להתמודד בכנסת הבאה ברשימת מועמדים שהייתה מיוצגת בכנסת היוצאת. מדובר בסנקציה חמורה מאוד שהרציונל בה הוא למנוע גניבת מנדט ומעבר של חברי כנסת בין סיעות. יש סנקציות נוספות שפחות רלוונטיות למקרה הנידון היום. במקרה של התפטרות מהכנסת בסמוך לפרישה והחזרת המנדט לסיעה לא יחולו על חבר הכנסת הפורש הסנקציות הקבועות בחוק. בגלל ההשלכות החשובות של הדבר הזה, הדיון הוא מעין שיפוטי וחלים בו סדרי דיון מיוחדים. בעיקר חשוב לדעת שרק מי שנכח בלפחות מ-50% ממשך הדיון יכול להשתתף בהצבעה. עוד קובע החוק שהוועדה תחליט לא רק על-פי שיקולים פוליטיים אלא תקבל החלטה מבוססת ועניינית". עוד ציינה עו"ד אסטרחן כי: "החוק מאפשר לרשימת מועמדים שמוגשת על-ידי יותר ממפלגה אחת להתפלג אחר כך בהתאם לחלוקה מפלגתית, כפי שעשו ח"כ אורלי לוי והשר רפי פרץ בכנסת הנוכחית. עם זאת, סיעת הליכוד לא הגישה הסכם שמאפשר זאת ולכן אין פה אפשרות להתפלגות כדין. במהלך השנים עמדת הייעוץ המשפטי של הכנסת הייתה שח"כ שמודיע בתקופה של 90 ימים לפני הבחירות על מעבר מפלגה אחרת לא נחשב כפורש. על פניו על-פי הבקשה לא מדובר במקרה ברור מאליו של פרישה, הוועדה תצטרך לשמוע את הצדדים ולקבל החלטה".

ח"כ אלעזר שטרן: הממשלה הזאת היא ממשלה של עריקים. קשה לי להבין למה שרה או ח"כית שהתמודדה עם יש עתיד הופכת להיות שרה ועכשיו אנחנו מתחילים לצבוע עקרונות וכללי מוסר. יש יותר מידי מקרים בכנסת הזאת, יותר מידי הסכמים חתומים שהופרו. צריך לקיים דיון ולבחון מה אנחנו יכולים לגזור על עצמנו מראש, איך אנחנו נראים שכל כך הרבה אנשים עוברים ממקום למקום. ח"כ שאשא ביטון לא שם, אנחנו כבר בסוף קדנציה והאתנן לא על השולחן. אני כן אומר שהדיון הזה לא צריך להיות ויש להמיר אותו בדיון עקרוני. לקבוע כללים ואתיקה לנושאים האלה".

ח"כ עוזי דיין: "ח"כ שאשא ביטון לא ראויה להיות חברת כנסת. היא מייצגת תופעה אנטי דמוקרטית של חברי כנסת שלא נבחרו מעולם, עכשיו היא מדלגת כבר בפעם השלישית ממפלגה למפלגה. לא צריך לתת לזה גושפנקא. אני רוצה לתת עצה ספרותית לגדעון סער, על מקרים כאלו כתב שקספייר, האישה הזאת היא בת מעל. היא בגדה באביה והיא תבגוד גם בבעל".
ח"כ אסנת מארק: "יפעת נשארה רק בגלל המשכורת שלה. שתגיד את זה לציבור. יפעת צריכה לבוא ביושרה כלפי המצביעים ששלחו אותה לכאן לכנסת, מה הייתם שווים מפלגת כולנו בלי הליכוד? כלום, אפס. הציבור רוצה לדעת שכשהוא שולח לכנסת מישהו, הוא לא עושה עליו סיבוב. ח"כ יפעת שאשא ביטון עונה על כל הקריטריונים של פרישה. היא עשתה שימוש בכלים פרלמנטריים בכנסת, לא הגיעה להצבעה והכנסת התפזרה ובטח שהיא קיבלה תמורה- שיריון במפלגה אחרת. היא עשתה מעשים שמחלישים את הסיעה ששלחה אותה לכנסת. ב-14 לאוקטובר ח"כ שאשא ביטון כתבה בקבוצת הליכוד 'אני נמצאת היום בכנסת אבל לא אגיע להצבעות מתוך מחאה עד שתבוטל הגבלת התנועה'. כנראה תכננה כבר אז את פרישתה מהסיעה ופעלה באופן שיטתי בתוך הסיעה, בידיעה שהיא תחבור לרשימה אחרת".

