|   15:07:40
  יואב יצחק  
מו"ל ועורך ראשי News1
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
ג'ן סאקי. סנקציות על פוטין [צילום: אלכס ברנדון/AP]

הממשל האמריקני: יוטלו סנקציות אישיות על פוטין

25/02/2022  |   יואב יצחק   |   חדשות   |   מלחמת רוסיה באוקראינה   |   תגובות

דוברת הבית הלבן ג'ן סאקי אישרה (יום ו') כי הממשל האמריקני יטיל סנקציות אישיות על נשיא רוסיה ולדימיר פוטין ועל שר החוץ הרוסי סרגיי לברוב. וזאת לאחר שיום קודם לכן הוטלו סנקציות חריפות על בנקים ומוסדות רוסיים וכן על שורה ארוכה של אוליגרכים ומקורבים לנשיא פוטין. הסנקציות ייכללו חילוט נכסים המוחזקים במדינות המערב, וכן חסימת חשבונות בנקים בהם מחזיקים פוטין ובני משפחתו, וכן מקורביהם, סכומי עתק הנאמדים בטרליוני דולרים.

תאריך:  25/02/2022   |   עודכן:  25/02/2022
יואב יצחק
+מסוק אוקראיני מחסל שיירה צבאית רוסית
12:05 26/02/22  |  מירב ארד
אזרח אוקראיני מתעד תוך כדי נסיעה ברכב מסוק אוקראיני מחסל שיירה צבאית רוסית.
+לפיד הנחה: צוות השגרירות הישראלית יעבור ללון בצד הפולני
12:04 26/02/22  |  מירב ארד
שר החוץ יאיר לפיד הנחה את צוות השגרירות הישראלית שנמצא בעיר לבוב שבמערב אוקראינה לעבור ללינה בצד הפולני. "צוות השגרירות יעבור מדי יום את הגבול לאוקראינה על-מנת להמשיך בעבודתם הדיפלומטית ולסייע לאזרחי ישראל לצאת מאוקראינה", הודיע השר לפיד.
+זלנסקי פנה לרה"מ איטליה: תמוך בניתוק רוסיה ממערכת swift
11:35 26/02/22  |  מירב ארד
נשיא אוקראינה ולדימיר זלנסקי כתב בעקבות שיחה שקיים עם ראש ממשלת איטליה, מריו דראגי: "זוהי תחילתו של דף חדש בהיסטוריה של מדינותינו". בשיחת טלפון תמך רה"מ האיטלקי בניתוק רוסיה מהמסלקה הבינלאומית SWIFT ובמתן סיוע לאוקראינה. זלנסקי הבהיר כי אוקראינה חייבת להפוך לחלק מהאיחוד האירופי.
+זלנסקי: אוקראינה נלחמת עם נשק בידיים ומגינה גם עם חרות אירופה
11:23 26/02/22  |  מירב ארד
נשיא אוקראינה ולדימיר זלנסקי אמר, בעקבות שיחה עם נשיאת הנציבות האירופית אורסולה פון דר ליין: "אוקראינה נלחמת עם נשק בידיים ומגינה גם עם חרותה ועל עתידה של אירופה." דבריו נאמרו גם כביקורת על אירופה וארה"ב, שאינן פועלות די הצורך, לדבריו, כדי לעצור את רוסיה. זלנסקי ביקש ממדינות המערב להטיל חרם מוחלט על רוסיה - כולל על שוק האנרגיה של רוסיה, ולחסום את רוסיה במסלקה הגדולה בעולם: סוויפט.
זלנסקי. לחסום את רוסיה [צילום: לשכת נשיא העיתונות של אוקראינה/AP]
+Sַ&P ומודי'ס מורידות דירוג רוסיה לסטטוס הנמוך ביותר
11:07 26/02/22  |  מירב ארד
