|   15:07:40
  מירב ארד  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
עיצוב הבית: לבד או בעזרת מעצב פנים?
קבוצת ירדן
פלמינגו ספא: יום כיף זוגי בלתי נשכח בחיפה

ועדת הכספים אישרה הטלת מס על תחליפי דלק ושמני סיכה

הצווים ייכנסו לתוקף ב-17 בינואר והחל מתאריך זה יוחל מס של 3,978 שקלים לטון על תחליפי דלק וחומרים ממיסים ו-2,983 שקלים לאלף ליטר על שמני סיכה בכך יושווה המס על חומרים אלה למס המוטל על דלקים.
22/12/2021  |   מירב ארד   |   חדשות   |   כנסת 24   |   תגובות

היו"ר קושניר [צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת]

ועדת הכספים אישרה (יום ד', 22.12.21) את הצווים עליהם חתם שר האוצר אביגדור ליברמן לפיהם יוטל מיסוי על תחליפי דלק ושמני סיכה. הצווים ייכנסו לתוקף ב-17 בינואר והחל מתאריך זה יוחל מס של 3,978 שקלים לטון על תחליפי דלק וחומרים ממיסים ו-2,983 שקלים לאלף ליטר על שמני סיכה. בכך יושווה המס על חומרים אלה למס המוטל על דלקים.

הצו נועד לעצור את תופעת מהילת הדלקים, המסוכנת לרכבים, לסביבה ולבני האדם, וגורמת להפסד גדול לקופת המדינה, באמצעות מיסוי החומרים המשמשים למהילה, והפיכת ההליך ללא כדאי כלכלית. במהלך הדיונים הקודמים הציגו גורמי תעשיה שונים כי למרות החרגות שונות שנעשו מצד רשות המיסים, עדיין המיסוי צפוי לפגוע בהם, כאשר גם חברי הוועדה העלו נקודות שונות הדורשות מיטוב. בעקבות כך, הורה יו"ר הוועדה לרשות למטב את הפטורים, לפעול למזעור ככל הניתן של פגיעה בתעשיות השונות. בעקבות הדברים הציגה רשות המיסים שורת פתרונות לסוגיות שעלו בוועדה במהלך הדיונים.

ההחרגות הנוספות (נוסף על אלה המופיעות בצו המקורי) שנכללות במסגרת הצו, בעקבות דיוני ועדת הכספים, במטרה למנוע פגיעה בתעשיה שלא לצורך. ההחרגות מביאות להגדלת מעגל הגופים והחומרים הפטורים מהמיסוי:

  • שתי תעשיות נוספות (על הרשימה שמצויה בצו המקורי) - תעשיות ייצור מעכבי בעירה ותעשיית הפלסטיק, יתווספו לרשימת התעשיות הפטורות מהמס, בעת רכש של החומרים לצרכי זינה בתוך תהליכי המפעל. בנוסף יתאפשר לאותם מפעלים שימוש נלווה בחומרים אלה בתהליך הייצור, שאינן הפקת אנרגיה, דוגמת שטיפה וניקוי, בכמות של עד 12% מהכמות השנתית המאושרת למפעל. בתחילה ביקשה הרשות להעמיד אחוז זה על 10%, ולדרישת יו"ר הוועדה וחבריה, נקבע אחוז גבוה יותר.

  • פטור ייעודי לשמני סיכה המשמשים בתהליכי הייצור ובאים במגע ישיר עם חומרי הגלם כחלק מתהליך הייצור. זהו פטור שיכוון למפעלים הצורכים כמות מינימלית של 4,000 ליטר, שפעילותם היא ייצור חומרי בניין, מאפיות תעשייתיות ועיבוד שבבי. בתחילה דרשו ברשות המיסים להעמיד את הכמות המינימלית על 5,000 ליטרים, אך לדרישת יו"ר הוועדה זו הועמדה לבסוף על 4,000 ליטרים כאמור.