גינזבורג: "על אף חברותו בסיעה, החוק עדיין רואה בחבר כנסת אורגן עם חופש מסוים. בטווח ה-90 יום לפני בחירות נותנים לח"כ לבחור את המשך דרכו הפוליטית והוא לא צריך להתפטר מהכנסת. הסיפור של פרישה הוא סיפור אחר וצריך לשקול ולפרש אותו לפי מעשים שחבר כנסת עושה, איך הוא פעל מול עמדת הסיעה, פעילותה והאינטרסים שלה. במקרה הזה ח"כ שאשא ביטון הודיעה לפני ה-90 יום שלא תתמודד ברשימת הליכוד וגם הליכוד עשו את זה פחות או יותר. עם זאת אי-אפשר להתעלם מכך שההסכם שהיא חתומה עליו תקף רק לכנסת ה-23. ההכרזה שלה שהיא תתמודד במסגרת רשימה אחרת היא לא בהכרח הודעה על פרישה. העסק הסתבך לטעמי בהצבעה האחרונה על אי-אמון בממשלה ואני אמרתי באופן גלוי שההצבעה הזאת ערערה את מה שחשבתי לפני כן. ברור שהיא לא תמשיך עם הליכוד אבל אי-אפשר לדעת איך היא הייתה נוהגת אם הכנסת הזאת הייתה ממשיכה לפעול. אך לבסוף על-פי העובדות שמונחות בפניי כעת אני לא חושב שצריך להכריז עליה כפורשת".

רגע לפני שהעלה יו"ר הוועדה את הבקשה להצבעה, אמר זוהר: "הדיון כאן לא היה מעין שיפוטי. הוא היה פוליטי. יש כאן דברים שאי אפשר להפריך אותן – הטענות שלנו מגובות בעובדות: עצם ההסכם שחתום שחור ע"ג לבן, דבריה של ח"כ שאשא ביטון שהיא חלק מסיעת הליכוד, היעדרותה מההצבעות, ההוכחות שכתבה שהיא במחאה נגד הליכוד, ההודעה שלה על ההתמודדות ברשימה אחרת עוד טרם התפזרה הכנסת – כל אלו לא הספיקו לוועדה לראות בדבר פרישה. לליכוד לא נגרם נזק אך מצר ע"כ שההתנהלות מעתה היא לא נכונה. העניין נראה כאן מאוד מאוד לא אובייקטיבי. אלך עם הנושא הזה לוועדת הבחירות ושם זה יהיה יותר מקצועי ולא בצורה פוליטית. זה יום עצוב לכנסת. אני מושך את הבקשה"

יו"ר הוועדה גינזבורג, הגיב לזוהר: "מי שעשה פוליטיקה זה אתה. הדיון התנהל בצורה מאוד עניינית. דברים פוליטיים נשמעו רק מצד אחד של הוועדה ומתוך סיעת הליכוד. משיכת הבקשה לפרישה כי הסתמן פה רוב מוחלט שח"כ שאשא ביטון אינה פורשת".


תאריך:  28/12/2020   |   עודכן:  28/12/2020
עידן יוסף
+חולדאי יודיע מחר על הקמת מפלגה חדשה
19:38 28/12/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
יודיע מחר בערב על ריצה לכנסת ה-24 בראש מפלגה חדשה  ▪  "מאות אלפי ישראלים מרגישים שאין להם בית במערכת הפוליטית הנוכחית"
([צילום: פלאש 90])
+דרעי חילק לח"כים תפקידים לבחירות: "נתמוך רק בנתניהו"
16:51 28/12/20  |  עידן יוסף
סיעת שס פותחת את מטה הבחירות. בישיבת הסיעה חילק יו"ר התנועה ושר הפנים, אריה דרעי, את התפקידים בין חברי הכנסת לתקופה הקרובה. דרעי כינס את השרים, סגני השרים וחברי הכנסת, וחילק תפקידים לנציגים, תוך שהוא מבהיר כי שס תומכת אך ורק בנתניהו לראשות הממשלה: "התקשורת תנסה למצוא סדקים בתמיכה בנתניהו ואני אומר כאן שש״ס תומכת אך ורק בנתניהו".

