|   15:07:40
דלג
  מירב ארד  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כיצד להכין בבית שייקים מיין
קבוצת ירדן
אתם מתכננים מסיבת רווקים לחבר הכי טוב שלכם? כך תעשו את זה נכון!

יושב-ראש הכנסת הודיע:

עו"ד דן מרזוק ימונה לתפקיד מזכיר הכנסת

עו״ד מרזוק שירת כ-14 שנים בכנסת, מהן 3 שנים כעוזר למזכיר הכנסת וכ-10 שנים כעוזר בכיר ליועץ המשפטי של הכנסת, עו"ד איל ינון
17/01/2022  |   מירב ארד   |   חדשות   |   כנסת 24   |   תגובות
עו"ד דן מרזוק [צילום: עדינה ולמן / דוברות הכנסת]

יושב-ראש הכנסת, ח״כ מיקי לוי הודיע (יום ב', 17.1.22) בישיבה שקיים עם סגניו בכנסת, כי בכוונתו להביא לאישורה של נשיאות הכנסת את החלטתו למנות את עו"ד דן מרזוק למזכיר הכנסת החדש.

בחירה זו, אשר נעשתה לראשונה בתולדות הכנסת, לאחר הליך מיון מקצועי, בסיועה של ועדה ציבורית מייעצת בה כיהנו שר המשפטים וחבר הכנסת לשעבר, דן מרידור ופרופסור סוזי נבות, תובא לאישורה של נשיאות הכנסת שתתכנס היום בצהריים. עו"ד דן מרזוק יחליף בתפקידו את מזכירת הכנסת, ירדנה מלר הורוביץ, אשר תסיים בסופו של חודש מרס הקרוב 45 שנות שירות בכנסת, מתוכן 12 שנים כמזכירת הכנסת.

עו"ד דן מרזוק הוא בעל תואר ראשון במשפטים מהמסלול האקדמי של המכללה למנהל ותואר מוסמך במשפט ציבורי בתוכנית המשותפת של אוניברסיטת תל אביב ואוניברסיטת Northwestern בשיקגו. עו״ד מרזוק שירת כ-14 שנים בכנסת, מהן 3 שנים כעוזר למזכיר הכנסת וכ-10 שנים כעוזר בכיר ליועץ המשפטי של הכנסת, עו"ד איל ינון; במסגרת זו מילא שורה של תפקידים מרכזיים בייעוץ המשפטי של הכנסת. כיום, מרזוק משמש כעו״ד פרטי וכמרצה מן החוץ באוניברסיטת חיפה.

תאריך:  17/01/2022   |   עודכן:  17/01/2022
מירב ארד
+נשיא המלונאים: ללא סיוע - גל פיטורים
00:02 18/01/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יו"ר ועדת הכלכלה: דורשים מהאוצר תוכנית פעולה להתמודדות עם נזקי האומיקרון למשק בתוך 10 ימים; יו"ר ועדת העבודה והרווחה: צריך לפצות את מי שנפגע ולא להשאיר איש מאחור  ▪  השניים אמרו את הדברים בישיבה משותפת לוועדת הכלכלה וועדת העבודה והרווחה, בה נשמעה זעקתם של בעלי עסקים רבים שנפגעו מגל האומיקרון
(מאיר ביטון ואפרת רייטן מרום [צילום: שלומי אמסלם/דוברות הכנסת])
+אושר בקריאה ראשונה: הנחת ארנונה תוארך אוטומטית לאזרח ותיק
22:49 17/01/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
אזרח ותיק שניתנה לו הנחה בארנונה על דירה המשמשת אותו למגוריו תמשיך להינתן לו באופן אוטומטי מבלי שיידרש להגיש בקשה או הצהרה נוספת לרשויות המקומיות  ▪  עבור ותיקים בני פחות מ-75 תהיה הארכה רק לשלוש שנים
(הארכה אוטומטית לבני 75 ומעלה [צילום: נתי שוחט/פלאש 90])
+אושרה בטרומית הצעה לביטול היטל העסקת עובד זר
22:43 17/01/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
כיום מחויבים בעלי עסקים המעסיקים עובדים זרים לשלם היטל בסך 15%-20% מהשכר המשולם לעובד, בהתאם לענף בו מועסק  ▪  ההצעה הוצמדה להצעת חוק ממשלתית שמקדם שר האוצר
(הקלה על בעלי עסקים והורדת יוקר המחיה [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת])
+חוק השירות האזרחי הוסר מסדר היום
20:08 17/01/22  |  עידן יוסף
הקואליציה הורידה את חוק שירות אזרחי מסדר היום. זאת לאחר שהתברר כי אין במליאה שר שיציג את החוק. חוק כלכלי אחר כמעט ירד מסדר היום, לאחר שהשר חמד עמאר אמור היה להציג אותו.
+מפלה לקואליציה: חוק הגיוס נפל בקריאה ראשונה
20:08 17/01/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
ח"כ זועבי ממרצ הפתיעה את חבריה לקואליציה כשהצביעה נגד ההצעה וגרמה לתוצאה של שוויון בין הצדדים בהצבעה על הצעת חוק הגיוס שאמור היה לגבש מתווה חדש לגיוס בחורי ישיבות חרדים לצה"ל או לשירות לאומי
(ראש הממשלה ושר הביטחון. כישלון פרלמנטרי [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת])
[צילום: דוברות הכנסת]
+בכיר ביהדות התורה: אם נתניהו יחתום - נחתור להצטרפות לממשלה
18:42 17/01/22  |  עידן יוסף
בכיר ביהדות התורה אומר לישראל היום כי אם בנימין נתניהו יחתום על הסדר טיעון, במפלגה יחתרו להצטרף לממשלה. התנאי המרכזי של המפלגה הוא הקפאת מצב ושמירה מוחלטת על הסטטוס-קוו.

