|   15:07:40
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
עיצוב הבית: לבד או בעזרת מעצב פנים?
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין
בוטן מוצא מהדיון [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת] סדרנים אוחדים בח"כ אמסלם [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]

האופוזיציה טוענת לדורסנות הקואליציה

ח"כ ביטן: על כל דבר נפנה לבג"ץ

עוד יום דיונים סוער בוועדה המסדרת ח"כ עבאס על דחיית הצעה לסדר בעניין אביתר: "אנחנו חייבים לבחור מספר מצומצם של נושאים. מתוך 40-30, נבחרים רק כחמישה" ח"כ מיקי זוהר: העולם הפוליטי עגול. לא משנה מתי, אבל לעולם כף רגלו של גדעון סער לא תדרוך בליכוד, אני מבטיח!
29/06/2021  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 24   |   תגובות
ח"כ רם שפע [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]

חה"כ ווליד טאהא ואיתן גינזבורג [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]

דיוני הוועדה המסדרת נמשכים גם הלילה. בדיון מוקדם יותר (יום ג', 29.6.21), נקבע כי ועדת החוקה חוק ומשפט תדון בהצעת חוק-יסוד: הכנסת, והצעת חוק הכנסת, ותכין אותם לקריאה שנייה ולקריאה שלישית.

כמו-כן, הוועדה אישרה את בקשת הממשלה להקדמת הדיון (פטור מחובת הנחה) להצעת חוק הדיינים (תיקון מס' 29), התשפ"א-2021, לפני הקריאה הראשונה.

הדיון בוועדה המסדרת היה נינוח עד אשר החל הדיון בערעור של ח"כ אורית סטרוק על החלטת יו"ר הכנסת שלא לאשר את ההצעה לסדר של סטרוק בנושא "טיפול המשטרה בתקיפת בתי יהודים בשכונת שמעון הצדיק בירושלים".

הדיון היה סוער ומ"מ יו"ר הוועדה, ח"כ בועז טופורובסקי, הוציא מהדיון את חברי הכנסת דוד ביטן, דוד אמסלם, אורית סטרוק ויעקב אשר. כאות מחאה, חברי הכנסת מהאופוזיציה יצאו מהדיון תוך קריאות מחאה וצעקות. ח"כ ביטן הודיע במליאת הכנסת כי מעתה יפנו חברי האופוזיציה לבג"ץ בכל נושא, וככל שתתקבל פסיקה נגדם - מוטב, משום שכך יוכלו לעשות שימוש בפסיקה זו נגד האופוזיציה כאשר יעלו לשלטון.

ח"כ מאיר פרוש קרא לעבר טופורובסקי: "תפסיק עם ההשתוללות שלך - בועז, בוז, בושה! ח"כ דוד אמסלם קרא לטופורובסקי: "בריון ואלים, אתה צריך אשפוז, אתה בושה לכנסת".

ח"כ אורית סטרוק (הציונות הדתית) נימקה את בקשתה ואמרה: "הגשנו הצעה דחופה לסדר בנושא ביטחון המשפחות בשמעון הצדיק בירושלים, שחיות תחת טרור יום-יומי שמסכן את חייהם. סגן היו"ר, שהוא גם ראש הממשלה (בפועל) [מנסור עבאס, ע.י.], צריך להסביר לנו למה ההצעה נדחתה".

במהלך הדיון, ח"כ עבאס (רע"ם) נכנס לדיון כנציג נשיאות הכנסת, לנמק את החלטת הנשיאות לדחות את הצעת ח"כ סטרוק. חברי הכנסת מהאופוזיציה קראו לעבר עבאס: "הו הא, ראש הממשלה נכנס. שנקום לכבודך?".

ח"כ אוסאמה סעדי (הרשימה המשותפת) השיב לסטרוק: "הם מפעילים טרור. אנחנו נמשיך לעמוד לצד המשפחות. יש לנו ביקורת קשה על בית המשפט העליון. בכל מה שקשור לשטחים הכבושים, בג"ץ תמיד אישר את ההריסות. יש כאן ניסיון של טיהור אתני של אוכלוסייה שלמה".