חברות דירוג האשראי Sַ&P ומודי'ס מורידות את הדירוג של רוסיה, בעקבות העיצומים שהוטלו על רוסיה: סוכנות S&P הורידה את דירוג האשראי של רוסיה לסטטוס "זבל"; מודי'ס הודיעה כי היא בוחנת השלכות הסנקציות בטרם תוריד את הדירוג. בנוסף, גם סוכנות פיץ' הודיעה על הורדת דירוג האשראי של אוקראינה מחשש לחדלות פירעון של המדינה. הורדת הדירוג נעשית שעות ספורות לאחר שארה"ב, בריטניה, והאיחוד האירופי, הכריזו על סנקציות נוספות נגד רוסיה בכלל והנשיא ולדימיר פוטין ומקורביו בפרט. בנסיבות אלה, לא תוכל רוסיה לגייס כספים במדינות המערב, ואף לא תוכל לבצע טרנזקציות משמעותיות בכספים ובנכסים. S&P מזהירה: "לדעתנו, לסנקציות שהוכרזו עד היום, עשויות להיות השלכות שליליות משמעותיות על יכולתו של מגזר הבנקאות הרוסי לפעול כמתווך פיננסי לסחר בינלאומי".
פוטין. דירוג לרוסיה: זבל [צילום: AP]
+יועצו של נשיא אוקראינה: 3,500 חיילים רוסים נהרגו, 200 נפלו בשבי
10:45 26/02/22  |  מירב ארד
מיכאיל פודוליאק, יועצו של נשיא אוקראינה: "הרוסים ספגו אבדות קשות. עד כה נהרגו 3,500 חיילים רוסים ו-200 נפלו בשבי". לדבריו, הכוחות המזוינים של אוקראינה עם המשטרה שולטים באופן מלא בכל מצב ובכל שטח אוקראינה. בדיווחים אחרים נמסר, כי עם החיילים שנשבו נמנים גם חיילים צ'צ'נים - שגויסו על-ידי רוסיה כשכירי חרב למלחמה נגד אוקראינה.
חייל רוסי סמוך לכלי רכב של צבא רוסיה [צילום: שירות העיתונות של משטרת אוקראינה/AP]
+רוסיה: כבשנו את העיר מליטופול שבדרום אוקראינה
10:28 26/02/22  |  מירב ארד
סוכנות הידיעות הרוסית אינטרפקס דיווחה כי חיילי צבא רוסיה כבשו את העיר מליטופול שבדרום אוקראינה. דיווח זה עומד בסתירה לדיווחים מצד אוקראינה - שמסרה כי עד עתה צבא רוסיה הובס ולא הצליח לכבוד שום עיר באוקראינה.
חיילים רוסים בוזזים חנויות בעיר מליטופול
+רוסיה הטילה וטו על הצעת מועצת הביטחון של האו"ם
09:56 26/02/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
הצעת ההחלטה צפויה להתקבל על-ידי העצרת הכללית של האו"ם, המונה 193 חברות  ▪  שגריר רוסיה באו"ם: טיוטת ההחלטה לגינוי רוסיה של מועצת הביטחון - "אנטי-רוסית"  ▪  ישראל נמענה מגינוי רוסיה במועצת הביטחון למרות בקשת ארה"ב
הישיבה במועצת הביטחון של האו"ם [צילום: ג'ון מינצ'ילו/AP]
+למרות המלחמה באירופה - עליות חדות בוול-סטריט
09:28 26/02/22  |  יואב יצחק
למרות המלחמה באירופה בין רוסיה לאוקראינה, ולאחר מספר ימים של עצבנות, נרשמו עליות חדות בוול-סטריט (יום ו'). במדד הנאסד"ק נרשמה עלייה של 1.6%, הדאו עלה ב-2.5% וה-S&P 500 עלה ב-2.2%. קודם לכן נרשמו עליות גם בבורסה באירופה ובמזרח: בורסות המזרח סיימו בעליות של עד 2%, הבורסות העיקריות באירופה עלו בכ-3%, הנפט ירד מתחת ל-100 דולר לחבית.