"הכתובת שלנו למו"מ תהיה יאיר לפיד. הוא הציר המרכזי של הממשלה הבאה ויהיה בה ראש הממשלה", אמר הבכיר. בהתייעצות פנימית שהתקיימה כבר ביום חמישי, זמן קצר מאוד אחרי שנודע כי נתניהו עשוי לחתום על עסקת טיעון בקרוב, אמר הבכיר כי המחויבות של המפלגה החרדית הייתה לנתניהו ולו בלבד, ולא למנהיג הבא של הליכוד, יהיה מי שיהיה. ולפיכך, הבהיר, מרגע שנתניהו לא יו"ר הליכוד, אין עוד מחויבות לליכוד, מה עוד שהליכוד עצמו יכול להצטרף לממשלה ולא לקחת איתו את הסיעות החרדיות.

באותה התייעצות עלה כי בהצעה שתעביר יהדות התורה ליש עתיד ייקבע כי במשך שנה לא תעלה שום הצעת חוק ולא תעבור כל החלטת ממשלה בנושא דת ומדינה, כלומר הקפאת מצב ושמירה מוחלטת על הסטטוס-קוו. ביהדות התורה ידרשו לעצור כל קידום של מתווה הכותל וחוק גיור. טרם הוחלט האם ללדרוש את ביטול חוק רפורמת הכשרות. כמו-כן, לא הוחלט מה לעשות עם חוק הגיוס - שבו הסיעות החרדיות מעדיפות שלא לתמוך, אולם לא יפרקו את הממשלה אם יעבור.
+לוי: סבב נוסף של מגעים בין הקואליציה לאופוזיציה
17:47 17/01/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יו"ר הכנסת יפתח בסבב מגעים כדי להגיע לעמק השווה ולסיים את המחלוקת בין הצדדים: "פגשתי באופוזיציה מספיק אנשים שרוצים בטובת הבית הזה ופועלים כדי לסיים את הסאגה הזו"  ▪  אקוניס: "אומר כאן לנשיאת בית המשפט בעליון, שימרו על כבודנו, אנחנו מכבדים אתכם, תכבדו אתם אותנו"  ▪  ראש הממשלה בנט: "מפה התגלגלה לעם, רוח של מחלוקות לא לשם שמיים. סתם מחלוקת על כלום"
(יו"ר הכנסת מיקי לוי [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת])
+מיכאלי: הממשלה תמשיך את עבודתה בלי קשר למה שיקרה במשפט נתניהו
16:17 17/01/22  |  עידן יוסף
יו"ר העבודה, השרה מרב מיכאלי, התייחסה בפתח ישיבת הסיעה להסדר הטיעון במשפט נתניהו: "ט"ו בשבט. פעם תרמו לקופת קק"ל, והיום אזרחי ישראל מתבקשים לתרום לטובת נאשם בפלילים שעומד למשפט. הצדק צריך להיעשות ולהיראות, בוודאי כשמדובר באנשי ציבור. לשני חלקי העם, אם תרצו, יש משמעות מאוד גדולה בהליך הזה. תנוח דעתכם, הממשלה תמשיך את עבודתה בלי קשר למה שיקרה שם".

