|   15:07:40
  מירב ארד  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
פלמינגו ספא: יום כיף זוגי בלתי נשכח בחיפה
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין

דיון סוער בהשתתפות ליברמן בוועדת הכלכלה:

ח"כ קרעי: "בשם אלפי חללי הקורונה שקברת - תתפטר"

שר האוצר ליברמן בוועדת הכלכלה: בתוך שבועיים מביא מתווה רשת ביטחון לעצמאים היו"ר ביטון בירך על הצעדים וקרא להגיל את הסיוע למוחלשים ולאפשר רשת ביטחון לעסקים הקטנים שר האוצר הקשיב לטענות בעלי העסקים והשיב: לא נפקיד אף אחד, מי שזקוק לסיוע יקבל
15/02/2022  |   מירב ארד   |   חדשות   |   כנסת 24   |   תגובות
השר ליברמן בדיון בוועדה [צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת]

ועדת הכלכלה דנה (יום ג', 15.2.22) באפשרויות הסיוע לעסקים הקטנים שנפגעו בגל האומיקרון. בדיון השתתף שר האוצר, אביגדור ליברמן.

בפתח ישיבת המעקב, שהייתה סוערת במיוחד, אמר היו"ר מיכאל ביטון כי הממשלה עשתה שורת צעדים מבורכים וטובים, אך יש עדיין מחלוקות. הוא הוסיף כי הטבת המס צריכה להגיע גם למוחלשים ביותר, וביקש משרד האוצר לשמוע את בעלי העסקים ואז להתייחס. לאחר ישיבה שנמשכה כשעתיים וחצי, בה הקשיב שר האוצר לטענות הקשות, הוא הגיב והודיע כי הוא מקווה שתוך שבועיים יסוכם מתווה לרשת ביטחון לעצמאים. היו"ר ביטון קרא בסיכום הישיבה לשר האוצר לשכלל את חבילת הסיוע ולהפוך את ההקשבה למעשים.

מנכ"ל התאחדות בעלי האולמות, אבירם אלון, אמר כי המדינה עשתה בפועל סגר כשהמליצה לא להתקהל, והוסיף כי בעלי האולמות חנוקים ויש כאלה שאין להם כסף לשלוח את ילדיהם לגנים. יו"ר אגודת מורי הדרך, גנית פלג, אמרה כי מורי הדרך לא יכלו להשתלב בתוכנית שנכתבה למשרד התיירות. מנכ"ל לשכת מארגני התיירות הנכנסת, יוסי פתאל, אמר כי למרות הרצון הטוב הכסף עדיין לא הגיע.

נציג העצמאים, גיא גולן, אמר כי המסעדות ריקות ובעלי העסקים גוססים. מנכ"לית התאחדות משרדי הנסיעות, טלי לאופר, הוסיפה כי משרדי הנסיעות לא קיבלו שקל וגם לא יקבלו, למרות שראש הממשלה קרא להימנע מנסיעות לחו"ל והחברות הוצפו בהודעות ביטול. נזיא להב, רועי כהן, אמר כי יש עסקים קטנים רבים שבכלל לא מגישים דוחות מע"מ ולהם צריך לסייע.

ח"כ שלמה קרעי מתח ביקורת קשה על תפקוד הממשלה והטיח בשר האוצר: "בשם עשרות אלפי עסקים שהפקרת ומאות ילדים שהרעבת אני קורא לך להתפטר". ח"כ ענבר בזק אמרה מנגד כי הממשלה הצליחה לשמור על המשק פתוח והמדיניות הכלכלית היא אחראית ותדע לפצות את מי שנפגע. קרעי השיב: "רק העשירים קיבלו".

סגן השר אביר קארה אמר כי הדיון לא היה צריך להתקיים, ודבריו עוררו סערה. הוא הוסיף כי זה חמור שהעצמאים, שמשלמים את המשכורות של נבחרי הציבור, צריכים לבוא פעם אחר פעם לכנסת והוסיף כי זה לא צריך לקרות יותר.