  • נוסף לעניין השמנים: הוספת פטור לסוגים מסוימים של שמנים שעונים לרשימה של תכונות כימיות בעיקר, אך גם פיזיות, שהסיכון שישמשו למהילה נמוך מאוד, האמור הוא בעיקר שמנים המשמשים את תעשיית הרכב או לשימון מכונות כבדות.

  • נקבע לדרישת יו"ר הוועדה כי הצו יכנס לתוקף ב-17 בינואר, כאשר בצו המקורי התאריך נקבע על ה-1 לדצמבר.

במהלך הדיון היום הציגו חלק מגורמי התעשיה נקודות נוספות הדורשות מיטוב לעמדתם. מנגד הודו ברשות המיסים כי אין אפשרות להגיע למצב מושלם, אך הוסיפו כי ההחרגות השונות שבוצעו לדרישת הוועדה ובעקבות דיוניה, מביאים את הצו לנקודת האיזון המקסימלית על-מנת להקל על התעשיה ומנגד להפעיל פיקוח מעשי ולעצור את תופעת הזיופים.

יו"ר הוועדה, ח"כ אלכס קושניר סיכם את הדיון: "הצו הזה לא מושלם, ויש דברים שיש גם לי הרבה ספקות לגביהם, אבל אנחנו לפעמים חייבים לקבל החלטות בתנאים של אי-וודאות. שאני לוקח את הנזק המשקי של תופעת המהילה, ואת הדרך שעשינו בוועדה למיטוב הצו, אני חושב שהוא בשל להצבעה. עם זאת, נעשה דיון חתך בעוד 4 חודשים לאחר שרשות המיסים תאסוף את החומר, ואם נצטרך שיפורים נעשה אותם. ברור שרוצים לעצור את המהילה במאה אחוז, אבל צריך לשאול מה המחיר, אבל גם צריך לשאול את השאלה ההפוכה, ונוכח הנזק ותופעת העבריינות שאנחנו סובלים כבר שנים, אני חושב שזה צו מאוזן".

תאריך:  22/12/2021   |   עודכן:  22/12/2021
מירב ארד
+הסעיף שיאפשר פתיחה לתחרות של מכתבים פרטיים
00:12 23/12/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ועדת הכלכלה המשיכה את הדיון בהצעה לתקן את חוק הדואר - והיו"ר ביטון ביקש לוודא שהשירות לצרכן ישתפר  ▪  בדיון השבוע שבה ועלתה המחלוקת בנושא הדואר הכמותי ובאפשרות שחברת דואר ישראל תיתן שירותים נוספים  ▪  חברי הוועדה הזהירו ממצב שסניפי הדואר יהפכו לקניונים
מיון מכתבים בדואר ישראל [צילום: פלאש 90]
+בטרומית: צעדים לצמצום הרעלת חיות בר מוגנות
18:28 22/12/21  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק להגנת חיית הבר (תיקון - הרעלות), התשפ"ב-של חבר הכנסת מוסי רז וקבוצת חברי הכנסת. 59 חברי כנסת מול 50 שהתנגדו וההצעה תועבר לוועדת החינוך התרבות והספורט.

מוצע בה לצמצם הרעלות של חיות בר מוגנות במספר דרכים: איסור שימוש ברעל ובחומרי הדברה למעט לפי היתר ציד שיינתן בנסיבות חריגות ולאחר התייעצות עם ועדת משנה מקצועית-מדעית; הגברת אחריותו של מחזיק או בעל שליטה במקרקעין שבהם פוזרו רעל או חומרי הדברה; הסמכת פקחי רשות הטבע והגנים לערוך חיפוש על אדם ללא צו, בהתקיים חשד סביר לביצוע עבירת הרעלה והחמרת הענישה על עבירה זו.
+ח"כ קרעי דורש ביטול הצבעות שהתקיימו בוועדת החוץ והביטחון
18:10 22/12/21  |  עידן יוסף
ח"כ שלמה קרעי (ליכוד) פנה ליו"ר הכנסת וליועמ"ש הכנסת בבקשה לבטל את ההצבעות האחרונות שהתקיימו הבוקר בוועדת חוץ וביטחון במקביל לישיבת מליאת הכנסת.

