|   15:07:40
  מירב ארד  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?
היו"ר קושניר. יפעל להכניס את הנושא בחוק ההסדרים הבא [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
מנכ"ל איגוד חברות אנרגיה ירוקה בכנסת:

"ישראל צועדת לעבר משבר אנרגיה"

איתן פרנס ציין: "ישנה סטייה חמורה בין המציאות לבין הנתונים המוצגים לכנסת" הזהיר: "לא מתכננים תחנות כוח של גז טבעי וחוסמים את האנרגיה המתחדשת רשות החשמל תספק ארכה יזמי האנרגיה המתחדשת נוכח העיכובים שיצר האומיקרון
09/02/2022  |   מירב ארד   |   חדשות   |   כנסת 24   |   תגובות

ועדת הכספים קיימה (יום ד', 9.2.22) דיון בנושא עידוד המעבר לשימוש באנרגיה מתחדשת והסרת החסמים.

נציג משרד האנרגיה ציין כי בדרך ליעדים שנקבעו לאנרגיה מתחדשת - 30% ב-2030, ו-25% ב-2025, מול יעד של 10% שנקבע לשנת 2020, ישראל עומדת כיום על כ-9% וחצי אחוזים, וכי בפני ישראל עומדים חסמי רשת, ביורוקרטיה, תכנון וביורוקרטיה.

איתן פרנס מנכ"ל איגוד חברות אנרגיה ירוקה לישראל מתח ביקורת על רשות החשמל וטען כי הצגה כאילו ישראל עומדת על מעל 9% בייצור: "הנתונים שהרשות מציגה אינם נכונים, שכן ישנו פער בין נתוני הפוטנציאל שהרשות מציגה לבין העמידה בהם בפועל ומה שקורה בשטח. ישנה סטייה חמורה בין המציאות לבין הנתונים המוצגים לכנסת. אני אומר זאת מדם ליבה של התעשיה".

עוד ציין פרנס כי טענת חברת חשמל כי היא מגבילה רק כ-10% מהשנאים לייצור מוגבל של 60% אינו נכון, אלא מדובר ב-70% מהשנאים, אם בודקים את אזורי פוטנציאל האנרגיה המתחדשת "אין מקום בעולם שקיימת הגבלה רוחבית על שנאים".

פרנס ביקר גם את המשרד להגנת הסביבה וציין כי זה מתנגד לפיתוח קרקעי ומתנגד לאנרגיית רוח וברשות מקרקעי ישראל סיום עסקה לוקח שנה ויותר, "המסקנה היא שישראל צועדת לעבר משבר אנרגיה ידוע מראש בתוך 10 שנים ופחות מכך. לא מתכננים תחנות כוח של גז טבעי וחוסמים את האנרגיה המתחדשת. מכשילים את משרד האנרגיה".

ח"כ יוראי להב-הרצנו: "אין יותר זמן, צריך להאיץ את המעבר לאנרגיה מתחדשת. המשרד להגנת הסביבה צריך לשאת את הלפיד, להיות אקטיבי ולהגיע ליעדים הלא שאפתניים שהממשלה קבעה. אך החלטות הממשלה לא מספיקות, ישראל צריכה לאמץ חוק אקלים המצב שאנו נמצאים בו כרגע מאיים על העתיד שלנו".

רשות החשמל תתן ארכה להשלמת הפרויקטים

במסגרת הדיון עלו מספר סוגיות, בהן מגבלה בגובה של 60% על שנאים במתקנים לייצור אנרגיה במתח גבוה, כאשר היזמים ביקשו להעלות אחוז זה ויו"ר הוועדה, ח"כ אלכס קושניר תמך בכך, וציין כי המשך הפעילות בגובה זה מציגה חשיבה ישנה, "ועלינו לקחת סיכונים זהירים אך מחושבים, מגבלה בגובה של 60% זו לא מגבלה שיכולה לספוג את המציאות של מדיניות מבוזרת שאנו מכוונים אליה".

בנוסף, לאור גל האומיקרון הנוכחי, יו"ר הוועדה ביקש מרשות החשמל להתחשב בבקשת היזמים ולתת להם אורכה של מספר חודשים על-מנת שיוכלו להשלים את הפרויקטים ובכך לייצר להם ודאות. בתשובה לבקשתו, הרשות ציינה כי כבר נתנה מספר אורכות בעבר אך היא תתכנס בשבוע הבא כדי לדון בעניין וצפויה לאשר אורכה נוספת של מספר שבועות באופן רוחבי, ולצד כך צפויה הרשות לאשר מנגנון במסגרתו היזמים יוכלו לקבל אורכות של חודשים נוספים כנגד ערבות נוספת על-מנת לשמור על מידתיות. ח"כ יוראי להב-הרצנו התייחס וביקש שהאורכה תהיה קצרה ככל הניתן על-מנת שניתן יהיה לעמוד ביעדים.