יו"ר פורום העצמאים בהסתדרות, רמי בז'ה, אמר כי אם היה יודע שיהיה כזה ביקוש לדיון בוועדה הוא היה מוכר כרטיסים בכניסה. הוא הוסיף כי העצמאים מאבדים אמון ואם הם יפלו לתהום המדינה תצטרך להחיות אותם. "משכתם את החבל יותר מדי ועוד מעט הוא נקרע ונאבד אמון לגמרי", אמר.

ח"כ אורי מקלב אמר כי שר האוצר אוהב להכריז שהכל גן עדן, אבל לעצרנו זה נהפך לגהנום לעצמאים ולנשים עובדות שבגלל שבעלן לומד תורה רוצים לחנך אותן מחדש. ח"כ סימון דוידסון עורר סערה כשאמר מנגד כי אי-אפשר להתחיל לזרוק כסף ללא נתונים.

נציגת העמותה לתיירות נכנסת, לנה דרובצ'בסקי, אמרה כי במקום לחגוג יום הולדת 4 לבנה היא יושבת פה, היא סיפרה כי הבן הזה היה השראה לשר האוצר ליברמן שאמר שצריך להוציא את העגלה מהבוץ, ואמרה כי מורי הדרך לא עבדו מתחילת 2021 ולא קיבלו אגורה שחוקה.

נציגת מורי התל"ן, צמרת אביבי דביר, טענה כי שר האוצר לא מכיר אותה כיוון שסגן השר קארה חוסם את הגישה אליו, ואמרה בדמעות כי עד יוני 2021 אנשים יכלו לנשום כי היו מענקים. סגן השר קארה הגיב וקרא לאביבי דביר להתעסק בעניינים שלה וגם הוא הוצא מהדיון.

כאמור, לאחר כשעתיים וחצי בהם ישב שר האוצר ורשם את הטענות, הוא השיב כי הכוונה היא לסייע לילדים החרדים להתפרנס בכבוד ולא להיות תלויים בקצבאות, בעוד אחרים רוצים לשמור אותם בעוני. הוא הציג את הנתונים ואמר כי בהשוואה למה שהיה בממשלה הקודמת כלכלת ישראל קיבלה אות הצטיינות. "השגנו את ההישגים האלה בזכות שינוי מקצה לקצה של מדיניות הממשלה הקודמת", אמר.

עוד הוסיף השר ליברמן כי בשבוע הבא יחל דיון לסכם רשת ביטחון לעצמאים, ואמר כי סגן השר קארה היה המנוע של הדיונים וכי הוא מקווה שתוך שבועיים יסוכם מתווה לרשת ביטחון כזו. באשר לעסקים הוסיף השר ליברמן, כי ב-25 בפברואר תהייה תמונה מלאה ומי שיהיה זקוק לסיוע יקבל בהתאם לנתונים. לדבריו, "אנחנו לא מתכוונים להפקיר אף אחד. כל אחד שזקוק לסיוע יקבל סיוע. הגדלנו את העוגה, תסתכלו מה היה ב-2019 תשווה את זה ל-2021. בזכות אותו שינוי מקצה לקצה של מדיניות הממשלה קודמת הגענו למצב הזה".