(וול-סטריט, ניו-יורק [צילום: מארק לניהאן, AP])
+זלנסקי: שוחחתי עם מקרון; נשק וציוד נוסף יישלחו לאוקראינה
09:25 26/02/22  |  מירב ארד
נשיא אוקראינה ולדימיר זלנסקי דיווח כי שוחח הבוקר (יום שבת) עם נשיא צרפת עמנואל מקרון ועדכן שנשק וציוד עושים את דרכם לאוקראינה מצרפת ומבנות בריתה. צבא רוסיה הפציץ ביומיים האחרונים את שדות התעופה הבינלאומיים של אוקראינה. עקב זאת, אספקת ציוד ותחמושת תיתכן דרך היבשה - בעיקר משטחן של פולין ומולדובה. גם ראש ממשלת בריטניה, בוריס ג'ונסון, הבטיח לסייע בנשק ובתחמושת כדי לאפשר לחיילי אוקראינה לנסות ולהדוף את צבא רוסיה.
ג'ונסון, מקרון. הביטחו לסייע [צילום: AP]
+נשיא פולין ונשיא ליטא ייפגשו בברלין לדון בהטלת עיצומים על רוסיה
09:22 26/02/22  |  מירב ארד
נשיא פולין ונשיא ליטא ייפגשו בברלין עם קנצלר גרמניה כדי לדון בהטלת עיצומים על רוסיה. הפגישה נערכת לאחר שהאיחוד האירופי, בריטניה ומשרד האוצר האמריקני, הודיעו על הטלת סנקציות אישיות נגד פוטין, שרי החוץ וההגנה שלו והרמטכ"ל.
נשיא אוקראינה ולדימיר זלנסקי, במרכז, נשיא פולין אנדז'יי דודה (משמאל), ונשיא ליטא גיטנאס נאוסדה [צילום: אפרם לוקצקי/AP]
+ארה"ב הטילה סנקציות על פוטין ועל בכירים רוסים
09:13 26/02/22  |  מירב ארד
ארה"ב הטילה הלילה (יום שבת, 26.2.22) סנקציות אישיות על נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, על שר החוץ שלו סרגיי לברוב, על שר ההגנה סרגיי שויגו ועל הרמטכ"ל הרוסי ולרי גרסימוב. הסנקציות כוללות איסור כניסה לארה"ב והקפאת נכסיהם. בנוסף לסנקציות, ביקש הממשל האמריקני מהקונגרס לאשר סיוע הומניטרי והגנתי לאוקראינה בגובה של 6.4 מיליארד דולר.
שרת האוצר האמריקנית, ג'נט ילן [צילום: אמנדה אנדרדה-רודס/AP]
+הוכרז עוצר בקייב עד יום ב';
זלנסקי דחה חילוץ מאוקראינה
09:02 26/02/22  |  יואב יצחק   |   לרשימה המלאה
מאות חיילים רוסים ואוקראינים נהרגו הלילה ברחובות קייב  ▪  צבא רוסיה שיגר טילי שיוט מהים השחור לעבר ערי אוקראינה  ▪  קרבות קשים בערים: פולטבה, מריופול, חרסון, מיקולאייב ואודסה  ▪  הנשיא זלנסקי דחה הצעת ארה"ב להוציאו מאוקראינה - "הקרב כאן. אני צריך תחמושת, לא טרמפ"
פלישה לאוקראינה [צילום: איבגני מלולטקה/AP]
זלנסקי. דחה הצעה לצאת מאוקראינה
+לפיד: אלה מעברי הגבול דרכם יוכלו ישראלים לצאת מאוקראינה
23:14 25/02/22  |  יואב יצחק
שר החוץ יאיר לפיד שיגר בטוויטר הודעה דחופה לישראלים הנמצאים באוקראינה ומבקשים לצאת מהמדינה עקב המלחמה שפרצה. להלן ההודעה.