כמו-כן, עלתה סוגיה של דו-שימוש בקרקע הקיימת, כמו בחניונים, מחלפים, בתי עלמין, כדי לייעד אותה לייצור חשמל, ומאידך לא לבלום את האפשרות לבנייה של מתקנים על קרקעות חדשות. המשרד לאיכות הסביבה ציין כי הוא תומך בדו-שימוש על פני בנייה חדשה בשטחים פתוחים על-מנת למזער פגיעה בשטחים חקלאיים, מנגד במשרד האוצר ציינו כי במסגרת דו-שימוש התעריפים עולים בצורה משמעותית, וכי היעדים לא ימומשו אם המאמץ לא יתמקד גם בבנייה בשטחים פתוחים.

יו"ר הוועדה ח"כ אלכס קושניר סיכם את הדיון ואמר: "קיים פער בתפיסת המציאות של משרדי הממשלה אל מול היזמים. אם אנו רוצים שהנושא יתקדם יש לצמצם פערים, לכל צד יש אינטרסים לגיטימיים, אך אנו צריכים לראות איך אנחנו כממשלה קודם כל צריכים להוריד רגולציה ולתת ליזמים מרחב נשימה. כמו-כן, לאור ההחלטה על חוק המטרו בחוק ההסדרים הנוכחי שנתן אור ירוק להליכים תכנוניים, מהלך כזה צריך להתרחש גם בתחום האנרגיה המתחדשת ונוסיף זאת בחוק ההסדרים הבא".

תאריך:  09/02/2022   |   עודכן:  09/02/2022
מירב ארד
+תקופת ההתיישנות בעבירות מין תוארך גם לתביעות צד ג'
17:47 09/02/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ועדת החוקה אישרה לקריאה ראשונה: הארכת תקופת ההתיישנות להגשת תובענה אזרחית בשל עבירות מין  ▪  הארכת תקופת ההתיישנות לא תוגבל רק לתביעה כנגד הפוגע אלא תחול גם כנגד צד ג' שהתרשל או הסתיר את הפגיעה
מיכל רוזין וגלעד קריב [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+בטרומית: שנה אחריות על עבודת קבלן שיפוצים
17:24 09/02/22  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק אחריות קבלן שיפוצים, התשפ"ב-2021 של חברת הכנסת מיכל שיר סגמן. 50 חברי כנסת תמכו לעומת 44 שהתנגדו וההצעה תועבר לוועדת הכלכלה.

מוצע בה לקבוע כי מבצע עבודות שיפוצים בתשלום יהיה אחראי במשך תקופת אחריות של שנה לפחות לכל אי-התאמה בעבודתו או בטובין שסיפק. עוד מוצע כי הסכם לביצוע עבודות שיפוצים ייערך בכתב, וכי אם אי-ההתאמה שהתגלתה ניתנת לתיקון, מבצע עבודות השיפוצים יתקנה בתוך זמן סביר.

+ימינה ותקווה חדשה התנגדו, ובתי ההתיישבות הצעירה לא יחוברו לחשמל
17:00 09/02/22  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת דחתה בקריאה טרומית את הצעת חוק חיבור בתים בהתיישבות הצעירה לחשמל, התשפ"ב-2021 של חבר הכנסת יריב לוין כאשר 48 חברי כנסת תמכו לעומת 59 שהתנגדו. מוצע בה כי חברת החשמל תחבר את השכונות והיישובים בהתיישבות הצעירה ביהודה ושומרון לרשת החשמל, ותקים לשם כך את התשתיות הנדרשות.

ח"כ לוין: "ביקרתי במאהל של ההתיישבות הצעירה. 20,000 ישראלים שעושים מילואים, משלמים מיסים, חיים בלי אספקת מים וחשמל נורמלית, רק בגלל הססנות של הממשלה. נמאס להם מהבטחות הסרק של ראש הממשלה. הם אינם אזרחים סוג ב'. אשרו להם כבר היום חיבור חשמל".