היו"ר ביטון סיכם את הדיון הסוער ואמר: "ועדת הכלכלה מצפה למהלך שלם וכולל. הצעדים שהודעתם עליהם הם מבורכים. תגדילו את החבילה למענקי עבודה למשתכרי שכר מינימום, כי הם עובדים וקורסים. ובתוך זה תביא רשת ביטחון לעסקים שירגיע את אלה שבאמת הפסידו כסף. מי שעושה עלינו תרגיל שלא יבכה. אני מברך על מה שראיתי, על הגדלת הסיוע לקשישים, אבל בקורונה עושים מעשים מיוחדים. לכן, לסיכום, הציפייה והבקשה היא לשכלל את התוכנית שעשיתם ולהגדיל היקף ומידיות למענקי עבודה ורשת ביטחון לעסקים ותשובה לאוכלוסיות המוחלשות ולקשישים שאין להם פנסיה. אני יודע שכששר האוצר מחליט זה קורה, נכון שאין נתונים, אבל חלק מהמעשים מבוססים על אמון עם העסקים. אני קורא לך לשכלל את החבילה הזו ומודה לך על הקשב במשך שעתיים וחצי לשמוע דברים קשים מאוד. לא ראיתי שר שהקשיב שעתיים וחצי, ואם ההקשבה תהפוך למעשים נוכל לפרגן למהלך".

ליברמן בקבינט הכלכלי-חברתי: "מכוונים מאמצים לחיזוק מעמד הביניים"

קודם לכן השתתף שר האוצר בכינוס ראשון של הקבינט הכלכלי-חברתי. בהצהרה לתקשורת אמר השר ליברמן: "מה שחשוב לי לציין זה שנפגשנו השבוע עם ראשי ה-OECD. זכינו להערכה גדולה לביצועים של הכלכלה הישראלית. יחד עם זה, קיבלנו הערות בדיוק בנושא הזה. הצורך להכניס למעגל העבודה את האוכלוסיות שטרם נרתמו כמו שאר אזרחי המדינה. המאמצים שלנו. המאמצים שלנו מכוונים להגדלת העוגה, להגדיל הכנסות, לצמצם פערים בחברה הישראלית ולחזק את מעמד הביניים.

"פעלנו בנושאים האלו, וכמובן החלטות כמו הגדלת דמי קיום ב-50% לחיילי צה"ל או להגדיל את הקצבה למקבלי השלמת הכנסת, גמלאים, בסכום כולל של מיליארד וחצי שקל - זה כבר הוכחה שלא מסתפקים רק בכוונות, אלא בביצוע בשטח", הוסיף ליברמן.

ח"כ אבוטבול הוצא מהדיון: "צר האוצר ליברמס"

ח״כ משה אבוטבול הוצא מהדיון בכנסת על התוכנית הכלכלית לאחר שהטיח בפרצופו של צר האוצר ליברמס: ״אתה וממשלת לפיד סער בנט בכוונה מסיתים את האש של יוקר המחיה לחרדים בכדי לנסות להסיח את דעת הציבור מאשמת הממשלה בכל המיסים ולהמשיך לעשוק את העם ואת העצמאים. ראית את הדוברים כאן את הדמעות של האישה העצמאית בוועדה״.

אבוטבול צעק: ״אתם לא תסתמו לנו את הפה, השנאה וההתנהגות הרצחנית שלך כלפי העם לא תעבור בשקט - אתה שר האוצר הכי גרוע שחתם על הכי הרבה צווי מיסים בחצי השנה שלך, בושה וחרפה״.

ח״כ אבוטבול תקף: ״תתבייש לך, במקום להסתובב במסעדות יוקרה ולהגיד למורי הדרך להחליף עבודה - תחליף אתה עבודה ותעוף ממשרד האוצר, ואז יהיה עבודה לכל עם ישראל״.

ליברמן: "בתוך שבועיים נסכם רשת ביטחון לעצמאים"
[צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת]

שר האוצר אביגדור ליברמן אמר בדיון בוועדת הכלכלה: "בשבוע הבא מתחילים דיון חשוב לסכם רשת ביטחון לעצמאים. קארה היה המנוע של הדיונים ומקווה שתוך שבועיים נסכם רשת ביטחון לעצמאים."

