הדוגמנית עדי נוימן תוביל את קמפיין הקיץ הקרוב של חברת בגדי הים גדעון אוברזון. עבור עבודתה תקבל נוימן 40 אלף דולר.
מסע הפרסום יופק על-ידי משרד הפרסום 'אופטימום' ויכלול שילוט חוצות, עיתונות וקטלוגים. ההשקעה במסע הפרסום, אשר יעלה תחת הסיסמה "תתחילו לחלום... גדעון אוברזון" - 155 אלף דולר.
מהחברה נמסר, כי מדובר בקמפיין פרובוקטיבי אך מתחשב במגבלות שהונהגו על-ידי חברת שילוט החוצות. חברות שילוט החוצות בדרך כלל נמנעות מפרסום בגדי ים והלבשה תחתונה, בשל ההתחשבות בציבור הדתי והחרדי.