השר מתן כהנא השיב בשם הממשלה: "האירוניה מתהפכת בקברה. אין דבר שמפחיד את הליכוד - יותר מאשר הסדרת ההתיישבות הצעירה. כל התקדמות במה שקשור בהתיישבות הצעירה תהיה מבחינת הליכוד אסון פוליטי. לכן מה שאתם רוצים כאן זה לעשות הכל כדי למנוע כל התקדמות בהסדרת ההתיישבות הצעירה. אתם הרי יודעים היטב שהדרך לטפל בנושא ההומניטרי הזה עוברת דרך חיבור חוק החשמל על-ידי צו אלוף, ולא באמצעות הצעות חוק מטרילות".
+אם לא נעביר את החקיקה על הדואר נגיע לפשיטת רגל
15:35 09/02/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יו"ר ועדת הכלכלה לשר התקשורת: "הוועדה בודקת כל פרט ברפורמה ותעביר אותה רק אם תהיה טובה לציבור"  ▪  ח"כ אזולאי בנושא רפורמת הטלפונים הכשרים: "זה ייהרג ובל יעבור"; השר הנדל ענה: "אם תהיה תחרות בטלפונים הכשרים האזרח החרדי יקבל יותר, ואף ילד לא ייחשף לתוכן בניגוד לדעת ההורה"
ביטון, הנדל ואבישר [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+בטרומית: חובת יידוע נפגעי עבירה בדבר זכויותיהם
14:29 09/02/22  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק זכויות נפגעי עבירה (תיקון - חובת יידוע נפגעי עבירה בדבר זכויותיהם), התשפ"א-2021 של חבר הכנסת גלעד קריב, אליה הוצמדה הצבעה של ח"כ אבתיסאם מראענה. 53 חברי כנסת תמכו לעומת 44 שהתנגדו וההצעה תועבר לוועדת הכנסת.

מוצע בה לקבוע חובת יידוע ביחס לנפגעי עבירה בדבר זכויותיהם בכתב ובעל פה ובשפה שמובנת להם.
+בטרומית: שינוי מועד יום ציון פועלם של אסירי ציון וקביעת פעולות לציונו
14:21 09/02/22  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק תגמולים לאסירי ציון ולבני משפחותיהם (תיקון - שינוי מועד יום ציון פועלם של אסירי ציון וקביעת פעולות לציונו), התשפ"א-2021 של חברי הכנסת אלכס קושניר, יבגני סובה, יוליה מלינובסקי. 20 חברי כנסת תמכו בהצעה מול 2 מנגדים והיא תועבר לוועדת הכנסת.

מוצע בה לשנות את מועד ציון פועלם של אסירי ציון הקבוע בחוק, כך שבמקום שיחול ביום ה' בתמוז בכל שנה, הוא יחול ביום י"א בסיון שהוא היום שבו אירע "מבצע חתונה". שינוי המועד נובע מהעובדה שהוא חל לאחר סיום שנת הלימודים ובתקופה בה רבים מהתושבים נמצאים בחופשה שנתית, ולכן כמעט ואינו מצוין.

בנוסף, מוצע לקבוע בחוק פעולות מיוחדות לציון יום ציון פועלם של אסירי ציון, כך שיצוין, בין היתר בדיון בכנסת, בוועדת העלייה, הקליטה והתפוצות, בישיבת ממשלה, בבית הנשיא, במערכת החינוך, בצבא הגנה לישראל ובמשטרת ישראל.
+בטרומית: הרחבת סמכות ביהמ"ש בנושא עברייני מין קטינים
14:19 09/02/22  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק מגבלות על חזרתו של עבריין מין לסביבת נפגע העבירה (תיקון - הרחבת סמכות בית המשפט בנושא קטינים), התשפ"ב-2021 של חברת הכנסת מירב בן ארי, והצעה דומה של ח"כ עידית סילמן. 23 חברי כנסת תמכו ללא מתנגדים וההצעה תועבר לוועדת הכנסת.