על האפשרות שתצביע נגד הממשלה בסוגיית הפנסיות הצבאיות: "נמשיך להתנגד בתוקף למתווה הנוכחי גם כשיגיע להצבעה בכנסת. זה מתווה פנסיות שמחזק את החזקים ומחליש את החלשות".
+הורוביץ: המילים עסקה ונתניהו לא הולכות באותו משפט
15:59 17/01/22  |  עידן יוסף
יו"ר מרצ ניצן הורביץ בסיעה: "נתניהו טען שלא היה כלום ומסתבר שהיה הרבה ועכשיו הוא רוצה עסקה. איזה מסר זה מעביר לנבחרי ציבור? המילים עסקה ונתניהו לא הולכות באותו משפט. כל מי שניסה לעשות אתו עסקות נפל".
+לפיד: יציבות הממשלה אינה תלויה בנתניהו
15:43 17/01/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
אמר בישיבת סיעת יש עתיד: "הממשלה הזאת תחזיק מעמד גם אם נתניהו יחתום על הסדר. מה שמחזיק את הממשלה זה הדברים הטובים שהיא עושה ולא מישהו מבחוץ"  ▪  "השאלה אם אני סומך על בנט ושקד יוצאת מתוך הנחה שכולם שקרנים ורמאים"
(לפיד בישיבת הסיעה [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
ישיבה חגיגית לציון 73 שנה לכינון הכנסת
+"שנו מדיניות, ילד שנחשף למאומת ואינו חיובי - שיחזור לגן"
15:07 17/01/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
מיכל מנקס הוסיפה: "אין שום סיבה שילד בריא ללא תסמינים יישאר בבית עם אחד ההורים ויגרום לכך שיפסידו ימי עבודה"  ▪  נציגת הנהגת ההורים: "אנשים מדברים היום על חינוך ביתי וחינוך פרטי ומבחינתנו זאת סכנה"
(הדיון בוועדת החינוך [צילום: דני שם-טוב, דוברות הכנסת])
+"לאחר הבחירות הציע הליכוד הגבלת כהונה עם יסוד רטרואקטיבי"
13:58 17/01/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
פירט את תוכן ההסדר: "הגבלת הכהונה היא ל-8 שנים רצופות. בישראל שתי קדנציות יכולות להיות שנה, לכן אנחנו מונים את הקדנציות כאילו היו תקופות כהונה מלאות של הכנסת  ▪  קריב: אקדם את הכנסת החוק כך שיחוקק במושב הזה
(סער בוועדה. "החוק אינו משפיע על דמות פוליטית כזו או אחרת" [צילום: דני שם-טוב, דוברות הכנסת])
+2.8 מיליארד ש"ח למשרד הבריאות להתמודדות עם הקורונה
13:11 17/01/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
1.4 מיליון ש"ח הועברו במסגרת תוספת לתקציב 2022 וסכום דומה הועבר כעודף משנת התקציב 2021 לשימוש המשרד בשנת 2022
(תקציבים להתמודדות עם השתוללות הנגיף [צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90])
+"400 אנשי צוות נעדרים אל מול כמות עולה של חולים"
11:49 17/01/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
הוסיף: "המחלקה הפסיכיאטרית שהוסבה לחולי קורונה - תוכננה מראש לחולי קורונה  ▪  יש חלופה אחרת עבור הילדים"
(מנכ"ל הדסה יורם וייס [צילום: אבי חיון])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור מעוז   אביר קארה / Abir  kara   אבתיסאם   מראענה / Ibtisam Mara'ana   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אופיר כץ / Ofir  Katz   אורי מקלב / Uri Maklev   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg   אלון טל / Alon  Tal   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי כהן / Eli Cohen   אלינה ברדץ' יאלוב / Elina Bardach Yalov   אמילי חיה מואטי / Emilie Haya Moatti   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אפרת רייטן מרום / Rayten Marom Efrat   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גבי לסקי / Gaby  Lasky   גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   גלעד קריב / Gilad Kariv   דוד אמסלם / David Amsalem   דוד  ביטן / David Bitan   ווליד טאהא / Waleed Taha   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   חיים ביטון / Haim Biton   חיים כץ / Haim Katz   יאיר גולן / Yair Golan   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב בן צור / Yoav Ben Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich   יואב קיש / Yoav Kish   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יום טוב חי כלפון / Yomtob Kalfon   יוסף שיין / Shain Yossi   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   יסמין פרידמן / Yasmin Fridman   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   לימור מגן תלם / Limor Magen Telem   מאזן גנאים / Mazen  Ghanem   מאי גולן / May  Golan   מאיר יצחק-הלוי / Meir Itzhak Halevy   