איי די איי חברה לביטוח השיקה (יום ב', 25.2.21)מ את המותג: '9', אשר יחליף את המותג המוכר, תשעה מיליון, והוא יהיה דיגיטלי במהותו. ׳9׳ יתמקד במוצרי הביטוח האלמנטרי: רכב, דירה ונסיעות לחו"ל, ויושק בשלב ראשון בעולם ביטוחי הרכב.
המותג החדש מביא עמו שיטת מכירות חדשה בה הלקוח קונה בעצמו את הביטוח בצורה דיגיטלית, מהתחלה ועד הסוף, ללא התערבות נציג או סוכן. הרכישה מתבצעת אונליין באתר '9', בממשק ידידותי ואינטואיטיבי.
כל מה שהלקוח צריך לעשות הוא להזין את הפרטים שהמערכת מבקשת ממנו, ובסוף התהליך הקצר יוצע לו מחיר סופי, זול, ומותאם לו אישית. אין כל צורך או אפשרות להתמקח, ואין עמלת תיווך. את לקוחות המותג ילווה מוקד תמיכה ייעודי, בטלפון ובוואטסאפ, ככל שיצטרכו. מדובר במוקד שאינו עוסק במחירים, ואלמנט המיקוח לא יהיה קיים.
באיי.די.איי הדגישו כי בכדי לעודד את הלקוח לרכוש אונליין ולמנוע את הצורך במיקוח, מחירי הביטוח ב'9' יהיו נמוכים ביותר, זאת בזכות תפיסת תמחור חדשנית ומודל הנחות אישי.
מרב קליפר פרץ, סמנכ״לית השיווק של אי.די.אי ביטוח: "בדיוק כשם שהבאנו את הביטוח הישיר לישראל, אשר עודד את המבוטח לחסוך בתשלומי עמלות לסוכנים, כך אנו מביאים ביטוח שהלקוח רוכש בעצמו, בזול, ללא בזבוז זמן וללא צורך במיקוח".