מוצע בה לאפשר לבית המשפט להטיל מגבלות על עבריין מין קטין שהושם במעון פתוח, בדבר מקום מגוריו, עבודתו או לימודיו אם אלו מצויים בסמוך למקום המגורים, העבודה או הלימודים של נפגע העבירה.
+אושר בטרומית: איסור נהיגת שטח בדרך שאינה דרך ייעודית לנסיעת שטח
13:15 09/02/22  |  מירב ארד
מליאת הכנסת אישרה (יום ד') בקריאה טרומית את הצעת החוק לתיקון פקודת התעבורה (איסור נהיגת שטח בדרך שאינה דרך ייעודית לנסיעת שטח), התשפ"א-2021 של חברי הכנסת רם בן ברק, רם שפע, אופיר סופר. 17 תמכו ללא מתנגדים וההצעה תועבר לוועדת הכנסת. מוצע לאסור נהיגה באופנוע, טרקטורון או רכב שטח בדרך שאינה ייעודית לנסיעת שטח.
+הצעת חוק הפוטושופ עברה בקריאה טרומית
12:37 09/02/22  |  מירב ארד
הצעת החוק של חה"כ לימור מגן תלם, עברה קריאה טרומית בכנסת ותגיע להמשך דיון בוועדת הבריאות של הכנסת לקראת קריאה שנייה ושלישית. הצעת החוק מתקנת את חוק הפוטושופ משנת 2012 ומעניקה לו שיניים באמצעות סנקציות כלכליות כנגד פרסום תמונות שבוצעו בהן הצרת היקפים בתוכנות ריטוש ללא הבהרה על כך. מפרסמים שלא יכללו הבהרה בגוף המודעה ייקנסו בעשרות עד מאות אלפי שקלים.
+בטרומית: פעוט מוגבל יהיה זכאי למעון יום, גם אם טרם מלאו לו 6 חודשים
12:23 09/02/22  |  מירב ארד
מליאת הכנסת אישרה (יום ד') בקריאה טרומית את הצעת חוק מעונות יום שיקומיים (תיקון - פעוט עם מוגבלות שטרם מלאו לו שישה חודשים), התשפ"א-2021 של חבר הכנסת צבי האוזר, והצעה דומה של ח"כ מיכל וולדיגר. 11 תמכו ללא מתנגדים וההצעה תועבר לוועדת העבודה והרווחה. מוצע לקבוע כי גם פעוטות שמלאו להם 15 שבועות ושטרם מלאו להם 6 חודשים יוכלו להיות זכאים למעון יום שיקומי בתנאים המפורטים בהצעה.
+נשים מופלות באקדמיה לעומת גברים