ח"כ מנסור עבאס השיב בשם הנשיאות: "אנחנו חייבים לבחור מספר מצומצם של נושאים. מתוך 40-30, נבחרים רק כחמישה. אם יש מספר חברים שמגישים בקשה לנושא ספציפי זה מסמן שיש דעה רווחת שיש לדון בסוגיה. לכן בסופו של דבר שיקול הדעת הוא ענייני וממלכתי. עבאס אמר לסטרוק: "תני עוד הזדמנות להעלות את הנושא לנשיאות בשבוע הבא, ואני מאמין שיהיו עוד חברי כנסת שיעלו את ההצעה".

ח"כ עופר כסיף (הרשימה המשותפת) אמר: "הכיבוש הוא טרור יומיומי שמתעלל ורוצח בשטחים הכבושים ועושה טרנספר ופשעי מלחמה שדינם צריך להיות נידון בהאג. הצתת שדות, עקירת עצים, שיסוי כלבים ברועים פלשתינים. את זה עושים ארגוני טרור באביתר בתפוח ביצהר ובשיח ג'ראח. זאת פעם ראשונה שאני רואה קוזאק נגזל עם דמעות של תנין".

ח"כ אחמד טיבי (הרשימה המשותפת) אמר: "יש שם מתנחלים יהודים קיצונים שפלשו למקום. הם מתגרים בעצם הנוכחות שלהם בבתים של פלשתינים שסולקו משם. הטענה היא שיש קושאן, בעלות. ובית המשפט הישראלי קיבל את הטענה. אבל אותו בית משפט מסרב לקבל אלפי קושאנים של פלשתינים בבקעה בטלביה ובחיפה. לכן הדרך הטובה ביותר לשמור על חיי אנשים, זה לסלק אותם".

ח"כ מאיר פרוש (יהדות התורה) אמר: "כיהודי מאמין, אני לא מקבל את הטענה של שטחים כבושים. אנחנו יהודים ויכולים לגור בכל הארץ. הבן שלי נפצע בפיגוע במקום שגם אתם לא קוראים לו שטח כבוש".

ח"כ בצלאל סמוטריץ' (הציונות הדתית) שאל: "איך תומכי טרור יושבים פה בכנסת? יושבים פה ח"כים שתומכים בזריקת בקבוקי תבערה ואבנים. סמוטריץ' הציע להרחיב את מסגרת ההצעות הדחופות, עד שיוקמו הוועדות ותחל החקיקה. כלים פרלמנטריים רבים עדיין לא פועלים בכנסת הנוכחית".

ח"כ ניר ברקת (הליכוד) אמר: "בירושלים יש יותר ערבים שגרים בשכונות יהודיות מיהודים שגרים בשכונות ערביות, וההבדל הוא שהם לא זקוקים לשמירה. כל מקום שתחפור בירושלים, תמצא שורשים יהודיים. אתם חייבים להגן על זכות היהודים לגור בירושלים. העידן שיהודים לא יכולים לגור בירושלים או ביש"ע נגמר".

ח"כ אופיר סופר (הציונות הדתית) אמר: "ירושלים בירת הנצח של עם ישראל שניתנה לעם ישראל. האלימות הערבית היא רעה חולה. כל השנים היה נוח לכם לייצר אלימות. כעת זה גלש אליכם. זו תוצאה של עצימת עיניים של הפשע אצלכם. תמיד הייתם ותישארו כך". סופר קרא לעבור לדמוקרטיה מתגוננת.

ח"כ אופיר כץ (הליכוד) אמר: "משרד הבט"פ ביקש לבנות תחנות משטרה במגזר הערבי. ומי התנגד? סיעות מרצ והרשימה המשותפת שדואגות לביטחון האוכלוסייה הערבית".

ח"כ איתמר בן-גביר (הציונות הדתית) אמר: "אני פונה לסיעות ימינה ותקווה חדשה, זה לא קשור לפוליטיקה, זה חיי אדם. תתמכו בעד העלאת הנושא לדיון. האם על המצפון שלך ילד ייפגע? ח"כ שירלי ביטון, בשביל זה באת לכנסת?"

הוועדה לא הצביעה על ערעורה של ח"כ סטרוק.