יו"ר הכנסת נתן אישור להמשיך את הדיון על זמן ישיבת המליאה שהתחילה. אולם לדברי קרעי הדיון בוועדה נמשך, לרבות הצבעות - שאותן אסור לקיים. בתגובה, דורש קרעי לבטל הן את ההצבעות בוועדה שנעשו בזמן המליאה והן את ההצבעה הראשונה במליאה שאליה לא הספיק להגיע בשל נוכחותו בוועדה.
+בטרומית: הרחבת שעות הלילה בהן לא ניתן יהיה לחייב הורה עצמאי להגיע לעבודה
17:54 22/12/21  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק עבודת נשים (תיקון - הסדרי עבודה גמישים להורה עצמאי), התשפ"ב-של חברת הכנסת אימאן ח'טיב יאסין וקבוצת חברי הכנסת. 31 חברי כנסת תמכו ללא מתנגדים וההצעה תועבר לוועדת העבודה והרווחה.

מוצע בה לקבוע כי לגבי אישה שהיא הורה עצמאי, פרק הזמן שייחשב לילה, בו לא ניתן לחייב אותה להגיע לעבודה, יהיה בין השעה 24.00 לשעה 07.30.
+סיכומים להסדר הטיעון: דרעי יתפטר מהכנסת
17:45 22/12/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
מסתמן: יו"ר שס יורשע בשתי עבירות מס ללא כוונה, יתפטר מהכנסת וישלם קנס בגובה 180 אלף שקלים  ▪  דרעי לא ירצה עונש מאסר או עבודות שירות  ▪  בפרקליטות לא התחייבו שלא לבקש להטיל עליו קלון - אך מסתמן שלא תוגש בקשה כזו
(אריה דרעי בכנסת [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+ביטון: מדוע לא לפתוח עוד רציפים בנמלים
17:12 22/12/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
מנכ"ל משרד התחבורה ענתה ליו"ר ועדת הכלכלה על הפקק בנמלים: הבעיה היא לא ברציפים - רציף ללא עובדים הוא כמו חנייה  ▪  שרת התחבורה מיכאלי הגיעה לוועדת הכלכלה לדווח על פעילות משרדה ואמרה: לצערי יש קשיים בפינוי התחנה המרכזית בתל אביב - לא ויתרתי  ▪  ביטון שב ודרש להעביר תקציבים לטובת המלחמה בתאונות הדרכים עוד השנה
מיכאל ביטון ומרב מיכאלי [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+המשטרה תבחן הצמדת אבטחה לח"כ בן-גביר
15:36 22/12/21  |  עידן יוסף
קצין הכנסת, ניצב יובל חן, זימן לפגישה את ח״כ איתמר בן-גביר, שבה ביקש לשמוע ממנו את פרטי השתלשלות האירוע החריג שאירע אמש באחד מחניוני גני התערוכה שבת״א.

בתקרית התעמת בן-גביר עם מאבטחים ערבים שקיללו אותו ואף איימו לטענתו לפגוע בו, לאחר שלא שעה לדרישתם שלא להחנות את רכבו במקום אסור. במהלך התקרית שלף חבר הכנסת אקדם לאחר שחש לטענתו בסכנה לחייו והזעיק את המשטרה.

בנוסף ולבקשת ח״כ בן-גביר, הבטיח קצין הכנסת להעביר לבחינה משטרתית נוספת את סוגיית אבטחתו וזאת נוכח טענותיו בדבר מסכת האיומים על חייו.
+בטרומית: תוארך תקופת הזכאות לדמי אבטלה למי שנמצא בהכשרה מקצועית
15:18 22/12/21  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק הביטוח הלאומי (תיקון - דמי אבטלה למי שנמצא בהכשרה מקצועית) (הוראת שעה), התשפ"ב-2021 של חברי הכנסת אפרת רייטן מרום, ניר אורבך וולדימיר בליאק, אליה הוצמדו הצעות של חברי הכנסת חוה אתי עטייה ואיתן גינזבורג. 41 תמכו בהצעה ללא מתנגדים והיא תועבר לוועדת העבודה והרווחה.