עוד הוסיף שר האוצר: "לגבי העסקים, אמרנו שב-15 בפברואר נראה את התמונה לינואר וב25 בפברואר תהייה לנו כל התמונה. כל אחד שהיה זקוק לסיוע, תעשיית התעופה שהייתה במצב קשה הגענו איתם להסכמה. ב25 בפברואר נדע את המצב המשקף את המציאות ובהתאם לנתונים נפעל. אנחנו לא מתכוונים להפקיד אף אחד. כל אחד שזקוק לסיוע יקבל סיוע. הגדלנו את העוגה תסתכלו מה היה ב-2019 תשווה את זה ל2021. בזכות אותו שינוי מקצה לקצה של מדיניות ממשלה קודמת הגענו למצב הזה".

יו"ר ועדת הכלכלה, ח"כ מיכאל ביטון סיכם את הישיבה הסוערת עם שר האוצר בנושא העסקים הקטנים ואמר: "שמעת את הזעקה, אנחנו מצפים כוועדת הכלכלה למהלך שלם וכולל. הצעדים שהודעתם עליהם הם מבורכים. בתוך הצעדים האלה להשאיר רק 250 מיליון שקל למענקי עבודה למי שמרוויח בשכר מינימום תנו את זה באותו מועד למי שמקבל את ההטבה בנקודות הזיכוי. תגדילו את החבילה למענקי עבודה כי הם עובדים וקורסים. ובתוך זה תביא רשת ביטחון לעסקים שירגיע את אלה שבאמת הפסידו כסף. מי שעושה עלינו תרגיל שלא יבכה. אני מברך על מה שראיתי על הגדלת הסיוע לקשישים אבל בקורונה עושים מעשים מיוחדים, לכן לסיכום הציפייה והבקשה לשכלל את התוכנית שעשיתם ולהגדיל היקף ומידיות למענקי עבודה ורשת ביטחון לעסקים ותשובה לאוכלוסיות המוחלשות ולקשישים שאין להם פנסיה. אני יודע שכששר האוצר מחליט זה קורה, נכון שאין נתונים אבל חלק מהמעשי…"

תאריך:  15/02/2022   |   עודכן:  15/02/2022
מירב ארד
+הממשלה מבקשת סודיות דיוני ועדת החקירה
לצוללות; בוועדת החוץ והביטחון מתלבטים
01:11 16/02/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ועדת החוץ והביטחון טרם החליטה האם לקבל את עמדת הממשלה  ▪  יועמ"ש הוועדה: "המידע הוא לא של מערכת הביטחון אלא של הציבור, ועם זאת נצטרך להתמודד עם האתגר שחלק ניכר מהחומרים שיובאו בפני הוועדה מסווגים"  ▪  אליעד שרגא: אם הדיונים יהיו חסויים - נעתור לבג"ץ
שרגא. לדחות בקשת הממשלה [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+הלמ"ס: 92% מתחתנים ברבנות
22:31 15/02/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
חבר הכנסת מהשמאל טענו בדיון בכנסת שנישואים אזרחיים יגרמו לחיבוב הדת  ▪  מלינובסקי: "חצי מיליון מאזרחי ישראל לא יכולים לממש את זכותם להינשא. הפוליטיקאים החרדים משקרים. עסקני הדת נאחזים בקרנות המזבח ומחזיקים אותנו בשבי"
(חתונה אזרחית [צילום: פלאש 90])
+כ-150 פעילי מפלגת העבודה קיימו כינוס מקוון נגד התוכנית הכלכלית
21:55 15/02/22  |  עידן יוסף
חברי הכנסת נעמה לזימי וגלעד קריב (העבודה) קיימו כינוס מקוון בהשתתפותם של מנכ"ל המרכז הרעיוני בקרן ברל כצנלסון, רמי הוד, יו"ר הסתדרות הגמלאים, שמוליק מזרחי, אנשי אקדמיה ופעילים חברתיים - יחד עם עוד למעלה מ-150 פעילים, לדון בסיבות שהובילו ליוקר המחיה והפתרונות למצב. חברי הכנסת מחו כנגד תוכניתו הכלכלית של שר האוצר ליברמן.