ח"כ יוסי טייב מונה ליו"ר מטה הצרפתים. ח"כ משה ארבל מונה ליו"ר החרדים העובדים והאקדמאים. חבר הכנסת משה אבוטבול יפעיל את מטה עדות וקהילות. חבר הכנסת אוריאל בוסו יהיה יו"ר מטה צעירים. ח"כ יעקב מרגי יטפל בחסידות חב"ד. חברי הכנסת ינון אזולאי ומיכאל מלכיאלי יהיו מנהלי מטה רבני קהילות. חכ"ל דני סיידה יהיה יו"ר מטה התיישבות. בש"ס מקימים גם מטה נשים מיוחד שבהמשך יוחלט מי ינהל אותו.

השר יעקב אביטן וסגן שר האוצר איציק כהן יעמדו יחד בראשות מטה מיוחד של מסורתיים תומכי שס. סגן השר משולם נהרי יעמוד יחד עם ח״כ אבוטבול בראש מטה עדות וקהילות האתיופים והגרוזינים. סגן השר יואב בן צור יעמוד בראש מטה למגזר הבוכרי ומיעוטים.
+על סער ובנט
13:55 28/12/20  |  טל בן-יעקב   |   לרשימה המלאה
האסטרטגיה האלקטורלית של סער ובנט לגבי מצביעי השמאל מרכז זהה: שניהם הודיעו כי ירוצו לראשות הממשלה ויחליפו את נתניהו; לגבי מצביעי הימין האסטרטגיות שלהם שונות במהות: האחד פונה לאלו אשר מאסו ברה"מ, והשני לאלו אשר רוצים לראות מפלגה חזקה מימינו של הליכוד, כזו שתמליך את נתניהו
(בנט. סותר עצמו לדעת [צילום: מן הטלוויזיה])
+ח"כ הלוי מבקש להגביל חזרת פורשים לליכוד
13:45 28/12/20  |  עידן יוסף
ח"כ עמית הלוי מבקש לתקן את חוקת הליכוד ולפי התיקון, חבר שעוזב את המפלגה בתקופת בחירות לא יוכל לשוב אליה עד עשר שנים לאחר מכן או לאחר שיעברו שלוש מערכות בחירות.
+מספר הבוחרים בכל קלפי לא יעלה כל 650
12:31 28/12/20  |  עידן יוסף
מנכ"ל ועדת הבחירות המרכזית אורלי עדס בתדרוך: מספר הבוחרים בכל קלפי יירד למקסימום 650, מה שיביא להגדלת מספר הקלפיות ב-1,250.
+אזהרת שמיר מ-1999
12:31 28/12/20  |  יוסי אחימאיר   |   לרשימה המלאה
מי יגול עפר מעיניך, יצחק, לראות לאילו שיאי שנאה פנימית הגענו היום. יש מי ש"עושים פוליטיקה" מזיכרך, אבל האם קריאתך מלפני 21 שנים תחדור לליבם? ואם לא שמיר וצוואתו, כי אז לפחות אותה פרסומת שחוזרת ומושמעת ברדיו: "קצת תרבות, רבותי"
(יצחק שמיר ז"ל [צילום: משה שי/פלאש 90])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אבי ניסנקורן / Avi Nisankorn   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אופיר כץ / Ofir  Katz   אורי מקלב / Uri Maklev   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai   איילת שקד / Ayelet Shaked   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי כהן / Eli Cohen   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אסנת מארק   אסף זמיר / Asaf Zamir   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גבי אשכנזי / Gavriel  Ashkenazi   גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken   גדעון משה סער / Gideon  Sa'ar   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   דוד אמסלם / David Amsalem   דוד  ביטן / David Bitan   ווליד טאהא / Waleed Taha   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   חיים כץ / Haim Katz   טור פז משה   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich   יואב קיש / Yoav Kish   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   יזהר שי / izhar  shay   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   כולנו   מאי גולן / May  Golan   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מירב כהן / Meirav  Cohen   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משולם נהרי / Meshulam Nahari   מתן כהנא / Matan  Kahana   ניסים ואטורי   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   עודד פורר / Oded Forer   עודה איימן / Ayman  Odeh   עוזי דיין / Uzi  Dayan   עומר ינקלביץ'   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עפר שלח / Ofer  Shelah   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   רפי פרץ / Rafi  Peretz   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