הוועדה החליטה להעביר את הצעת חוק-יסוד: הכנסת, והצעת חוק הכנסת לדיון בוועדת החוקה, חוק ומשפט. 17 ח"כים תמכו בהצעה מול 16 חברי כנסת שהתנגדו.

ח"כ דוד אמסלם (הליכוד): "החוק אנטי דמוקרטי. אני לא מאשים את נפתלי בנט. אני מאשים את אלקין וסער. הם אנשים 'מתוחבלים'. הם חושבים שהם חכמים. הם עושים דברים שפלים. החלטה אנטי דמוקרטית הרעיון היה שאנשים לא יערקו. אנשים הצביעו למפלגה, לדרך ולא שאנשים יערקו. אתם מעודדים בוגדנות וחתרנות. זה החוק הראשון בהסכם הקואליציוני יחד עם חוק הקנביס. יום אחד מנסור עבאס עוד יבין שאין לו שקל אחד מה-53 מיליון שהבטחתם לו".

ח"כ מיקי מכלוף זוהר (הלכוד): "האופוזיציה החדשה הייתה שנים רבות בקואליציה. אנחנו במצב לא נעים, עדיין לא התרגלנו. אבל העולם הפוליטי עגול. לא משנה מתי, אבל לעולם כף רגלו של גדעון סער לא תדרוך בליכוד, אני מבטיח!".

ח"כ יעקב מרגי (שס): "מה החיפזון לחוקק כשאין ועדות כשהכנסת חבולה ופצועה, מה הבהלה? תקימו את כל הוועדות ונקבל החלטות מושכלות".

ברוב של 17 ח"כים שתמכו מול התנגדותם של 14 ח"כים, הוועדה אישרה פטור מחובת הנחה להצעת חוק הדיינים.

ח"כ יעקב מרגי (ש"ס) אמר: "אשמח שתעבירו את החוק הזה, אתם משתמשים בדורסנות, ואנחנו נעשה בה שימוש כנגדכם. עשינו טעות שתמיד דאגנו למינוי דיינים מהמגזר של הציונות הדתית". מרגי קרא לח"כים מהמפלגות הערביות להתנגד להצעה ואמר: "אם תתמכו בהצעה, אנחנו נמנה אישה אימאמית משס".

ח"כ מיכאל מלכיאלי (שס) אמר: "הרב עובדיה יוסף תמיד הורה לנו לתת ייצוג לציונות הדתית. החוק נועד להדיר ציבורים גדולים מהוועדה וממינוי דיינים. אני פונה למפלגות הערביות, תמיד התחשבנו במפלגות הערביות ובצרכים הדתיים שלכם, תהיו איתנו בנושאים הדתיים".

ח"כ ניר ברקת (הליכוד): "אתם חוצים קו אדום. לא נוהגים כך. לא מוציאים בצורה סיטונאית כזו חברי כנסת מהדיון. באותה מידה לא מדירים הרבה מפלגות ממינוי דינים. צריכים לעבוד ביחד".

הוועדה המסדרת אישרה הלילה את בקשת יו"ר הוועדה הזמנית לענייני כספים להקדמת הדיון בהצעת חוק הביטוח הלאומי (הוראות מיוחדות לעניין דמי אבטלה ודמי לידה), לפני הקריאה השנייה והשלישית.

הוועדה גם אישרה את בקשת יו"ר ועדת החוקה, חוק ומשפט להקדמת הדיון בהצעת חוק סמכויות מיוחדות להתמודדות עם נגיף הקורונה החדש (הארכת תוקף), לפני הקריאה השנייה והשלישית.

עוד נקבע, כי ועדת החוקה חוק ומשפט תדון בהצעת חוק הדיינים ותכין אותה לקריאה שנייה ושלישית.

ח"כ שמחה רוטמן (הציונות הדתית) אמר: "לראשונה קובעת הצעת חוק, ביטול ייצוג הולם לנשים. במקום אישה אחת, יהיו מתן כהנא וזאב אלקין".

ח"כ מיכאל מלכיאלי (שס): "משנים חוק כדי למדר את החרדים שלא יוכלו להיות חברים בוועדה. אין לכך תקדים. איפה אבירי זכויות האדם שיזעקו את זעקתנו".

