חברת לאומי קארד מרחיבה את פעילותה בקרב בתי עסק במגזר הערבי, במטרה להגביר את השימוש בכרטיסי אשראי במגזר זה.
החברה הפיצה עיתון מיוחד ללקוחות עסקיים, "עסקי אשראי", בשפה הערבית. מהלכי השיווק מתבצעים בשיתוף בנק ערבי-ישראלי, מקבוצת לאומי, המונה 24 סניפים.
העיתון שהופץ כולל מידע מפורט על תוכניות האשראי וההטבות המוצעות לבתי עסק הסולקים באמצעות לאומי קארד, ובהן תוכניות המאפשרות לבית העסק לבחור את תהליך הזיכוי במהלך החודש. תוכנית מזומן ביד ומיד, מבטיחה זיכוי לאחר 4 ימי עסקים מיום ביצוע העסקות, ותוכנית מקדמות, המאפשרת לבית העסק לקבל מקדמה תוך 2 ימי עסקים מיום ביצוע העסקות.
העיתון כולל גם הסברים מפורטים על השירות הניתן לבתי עסק באמצעות אתר האינטרנט של לאומי קארד. כל בית עסק יכול לקבל מידע על מוצרי האשראי של החברה ועל מבצעים שיווקים, וכן לקבל דוח זיכויים עתידיים, דוח זיכויים אחרונים ופירוט הפקדות. כן ניתן לעדכן באמצעות האתר את פרטי חשבון הבנק ולהוריד טופס עסקה וטופס הזמנת מכשיר אלקטרוני.
העיתון מפרסם מאמר מאת פרופ' מיכאל פרי, הכולל טיפים שיווקיים לבעלי עסקים, ומציג כלי התנהגות היכולים לסייע לבעלי עסקים לשפר את המכירות בעסקים שנפגעו מהמשבר הפוקד את המשק.