לזימי: "התוכנית הכלכלית שהוצגה בשבוע שעבר היא עוד מאותו דבר, ורחוקה מאוד מלהיות החוזה החדש שהחברה הישראלית זקוקה לו כדי הלתמודד עם יוקר המחיה. לא סתם הגענו לאן שהגענו, המדיניות הכלכלית-ימנית היא זו שהובילה לכמעט שני מיליון ישראלים הנמצאים מתחת לקו העוני ונאלצים לבחור בין אוכל לתרופות בסופר. יש פתרונות אמיתיים שיעניקו מענה הולם למצוקת של היום: להעלות את שכר המינימום ל-40 ש"ח לשעה, כדי שעובדים לא יחיו בעוני, לטפל בריכוזיות של המונופלים כדי שירדו המחירים ולא רק תבלם העלייה, להרחיב את השירותים החברתיים שהוזנחו ויובשו, לטפל במחירי הדיור שעלו בעשור ב-250%, ולהרחיב את הפיקוח על המוצרים הבסיסיים ומזון בריא".

קריב: "התוכנית הכלכלית לא נותנת מענה לאנשים עובדים שלא מגיעים לרף תשלומי המס, מתעלמת כליל מהאזרחים הוותיקים, ולא כוללת כל הגדלה של הסיוע ליחידים ולמשפחות המוחלשים ביותר. תקציב המדינה כולל רזרבה לטובת ההתמודדות עם נגיף הקורונה. הכנסות המדינה העודפות יוצרות גם הן רזרבה. שתי הרזרבות יחד מאפשרות לממשלה להרחיב את התוכנית באופן שקול וענייני תוך הרחבת המענה לכלל האוכלוסייה - מבלי לשמוט את ההתמקדות באדם העובד".
+30% מהמתחמים סביב המטרו - לדיור בר-השגה
19:35 15/02/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
חוק המטרו אושר לקריאה שנייה ושלישית בוועדה למיזמי תשתית לאומיים  ▪  יו"ר הוועדה: "במקום אסון תחבורתי ועירוני, הבאנו את חוק המטרו שיקדם את ישראל כלכלית, חברתית ותעבורתית"  ▪  השרה מיכאלי: "חוק המטרו הוא עתיד התחבורה בגוש-דן"
(יו"ר הוועדה יוליה מלינובסקי [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת])
+יקוצר הזמן למתן התראה על גרירה לרכב נטוש
15:01 15/02/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
יוזם הצעת החוק ח"כ איתן גינזבורג: "רק בשנה האחרונה ניתנו בתל אביב 3500 הודעות על גרירת רכבים נטושים. תארו לעצמכם מה זה עוד אלפי מקומות חניה פנויים ליד הבית"