ח"כ אבי מעוז (הציונות הדתית): "87 חברי כנסת יוחרמו מהחוק הזה. למה אין ועדת אתיקה שאוכל להתלונן על כך?"

ח"כ מאיר פרוש (יהדות התורה): "זה לא חוק הדיינים, זה חוק החרם!"

יו"ר הכנסת לשעבר, ח"כ יריב לוין (הליכוד): "זה חוק שדגל אדום מתנוסס עליו. היעלה על הדעת שאני כח"כ הופך לסוג ב' שלא יכול להיבחר לוועדה. האם זו אינה פגיעה בזכות האזרחים שבחרו בנו? היש הצדקה לקבוע הסדר כזה רק לוועדה למינוי דיינים ולא לוועדה למינוי שופטים? האם אין קושי בחקיקת החוק ערב בחירת חברי הוועדה? האם זה לא נראה כתפירה פרסונלית לחברות בוועדה? לעיתים תמכתי בחוקים שלא הסכמתי איתם, אבל צריך לדעת לעיתים להרים יד נגד ולומר לאנשים עד כאן. ועל כל האמור, מקיימים את שינוי החוק בהליך מהיר ללא שיקול דעת מעמיק. אם החוק יעבור, כל המהפכה של ייצוג לנשים תרד לטמיון כיוון שבחוק הזה נקבע שנוריד את הייצוג הנשי. הפתח נפתח והכל יהיה פרוץ. אל תעשו דברים שאסור לעשות אותם בפזיזות". לוין דיבר באריכות ודבריו נשמעו ברוב קשב ללא הפרעות חברי הכנסת.

ח"כ אורית סטרוק (הציונות הדתית): "יש מגמה שזה קצה הקרחון הבולט והכואב שלה, למעוך את החרדים. הייתי חברה בקואליציית האחים של שנת 2013. אני מצטערת מאוד על שהייתי שותפה לקואליציה שדרכה ברגל גסה בחרדים. אל תהיו שותפים לדבר הזה".

תאריך:  29/06/2021   |   עודכן:  30/06/2021
עידן יוסף
+מתכוון להיות שליח לילדי ישראל
13:16 30/06/21  |  חיים ביטון   |   לרשימה המלאה
נאום הבכורה של חבר הכנסת מש"ס בישיבה השלושים-וארבע של הכנסת העשרים-וארבע [י"ג בתמוז התשפ"א, 23.06.2021]
(חיים ביטןן [צילום: אתר הכנסת])
+שקד ועבאס ייפגשו לדון בחוק האזרחות
12:48 30/06/21  |  עידן יוסף
בעוד זמן קצר: שרת הפנים איילת שקד ויו"ר רע"ם מנסור עבאס ייפגשו בניסיון אחרון לגבש הסכמות בחוק איחוד משפחות (חדשות 12). העלאת החוק במליאה נדחתה ליום שני.
+רק ב-9 מתוך 85 רשויות ערביות יש שיטור עירוני
11:08 30/06/21  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
מספר הדוחות שניתנו בתקופת הקורונה ברשויות הערביות, ביחס לגודל האוכלוסייה, גבוה במידה ניכרת ממספר הדוחות שניתנו ברשויות היהודיות  ▪  כמות הבדיקות שנעשו בחברה הערבית היו נמוכות משמעותית  ▪  היו"ר עבאס: צריך לשפר את האמון מול המשטרה, כדי למצוא את הנתיב לעבודה משותפת
([צילום: דני שם-טוב, דוברות הכנסת])
+חוק הקורונה הגדול יוארך בחמישה חודשים
08:32 30/06/21  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
יו"ר הוועדה ח"כ קריב: נאמרו דברים משמעותיים לגבי כוונת המשרד לגבש תזכיר חוק שיהיה מתאים יותר לתנאים הנוכחיים של ההתמודדות עם המגיפה, שיהיה גם מדתי ומאוזן בנוגע לפוטנציאל הפגיעה בחירויות הפרט"
(ח"כ קריב בדיון בוועדה [צילום: דני שם-טוב, דוברות הכנסת])
+פה אחד: הסכמה על החל"ת
02:40 30/06/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ועדת הכספים אישרה את חוק החל"ת בתמיכת הקואליציה והאופוזיציה  ▪  לדרישת הוועדה נרשמו שיפורים רבים בסעיפי החוק ובהסדרים חיצוניים, בהם שינויים לטובת בני 67 ומעלה, זכאיות לדמי לידה, נשים לאחר לידה שחוזרות למעגל העבודה, אנשים עם מוגבלויות, ועובדים החוזרים לשוק העבודה
(יו"ר הוועדה ח"כ אלכס קושניר [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת])
+סגן השר רול למעוז: "מפחד מהטרור הלהט"בי?"
02:06 30/06/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
עימות חריף במליאת הכנסת בין סגן השר עידן רול לח"כ אבי מעוז שציטט במליאה את דבריו של ראש מועצת מצפה רמון בעניין הלהט"ב  ▪  צפו
(ח"כ אבי מעוז [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90])
+המסדרת דחתה את ערעורה של ח"כ סטרוק
01:09 30/06/21  |  עידן יוסף
ברוב של שמונה ח"כים שהצביעו בעד מול 15 ח"כים שהתנגדו, נדחה ערעורה של ח"כ אורית סטרוק על החלטת יו"ר הכנסת והסגנים שלא לאשר דחיפות הצעתה לסדר היום בנושא "טיפול המשטרה בתקיפת בתי יהודים בשכונת שמעון הצדיק בירושלים".