שאשא ביטון לא תוכרז כפורשת
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2021
השאלה המהותית ביותר של הבחירות היא מהי כמות המנדטים שגדעון סער ונפתלי בנט ישתו מהליכוד, קרי: כיצד יתפלגו המנדטים של מצביעי הימין המסורתיים; לא מעט ממצביעי השמאל מרכז ינדדו לימין, אך לגביהם השאלה איננה רלוונטית - הם יצביעו או לבנט או לסער, ואין בכוחם להעביר מנדטים מהגוש של הליכוד לגוש תיאורטי אחר. בתשובה לשאלה זו טמון הסוד לסילוקו של בנימין נתניהו מהשלטון.
28/12/2020  |  טל בן-יעקב  |   יומני בלוגרים
עוד כמה ימים היא תגיע לסיומה, השנה האיומה הזאת, עשרים עשרים. שנה שבה התהפך עלינו עולמנו, וכל מה שקדם לה מצטייר כעידן אחר, כמעט חלומי, מעורר געגוע. שום דבר לא ישוב להיות מה שהיה, גם אם חלק מהבעיות ייפתרו במוקדם או במאוחר. 3200 ישראלים שהיו עימנו בתחילת השנה, אינם עוד. קורבנות המגפה. על סף 2021, אנחנו שרויים בסגר שלישי ונערכים לסבב בחירות רביעי. סגר שהוא בלתי נמנע במאבק בקורונה. והנה, כאשר עולה לקריית הממשלה שוועת המובטלים, זעקת העצמאים, קולות העניים, נראה אור בקצה המנהרה. בחיסונים שמוזרקים לזרועות האזרחים - יש תקווה.
ראש עיריית אילת, מאיר יצחק הלוי הצטרף (יום ב', 28.12.20) למפלגתו של גדעון סער "תקווה חדשה". "אני נרגש ושמח להצטרף לתנועת תקווה חדשה בראשות גדעון סער, ראש הממשלה הבא של ישראל", אמר הלוי.
28/12/2020  |  מירב ארד  |   חדשות
אופטימיות בקרב קבוצת חברי הליכוד המעוניינת לקדם בחירות מקדימות בסיעה לקראת הבחירות הקרובות לכנסת ה-25. בית הדין של התנועה אשר דן (יום א', 27.12.20) בעתירה שהגישו עשרות חברי מרכז ליכוד בראשות עו"ד יאיר גבאי, והחליט פה אחד להורות לוועדת החוקה של הליכוד להתכנס עד יום רביעי על-מנת לקבל את כל ההחלטות הדרושות לפי חוקת הליכוד על-מנת לקדם הרכבת רשימת המועמדים לכנסת ה-24.
27/12/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
יו"ר כחול לבן, שר הביטחון בני גנץ, הודיע לח"כ אסף זמיר כי לא יכלול אותו ברשימת המפלגה בבחירות לכנסת ה-24. זאת, בעקבות האופן שבו הצביע זמיר בשבוע שעבר, באופן שסיכל את הארכת המועד האחרון לאישור תקציב המדינה.
27/12/2020  |  איציק וולף  |   חדשות
רשימות נוספות   /   בחירות 2021  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   כנסת 23  /  מי ומי  
מפקחים עם מצלמות יוצבו ב-13 אלף הקלפיות  /  מירב ארד
בכיר בכחול לבן הזמין מעקב אחרי ינקלביץ'  /  עידן יוסף
פייגלין: "קשה להכיל אותנו"  /  עידן יוסף
על ריבוזון וחלוקת ירושלים   /  אלכס נחומסון
תמיהות רבות  /  אביתר בן-צדף
למה אני לא מתראיין בתוכניות שמשודרות בשבת  /  בצלאל סמוטריץ'
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
אנשי ושוטרי איתמר בן-גביר שורפים את חווארה, עוקרים מטעי זיתים ומביאים על ישראל את האסון שכל הקהילה הבינלאומית, ובוודאי בית הדין הבינלאומי בהאג, נגדנו
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il