([צילום: פלאש 90])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 OECD   אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור מעוז   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אביר קארה / Abir  kara   אבתיסאם   מראענה / Ibtisam Mara'ana   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אופיר כץ / Ofir  Katz   אורי מקלב / Uri Maklev   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg   אלון טל / Alon  Tal   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי כהן / Eli Cohen   אלינה ברדץ' יאלוב / Elina Bardach Yalov   אמילי חיה מואטי / Emilie Haya Moatti   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אפרת רייטן מרום / Rayten Marom Efrat   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גבי לסקי / Gaby  Lasky   גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken   גיא גולן /  "   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   גלעד קריב / Gilad Kariv   דוד אמסלם / David Amsalem   דוד  ביטן / David Bitan   ווליד טאהא / Waleed Taha   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   חיים ביטון / Haim Biton   חיים כץ / Haim Katz   יאיר גולן / Yair Golan   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב בן צור / Yoav Ben Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich   יואב קיש / Yoav Kish   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יום טוב חי כלפון / Yomtob Kalfon   יוסף שיין / Shain Yossi   יוקר המחיה   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   יסמין פרידמן / Yasmin Fridman   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   ישראל ביתנו   לימור מגן תלם / Limor Magen Telem   מאזן גנאים / Mazen  Ghanem   מאי גולן / May  Golan   מאיר יצחק-הלוי / Meir Itzhak Halevy   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton   מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger   מירב בן ארי / Merav Ben Ari   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירב כהן / Meirav  Cohen   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   משה אבוטבול / Moshe Abutbul   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משה (מוסי) רז / Mossi Raz   מתן כהנא / Matan  Kahana   ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz   ניר אורבך / Nir  Orbach   נירה שפק / Nira  Shpak   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סימון דוידסון / Simon Davidson   סלאלחה עלי / Salalha Ali   סמי אבו-שחאדה / Sami  Abu Shehadeh   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   עודד פורר / Oded Forer   עודה איימן / Ayman  Odeh   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עידית סילמן / Idit  Silman   עמיחי שיקלי / Amichai Chikli   פטין מולא / Patin  Mula   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רון כץ / Ron Katz   רועי כהן / Roee Choen   רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שמחה רוטמן / Simcha  Rothman   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ח"כ קרעי: "בשם אלפי חללי הקורונה שקברת - תתפטר"
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 24
302 שאילתות שהגישו חברי הכנסת לשרי הממשלה לא נענו במועד - 214 ישירות ו-88 רגילות. כך עולה (יום ב', 14.2.22) מדברי יו"ר הכנסת מיקי לוי. לוי השיב לנאום שנשאה חברת הכנסת קטי שטרית במהלך הצעת אי-אמון.
14/02/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הכנסת והוועדה לביטחון הפנים התכנסו (יום ב', 14.2.22) לדיון משותף מיוחד בטענות חברי הכנסת איתמר בן-גביר, עופר כסיף ומוסי רז לפגיעה בחופש התנועה של חברי הכנסת.
14/02/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
13 חודשים לאחר שהכריז כי בכוונתו לסגור או לאזרח את גלי צה"ל, מודיע (יום ב', 14.2.22) שר הביטחון בני גנץ כי הוא עדיין בוחן את קידום הוצאת גלי צה"ל מהצבא. "כרמטכ"ל האמנתי וכך גם כיום, שאין מקום לתחנת שידור צבאית במדינת ישראל בימים אלו. אך בחודשים האחרונים הבנתי שמדובר בסוגיה מורכבת בעת הזו. לכן, והגם שהסוגיה על הפרק, בתיאום עם היועץ המשפטי לממשלה, אנו פועלים מזה כחודש למינוי ועדת איתור שתקום בזמן הקרוב", אמר בהתייחסו לסוגיית ממלאת-מקום המפקד הזמנית גלית אלטשטיין שכהונתה הוארכה.
14/02/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
"ועדת חקירה ממלכתית - עכשיו!". כך דורש ראש האופוזיציה נתניהו ותוקף את המשטרה: "אין צו חוקי שמאפשר ריגול נגד אזרחים. הטענה המטעה שניתן צו לריגול כזה, נועדה להטעות את הציבור מאפשר שאין אפשרות חוקית לתת צו ריגול נגד אזרחים".
14/02/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
ח"כ איתמר בן-גביר יצא (יום ב', 14.2.22) שכונת משמעון הצדיק (שייח ג'ראח) בירושלים ומשתתף כעת בוועדה לביטחון הפנים בכנסת. בדיון אמר בן-גביר: "עדר של שוטרים קפץ עלינו ב-12 בלילה ופירקו את הלשכה שהקמנו. הלשכה יכולה להרגיז ולקומם אבל אין להם שום זכות לגעת ברכוש של חבר כנסת".
14/02/2022  |  מירב ארד  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
רון בריימן
רון בריימן
התקשורת הישראלית, ואפילו זו הרואה את עצמה כ"ממלכתית", חוטאת ב"עכשיוויזם" מסוכן ובעידוד הפיכת עסקת החטופים לכניעה ללא תנאי
דן מרגלית
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il