ח"כ סטרוק אמרה לאחר ההצבעה: "עצוב מאוד שלחברי הכנסת לא חשוב ביטחונם ושלומם של תושבי שכונת שמעון הצדיק בירושלים".

בתוך כך, הוועדה דחתה בהצבעה החוזרת את הבקשות לדיון מחודש בהחלטות הוועדה מוקדם יותר הערב.

הדיון בוועדה נמשך, סדר יומה של הוועדה עודכן, ונושאים נוספים התווספו לדיון הלילה.
+הסעיף הנסתר: אלפי בני 45 ומעלה לא יזכו לחל"ת
00:09 30/06/21  |  עידן יוסף
משרד האוצר הכניס סעיף פוגעני במתווה החל"ת: סעיף 179 בתזכיר החוק מסתיר דרישה לתקופת אכשרה של שנה לפחות לפני הקורונה. כלומר, אלפי בני 45+ שקיבלו דמי אבטלה בקורונה - לא יקבלו שקל מ-1 ביולי, מאחר שלא השלימו שנה מלאה של עבודה טרם הפיטורין או ההוצאה לחל"ת. תגובת האוצר: "הנושא יקבל מענה בוועדה כעת". מסתמן שבלחץ האופוזיציה, ח"כ בצלאל סמוטריץ' ואופיר כץ, תקופת האכשרה לקבלת דמי אבטלה תקוצר לחצי שנה (גלי צה"ל).
+אושר סופית חוק חומרי הנפץ
22:29 29/06/21  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק חומרי נפץ (תיקון מס' 4 - הוראת שעה) (תיקון מס' 2), התשפ"א-2021. בקריאה שלישית תמכו בהצעה 48 מול 13 מתנגדים. ההצעה אושרה לאחר נאום פיליבסטר של ח"כ שלמה קרעי שנמשך למעלה משעתיים וחצי.