12:10 09/02/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
אפליה בשכר, בקידום ובמלגות, למרות שוויון בותק  ▪  לעומת 40% נשים באקדמיה באירופה - בישראל האחוז עומד על 20 בלבד,  ▪  יו"ר הוועדה, אפרת רייטן-מרום: אנחנו פה עובדות קשה לאורך זמן כדי שלכל אחת תהיה את האפשרות לנפץ תקרות זכוכית, לחלום, להעז ולהצליח
(סטודנטיות [צילום: פלאש 90])
+ועדת חו"ב תדון בהצעת חוק האזרחות והכניסה לישראל
11:16 09/02/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
הוועדה תדון בשלושת הצעות החוק הפרטיות של חברי הכנסת שמחה רוטמן, צבי האוזר ואבי דיכטר, והצעת החוק שהוגשה מטעם הממשלה, ותכין את ההצעה לקריאה שנייה ושלישית
(הדיון בוועדת הכנסת [צילום: דני שם-טוב, דוברות הכנסת])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור מעוז   אביר קארה / Abir  kara   אבתיסאם   מראענה / Ibtisam Mara'ana   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אופיר כץ / Ofir  Katz   אורי מקלב / Uri Maklev   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg   אלון טל / Alon  Tal   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי כהן / Eli Cohen   אלינה ברדץ' יאלוב / Elina Bardach Yalov   אמילי חיה מואטי / Emilie Haya Moatti   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אפרת רייטן מרום / Rayten Marom Efrat   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גבי לסקי / Gaby  Lasky   גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   גלעד קריב / Gilad Kariv   דוד אמסלם / David Amsalem   דוד  ביטן / David Bitan   ווליד טאהא / Waleed Taha   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   חיים ביטון / Haim Biton   חיים כץ / Haim Katz   יאיר גולן / Yair Golan   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב בן צור / Yoav Ben Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich   יואב קיש / Yoav Kish   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יום טוב חי כלפון / Yomtob Kalfon   יוסף שיין / Shain Yossi   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   יסמין פרידמן / Yasmin Fridman   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   לימור מגן תלם / Limor Magen Telem   מאזן גנאים / Mazen  Ghanem   מאי גולן / May  Golan   מאיר יצחק-הלוי / Meir Itzhak Halevy   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger   מירב בן ארי / Merav Ben Ari   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירב כהן / Meirav  Cohen   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משה (מוסי) רז / Mossi Raz   מתן כהנא / Matan  Kahana   ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz   ניר אורבך / Nir  Orbach   נירה שפק / Nira  Shpak   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סימון דוידסון / Simon Davidson   סלאלחה עלי / Salalha Ali   סמי אבו-שחאדה / Sami  Abu Shehadeh   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   עודד פורר / Oded Forer   עודה איימן / Ayman  Odeh   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עידית סילמן / Idit  Silman   עמיחי שיקלי / Amichai Chikli   פטין מולא / Patin  Mula   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רון כץ / Ron Katz   רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שמחה רוטמן / Simcha  Rothman   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"ישראל צועדת לעבר משבר אנרגיה"
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 24
נשים - כולל פרופסוריות - מופלות לעומת גברים במוסדות האקדמיים, בשכר, בקידום ובמלגות, למרות שוויון בותק, בפקולטה ובאוניברסיטה - כך נחשף (יום ד', 9.2.22) בוועדת העבודה והרווחה, ע"י פרופ' סיגל סדצקי, שלעבר בכירת משרד הבריאות, וכיום פרופ' לרפואה באוניברסיטת תל אביב.
09/02/2022  |  מירב ארד  |   חדשות
ועדת הכנסת קבעה (יום ד', 9.2.22) כי ועדת החוץ והביטחון של הכנסת תדון בהצעת חוק האזרחות והכניסה לישראל (הוראת שעה), התשפ"ב-2022. הוועדה תדון בשלושת הצעות החוק הפרטיות של חברי הכנסת שמחה רוטמן, צבי האוזר ואבי דיכטר, והצעת החוק שהוגשה מטעם הממשלה, ותכין את ההצעה לקריאה שנייה ושלישית.
09/02/2022  |  מירב ארד  |   חדשות
ועדת הכלכלה דנה (יום ג', 8.2.22) באתגרי הדיור בחברה החרדית. יו"ר הוועדה ח"כ מיכאל ביטון פתח את הדיון, שכונס לבקשת ח"כ יעקב אשר וח"כ אורי מקלב, בציינו כי המאבק למען דיור בחברה החרדית אינו צריך להיות נחלתם של ח"כים חרדים בלבד, וכי האתגר הוא לייצר עתודות לבנייה ולשווק בחברה החרדית. ביטון הוסיף כי לא כל ישוב פתוח בפני החרדים, ישנם ישובים ששיטתית לא אפשרו תכנון דיור עבור חרדים. כמו-כן, יישובים רבים לא מקבלים בפועל את החברה החרדית ולעומתם אחרים נושאים בנטל באחוזים גבוהים מדי. בהקשר זה ציין ביטון כי החרדים מהווים עשרה אחוז מהאוכלוסייה הכללית, כך שאם בכל ישוב היו מקצים עשרה אחוזים מהבנייה לחרדים - המצב היה טוב יותר.
08/02/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת החוץ הביטחון דנה (יום ג', 8.2.22) ב"היבטי ישימות לשדה תעופה בינלאומי אזרחי במרחב נבטים שבנגב". את הדיון בנושא, שהתקיים לבקשת חברי הכנסת מיכל רוזין, צבי האוזר, רון כץ ואמילי מואטי, פתח היו"ר רם בן ברק, שאמר: "הוועדה התכנסה הבוקר לא כדי לבדוק את החלופות האפשריות. לשם כך קיימת ועדה בראשות משרד התחבורה, ואני מודע לעבודתה היסודית. הדיון היום בא להבין מה הבעיות בהקמת שדה תעופה בנבטים ואיך אפשר לפתור אותן. הוועדה בראשותי רואה את הקמת שדה התעופה בחשיבות לאומית גבוהה, ואנו נדון בנושא עד קבלת ההחלטה שתיטיב עם שמירה הן על הביטחון והן על רווחת התושבים".
08/02/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
היועצת המשפטית של הכנסת, עו"ד שגית אפיק, הפיצה לחברי הכנסת את חוות דעתה לעניין השאלה האם חברי הכנסת רשאים להגיש את מועמדותם לנבחרת הדירקטורים של רשות החברות הממשלתיות. לדבריה, עצם הגשת המועמדות מעמידה את חבר הכנסת בניגוד עניינים מהותי ומובנה.
08/02/2022  |  איציק וולף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
אלי אלון
אלי אלון
תלמה חתומה על שירים רבים שהפכו לקלסיקות בתרבות הישראלית ונמנית עם יוצרי פס הקול המוכר והאהוב על רבים מילדי ישראל בעבר ובהווה
דן מרגלית
דן מרגלית
רק הפרופסור גרשום שלום - מי שהביא לידיעת העולם את תורת הקבלה הנשכחת ועמד על מעשיו של נביא השקר שבתי צבי - הטיח בחילונים ובחרדים בארצם של יוהאן וולפגנג גתה ולודוויג בטהובן כי אין דב...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il