מוצע בה לקבוע, כהוראת שעה למשך שנה אחת נוספת, כי החל מיום 1 בינואר 2022 מי שנמצא בהכשרה מקצועית וזכאי לתשלום דמי אבטלה, דמי האבטלה שישולמו לו יהיו עד לגובה דמי האבטלה המלאים להם היה זכאי אילו היה מובטל, במקום עד לגובה סכום השווה ל-70% מדמי האבטלה כאמור, כפי שקבוע בחוק הביטוח הלאומי, טרם הוראת השעה.
+אבוטבול על תחבורה בשבת: השרה מציגה אותי כשקרן
14:05 22/12/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
לפני כשנה קבעה ועדת הכלכלה כי למשרד התחבורה אין סמכות לתת היתרים חדשים לתחבורה ציבורית בשבת והורתה למשרד התחבורה לתקן ליקויים ולמסור לה מידע  ▪  ח"כים שנכחו בדיון טענו במהלך ישיבת הוועדה היום כי המשרד לא ציית לוועדה, בניגוד למידע כוזב שמשרה השרה מיכאלי
סקירת השרה מיכאלי בפני ועדת הכלכלה [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+מנגנון בטוחות לשיקום נזקי הפסולת של רותם אמפרט
13:44 22/12/21  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
המנגנון כולל ערבות בסך 60 מיליון לשיקום נזקי הכרייה והשיקום של נזקי הפסולת התעשייתית  ▪  תוקף הערבות - לשנתיים לאחר תום הזיכיון ויתחדש עד לסיום השיקום  ▪  גלית כהן: "הובלנו לכך שהסיכון האדיר כתוצאה מאי-השיקום של הפסולות התעשייתיות יוטל על כתפיה של מי שיצרו את הסיכון"
(רותם אמפרט נגב [צילום: כי"ל])
+כאלף ממתפקדי הליכודניקים החדשים ייפסלו
10:24 22/12/21  |  עידן יוסף
פסק דין של בית הדין של הליכוד בעניין הליכודניקים החדשים קובע כי ייפסלו כאלף מתפקדים שיש כנגדם הוכחות שהם לא תומכי ליכוד, היתר (כ-7,000) יוחזרו עם הותק הנוכחי שלהם ויבדקו באופן פרטני.
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור מעוז   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אביר קארה / Abir  kara   אבתיסאם   מראענה / Ibtisam Mara'ana   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אופיר כץ / Ofir  Katz   אורי מקלב / Uri Maklev   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg   אלון טל / Alon  Tal   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי כהן / Eli Cohen   אלינה ברדץ' יאלוב / Elina Bardach Yalov   אלכס קושניר / Alex Kushnir   אמילי חיה מואטי / Emilie Haya Moatti   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אפרת רייטן מרום / Rayten Marom Efrat   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גבי לסקי / Gaby  Lasky   גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   גלעד קריב / Gilad Kariv   דוד אמסלם / David Amsalem   דוד  ביטן / David Bitan   ווליד טאהא / Waleed Taha   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   חיים ביטון / Haim Biton   חיים כץ / Haim Katz   יאיר גולן / Yair Golan   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב בן צור / Yoav Ben Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich   יואב קיש / Yoav Kish   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יום טוב חי כלפון / Yomtob Kalfon   יוסף שיין / Shain Yossi   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   יסמין פרידמן / Yasmin Fridman   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   לימור מגן תלם / Limor Magen Telem   מאזן גנאים / Mazen  Ghanem   מאי גולן / May  Golan   מאיר יצחק-הלוי / Meir Itzhak Halevy   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger   מירב בן ארי / Merav Ben Ari   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירב כהן / Meirav  Cohen   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משה (מוסי) רז / Mossi Raz   מתן כהנא / Matan  Kahana   ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz   ניר אורבך / Nir  Orbach   נירה שפק / Nira  Shpak   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סימון דוידסון / Simon Davidson   סלאלחה עלי / Salalha Ali   סמי אבו-שחאדה / Sami  Abu Shehadeh   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   עודד פורר / Oded Forer   עודה איימן / Ayman  Odeh   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עידית סילמן / Idit  Silman   עמיחי שיקלי / Amichai Chikli   פטין מולא / Patin  Mula   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רון כץ / Ron Katz   רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שמחה רוטמן / Simcha  Rothman   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ועדת הכספים אישרה הטלת מס על תחליפי דלק ושמני סיכה
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 24
ועדת הכספים אישרה (יום ג', 21.12.21) העברות תקציביות בסך כולל של 3.558 מיליארד שקל. כ-3 מיליארד שקל בהעברות בין תקציבי המשרדים בשנת התקציב 2021, וכ-600 מיליון שקל בהעברת עודפים בין שנת התקציב 2020 לשנת 2021.
22/12/2021  |  עידן יוסף  |   חדשות
יו"ר הליכוד, ח"כ בנימין נתניהו, יוצא במתקפה חריפה (יום ג', 21.12.21) נגד חבר הכנסת ישראל כ"ץ, ומאשים אותו בכך שהוא עושה יד אחת עם אנשי שמאל קיצוני שפועלים כ״סוסים טרויאנים״ כדי לרסק את הליכוד מבפנים.
21/12/2021  |  עידן יוסף  |   חדשות
יו"ר הליכוד, ח"כ בנימין נתניהו, יוצא במתקפה (יום ג', 21.12.21) נגד שניים מבכירי מפלגתו - חברי הכנסת ישראל כ"ץ וניר ברקת. נתניהו צייץ מחדש ציוץ בטוויטר של העיתונאי גלעד צוויק מישראל היום התוקף את השניים.
21/12/2021  |  עידן יוסף  |   חדשות
"לא יכול להיות שאין תשובות על מה שקרה באירוע בו נהרג אהוביה סנדק ז"ל במשך שנה. צדק צריך להיראות וגם להיעשות, ושנה אחרי - אתה יושב פה בדיון בלי תשובות על כלום ומשהו כנראה לא עובד", אמרה יו"ר הוועדה לביטחון פנים, ח"כ מירב בן-ארי, בדיון משותף עם ועדת חוץ וביטחון, בראשות ח"כ רם בן-ברק, על פרשת מותו של הנער. הדיון התקיים ביוזמת הח"כים איתמר בן-גביר ומיכאל מלכיאלי.
21/12/2021  |  עידן יוסף  |   חדשות
הוועדה לישיבת מעקב לחוק ההתחשבנות בין בתי חולים לקופות חולים לשנים 2021 עד 2025, קיימה דיון בנושא סעיף 9 לחוק (תשלום חודשי קבוע לבתי חולים ציבוריים כללים). יו"ר הוועדה ח״כ עידית סילמן אמרה בפתח הדיון: "ההתחשבנות בין בתי החולים לבין קופות החולים הוא מרכיב מרכזי וקריטי ליציבותה ולתקינות השוטפת של מערכת הבריאות ומשליכה באופן משמעותי על כל אזרחי המדינה. אנחנו נבקש לשמוע שהתקנות יגרמו לכך שיתקבל תקצוב הולם ונחליט מה עמדת הוועדה לגבי ההסכמים המתגבשים".
21/12/2021  |  מירב ארד  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
גאולה - רק בפעולה אנושית שמודעת שהיא כלי לקידום ישועה
איציק וולף
בימים שבהם טוענים רבנים כי ישנה הגנה מיסטית-רוחנית שהיא בלבד זו ששומרת על עם ישראל מפני אויביו כדאי לעיין בפסוקי קריעת ים סוף - שעל-פי המסורת אירעה בשביעי של פסח - ולראות שאפילו רי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il