תוקף הוראת השעה הקובעת כי ההסדר הקבוע בחוק חומרי נפץ, התשי"ד-1954 לגבי מפעלי מערכת הביטחון יוארך ויחול גם על מפעלי מערכת הביטחון שהופרטו. לפי הסדר זה, המפעלים פטורים מהוראות החוק, אך חלות עליהם הוראות בטיחות שקבע שר הביטחון. מוצע לקבוע שהוראת השעה תוארך עד ה-6 בינואר 2022, על מנת להסדיר את הנושא באופן קבוע במהלך התקופה.
([צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת])
+ח"כ שיין: בנט ייפגש עם ביידן בזכות השמאל בממשלה
21:59 29/06/21  |  
ח"כ יוסי שיין (ישראל ביתנו): "נתניהו נתפס כהפרעה לדמוקרטיה ולכן ממשל ביידן היה כל כך קר בתחילת הדרך. במקביל, הממשלה הנוכחית שקמה, וזה דבר מרתק בעיני, נתפסת כשותפה מלאה למרות כוחות השמאל הרדיקלים שגם הופיעו על המפה בארה"ב כרגע. אותם כוחות שמאל רדיקלים נתקלים בממשלה ימנית ישראלית חדשה עם כוחות שמאל מישראל ולכן הם נותנים גיבוי לביידן לשבת עם בנט".
+יוזמה בליכוד: למנוע מפורשי ליכוד לשוב למפלגה
20:46 29/06/21  |  עידן יוסף
הח"כים מיקי זוהר וניר ברקת מקדמים יוזמה שתמנע מגדעון סער ופורשי ליכוד אחרים לשוב למפלגה, כנראה גם בלי תמיכת נתניהו (כאן חדשות).
+דרעי: להחיל את חוק הדיינים על הוועדה למינוי שופטים
20:01 29/06/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
אושר בקריאה ראשונה - מתוך נציגי הכנסת והממשלה יחדיו בוועדה למינוי דיינים, יהיו לפחות שתי נשים  ▪  ארבל: במקום 21 יום, תזכיר החוק הופץ למשך שישה ימים כאילו הסורים על הגדר
([צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת])
[צילום: דוברות הכנסת]
+שוב דחייה: חוק האזרחות יעלה להצבעה בשבוע הבא
19:46 29/06/21  |  עידן יוסף
בגלל הקשיים בהשגת רוב: חוק האזרחות שהיה אמור לעלות מחר יידחה ליום שני (חדשות 12).
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור מעוז   אביר קארה / Abir  kara   אבתיסאם   מראענה / Ibtisam Mara'ana   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אופיר כץ / Ofir  Katz   אופיר סופר / Ofir  Sofer   אורי מקלב / Uri Maklev   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg   אלון טל / Alon  Tal   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי כהן / Eli Cohen   אלינה ברדץ' יאלוב / Elina Bardach Yalov   אמילי חיה מואטי / Emilie Haya Moatti   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אפרת רייטן מרום / Rayten Marom Efrat   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז טופורובסקי   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   בצלאל סמוטריץ' / Bezalel  Smotrich   גבי לסקי / Gaby  Lasky   גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken   גדעון משה סער / Gideon  Sa'ar   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   גלעד קריב / Gilad Kariv   דוד אמסלם / David Amsalem   דוד  ביטן / David Bitan   ווליד טאהא / Waleed Taha   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   חיים ביטון / Haim Biton   חיים כץ / Haim Katz   יאיר גולן / Yair Golan   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יהדות התורה והשבת   יואב בן צור / Yoav Ben Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich   יואב קיש / Yoav Kish   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יום טוב חי כלפון / Yomtob Kalfon   יוסף שיין / Shain Yossi   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   יסמין פרידמן / Yasmin Fridman   יעקב אשר / Yakov  Asher   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   לימור מגן תלם / Limor Magen Telem   מאזן גנאים / Mazen  Ghanem   מאי גולן / May  Golan   מאיר יצחק-הלוי / Meir Itzhak Halevy   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton   מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger   מירב בן ארי / Merav Ben Ari   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירב כהן / Meirav  Cohen   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משה (מוסי) רז / Mossi Raz   מתן כהנא / Matan  Kahana   מתנחלים   ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz   ניר אורבך / Nir  Orbach   ניר ברקת / Nir  Barkat   נירה שפק / Nira  Shpak   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סימון דוידסון / Simon Davidson   סלאלחה עלי / Salalha Ali   סמי אבו-שחאדה / Sami  Abu Shehadeh   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   עובדיה יוסף   עודד פורר / Oded Forer   עודה איימן / Ayman  Odeh   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עידית סילמן / Idit  Silman   עמיחי שיקלי / Amichai Chikli   פטין מולא / Patin  Mula   פשעי מלחמה   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רון כץ / Ron Katz   רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   ש"ס   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שמחה רוטמן / Simcha  Rothman   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ח"כ ביטן: על כל דבר נפנה לבג"ץ
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 24
מליאת הכנסת אישרה (יום ג', 29.6.21) בקריאה ראשונה את הצעת חוק הדיינים (תיקון מס' 29), התשפ"א-2021 ברוב של 56 תומכים מול 44 מתנגדים. ההצעה תועבר לוועדה המסדרת. מוצע לקבוע כי מתוך נציגי הממשלה והכנסת יחדיו לוועדה לבחירת דיינים יהיו שתי נשים לפחות.
29/06/2021  |  עידן יוסף  |   חדשות
שופט בית המשפט העליון, יצחק עמית, דחה על הסף (יום ג', 29.6.21) את עתירתו של ח"כ משה ארבל (ש"ס), נגד החלטת יו"ר הכנסת, מיקי לוי, בנוגע להעלאת הצעות חוק פרטיות. לוי קבע לפני שבועיים, כי העלאת הצעות חוק פרטיות תחל חודש לאחר הקמת הממשלה, דהיינו באמצע חודש יולי.
29/06/2021  |  איתמר לוין  |   חדשות
הדיון בוועדה המסדרת היה נינוח עד אשר החל הדיון בערעור של ח"כ אורית סטרוק על החלטת יו"ר הכנסת שלא לאשר את ההצעה לסדר של ח"כ סטרוק בנושא "טיפול המשטרה בתקיפת בתי יהודים בשכונת שמעון הצדיק בירושלים"
29/06/2021  |  מירב ארד  |   חדשות
בפתח הדיון בנושא חוק החל"ת המתנהל בוועדת הכספים, הבהירו השרה לשיווין חברתי, שר הרווחה ויו"ר הוועדה כי יינתן מענה לבני גילאים 67 ומעלה במסגרת החקיקה.
29/06/2021  |  מירב ארד  |   חדשות
ועדת הכספים מתכנס לדון בחוק החל"ת לאחר שעבר אמש בקריאה ראשונה במליאת הכנסת. יו"ר הוועדה ח"כ אלכס קושניר דיבר בפתח הדיון על חשיבות העברת החוק ואמר: לעניין דמי החל"ת: "אני מבקש למסגר את הדיון - מחר ב-30 לחודש המתווה של החל"ת מסתיים, אם אנחנו לא מעבירים את החוק, איש לא יהיה זכאי לחל"ת ואנשים יוותרו ללא דמי אבטלה החל ממחר. לכן חשוב שנתמקד בדיון ענייני וממוקד. אני יודע שיש הרבה דרישות וסוגיות, אבל אני מבקש לשמור על דיון מעמיק בסוגיה בה הדיון קשור, לא נוכל לפתור את כל בעיות המשק כאן."
29/06/2021  |  מירב ארד  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
ביידן מחצין אינטליגנציה רגשית גדולה (אביגיל..), אך בגלל מחדלו גואה במשמרתו האנטישמיות בקמפוסים    כשיחזרו חטופים, נראה אנשים שבורים גופנית ונפשית; סינוואר ימשיך להחזיק חלק מהחטופים ...
דן מרגלית
דן מרגלית
רק הפרופסור גרשום שלום - מי שהביא לידיעת העולם את תורת הקבלה הנשכחת ועמד על מעשיו של נביא השקר שבתי צבי - הטיח בחילונים ובחרדים בארצם של יוהאן וולפגנג גתה ולודוויג בטהובן כי אין דב...
רון בריימן
רון בריימן
התקשורת הישראלית, ואפילו זו הרואה את עצמה כ"ממלכתית", חוטאת ב"עכשיוויזם" מסוכן ובעידוד הפיכת עסקת החטופים לכניעה ללא תנאי
עמנואל בן-סבו
עמנואל בן-סבו
הלילה הזה הוא אנחנו, עם עבדים מזה רעב, מוכה, חבול ומובס, העומד לרגלי הר סיני העשן וכאיש אחד בלב אחד זועק "נעשה ונשמע", אוסף שבטים שהתלכד לכדי עם, העם היהודי שהביא לעולם את הצדק, הח...
איתן קלינסקי
איתן קלינסקי
למרות שאיילת שקד אינה נושאת בתפקיד ציבורי, היא חייבת לתת הסבר לציבור על השיחה המביכה    שיחה שלמעשה הכתימה את דרכי פעולתה של מערכת המשפט בישראל, והיא מעיבה על המערכת גם היום
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il