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger   מירב בן ארי / Merav Ben Ari   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירב כהן / Meirav  Cohen   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משה (מוסי) רז / Mossi Raz   מתן כהנא / Matan  Kahana   ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz   ניר אורבך / Nir  Orbach   נירה שפק / Nira  Shpak   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סימון דוידסון / Simon Davidson   סלאלחה עלי / Salalha Ali   סמי אבו-שחאדה / Sami  Abu Shehadeh   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   עודד פורר / Oded Forer   עודה איימן / Ayman  Odeh   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עידית סילמן / Idit  Silman   עמיחי שיקלי / Amichai Chikli   פטין מולא / Patin  Mula   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רון כץ / Ron Katz   רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שמחה רוטמן / Simcha  Rothman   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
עו"ד דן מרזוק ימונה לתפקיד מזכיר הכנסת
תגובות  [ 2 ] מוצגות   [ 2 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
סיני
17/01/22 13:45
2
סיני
17/01/22 13:45
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 24
מנכ"ל הדסה, פרופ' יורם וייס עדכן (יום ב', 17.1.22) בדיון הוועדה בנושא בריאות הנפש כי "בית החולים מתמודד עם כמות הולכת ועולה של חולים ומנגד של צוותים רפואיים שלא נמצאים - יש יותר מ-400 אנשי צוות חולים בהדסה שלא נמצאים 70 רופאים ו-200 אחיות ועוד אנשי צוות".
17/01/2022  |  מירב ארד  |   חדשות
דובר הליכוד עופר גולן הסיר (יום א', 16.1.22) מקבוצת הווטסאפ של דוברות הליכוד את שמואל קרמרסקי, עורך היומון החרדי שחרית ופרשן חדשות JDN. ההסרה היא צעד נקמה לאחר שקמרסקי העלה בעיתון ידיעה על כך שהליכוד פרסם הודעה בשבת.
16/01/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת החוקה המשיכה (יום א',16.1.22) להכין לקריאות שנייה ושלישית את הצעת חוק סמכויות מיוחדות להתמודדות עם נגיף הקורונה החדש (הוראת שעה) (הארכת תוקף והוראות נוספות), התשפ"ב-2021 (החלק שנותר מפיצול תיקון 10) בעניין הארכת חוק קיום דיונים בהיוועדות חזותית בהשתתפות עצורים, אסירים וכלואים בתקופת התפשטות נגיף הקורונה החדש.
16/01/2022  |  מירב ארד  |   חדשות
פרשת ביטול הנטיעות בנגב היא בעצם תמצית סיפורה של מפלגת ימינה, וליתר דיוק: סיפורו של נפתלי בנט. זה בהחלט לא עוד "משבר קואליציוני" שחושף, כמו קודמיו, עד כמה חלולה ומקושקשת היא תעמולת הגיבושונים והפרגונים בקואליציה ה"הרמונית" של האנשים הנורמליים מהמקום הנכון.
14/01/2022  |  יעקב ברדוגו  |   יומני בלוגרים
בדיון ועדת הבריאות השבוע על נוהל משרד הבריאות לטיפול באובדן הריון, עלה כי על-אף הנוהל, ברוב בתי החולים לא מונו מתאמות לנושא.
13/01/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
טובה ספרא
טובה ספרא
תקופה מסוכנת עם פוטנציאל לעימותים, פעולות טרור ופתיחת חזית חדשה במלחמה. ייתכן אובדן חיים, בעיקר בפעולות הומניטריות. המערכה נמשכת והסכנה מתגברת. הרבה מילים חשובות לזמנים הקרובים שעי...
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
יש מחלוקת בקרב החוקרים בנוגע לגודל האוכלוסייה במאה ה-19 ולגבי המספר המדויק של כל קבוצה דתית, אבל, הריבוי הטבעי המוסלמי היה אטי בהשוואה לגידול האוכלוסייה היהודית והנוצרית
אלי אלון
אלי אלון
בעוברי ברחוב צד את עיני נוסחו המוזר של שלט הרחוב שמופיע עליו הכיתוב הבא בלבד: "דוד סמילנסקי פקיד ועסקן, מנהל מחלקת המים בעיריית תל אביב"    משום אין אזכור בשלט ולו ברמז לעובדת היותו...
מאיר חוטקובסקי
מאיר חוטקובסקי
עדנה בקנשטיין לשעבר נשיאת בתי משפט השלום במחוז תל אביב ושופטת בבית המשפט המחוזי מספרת על חיזוריו של אריק בעלה והגעגועים אליו, ושוללת מעבר לדיור מוגן    כתבת דיוקן החושפת דמות שופטת ...
שיר טורם-הספרי
שיר טורם-הספרי
מספר המפונים מהגליל, יש לומר פליטים, נאמד באופן רשמי בכ-100 אלף. בפועל המספר גדול אף יותר    דה פקטו כל חבל הארץ הממוקם מהעיר כרמיאל צפונה לגבול הלבנון, הפך להיות "רצועת ביטחון" לכל...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il