‏בשל עומס קשה מאוד והמתנה של שעות רבות במעבר שייני (Medyka/Sheiny) לפולין, ממליצים לישראלים להגיע למעברים הבאים:

  • מעבר הגבול קרקיבץ (Korczowa - Krakovets) לפולין
  • מעבר הגבול אושגורוד (Uzhhorod/Vysne Nemescke) לסלובקיה
  • מעבר הגבול צ'ופ (Zahony/Chop) להונגריה
  • מעבר הגבול סירט (Siret) לרומניה

‏נציגי משרד החוץ ונציגויות ישראל במדינות המרחב נמצאים במעברי הגבול לעזור לכם.

([צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90])
+שר ההגנה של אוקראינה: חיילים רוסים ייהרגו כמו בצ'צ'ניה
22:53 25/02/22  |  יואב יצחק
שר ההגנה של אוקראינה, אולקסי רזניקוב, הזהיר את העם הרוסי כי חיילים שיישלחו לאוקראינה ייהרגו מכל חלון בכל עיר אוקראינית, כמו שהיה בשתי המלחמות בצ'צ'ניה. דבריו נאמרו בהמשך לאזהרה מפיו של נשיא אוקראינה, ולדימיר זלנסקי, שהזהיר כי העם הרוסי יזנב בצבא רוסיה, וינהל מלחמת גרילה תביא להריגת חיילים רוסים רבים. זלנסקי אף ביקש מאזרחי אוקראינה בגיל 60-20 להתחמש בנשק אישי, כדי להגן על המולדת.
+ביידן: נשלח כוחות נוספים להגן על מדינות נאט"ו
22:43 25/02/22  |  יואב יצחק
נשיא ארה"ב ג'ו ביידן הודיע על שיגור כוחות אמריקניים נוספים לכמה ממדינות אירופיות החברות בברית נאט"ו. "נגן על הטריטוריה של נאט"ו", אמר ביידן בהצהרה לתקשורת והוסיף, כי הנשיא ולדימיר פוטין "נכשל במטרתו לחלק את המערב". כוחות נוספים יוזרמו גם לגרמניה, פולין ולמולדובה.
([צילום: אלכס ברנדון, AP])
+למעלה מאלף מפגינים נעצרו ברוסיה
20:54 25/02/22  |  יפעת גדות
שוטרים עוצרם צעירים במוסקבה שהפגינו נגד המלחמה. הרשתות החברתיות געשו ברוסיה וקריאות להפסקת המלחמה נשמעו מאזרחים רבים. כ-1,745 איש ב-54 ערים ברוסיה נעצרו, לפחות 957 מהם במוסקבה.
[צילום: דניס קמינב/AP]
+100,000 פליטים נמלטו מאוקראינה
20:47 25/02/22  |  יפעת גדות
מאות אלפי בני אדם הפכו בן לילה לפליטים כשהם נמלטים מאימת המלחמה באוקראינה ומחפשים מקלט במדינות השכנות לה. חלק מהפליטים הגיעו גם לפולין, דרך מדיקה בדרום מזרח פולין. גורמים רשמיים באו"ם אמרו כי כ-100,000 איש עזבו את ביתם והחשש הוא כי אם הלחימה תחריף יימלטו מבתיהם עד כ-4 מיליון איש שיחפשו אחר מקום בטוח לשהות בו.
[צילום: זארק סוקולובסקי/AP]
+הפגנות נגד רוסיה גם בדאונינג 10
20:37 25/02/22  |  יפעת גדות
מחוץ לדאונינג 10 בלונדון התאספו מפגינים רבים נגד פלישתה של רוסיה לאוקראינה, מחזיקים בידיהם גלויות ושלטים. החשש הגדול בכל מדינות אירופה הוא מתקיפתה של רוסיה במספר חזיתות, כניסתם של טנקים וחיל רגלי לאוקראינה, ותקיפות אוויריות מסיביות - מה שעלול לגרום נזקים עצומים באוקראינה, ולהביא לשינויים עצומים במבנה הגאופוליטי בעולם.


[צילום: אלברטו פזלי/AP]
+צלבי קרס על שגרירות רוסיה בצרפת
20:29 25/02/22  |  יפעת גדות
צלבי קרס רוססו על גדר בניין הקונסוליה הרוסית בשטרסבורג שבמזרח צרפת. הכוחות הרוסים הסתערו על בירת אוקראינה והבהלה שאחזה בתושבי מדינות אירופה מהחשש למלחמה בהיקף רחב הרבה יותר, לאחר הפלישה האלימה למדינה דמוקרטית, עוררה כעס רב והפגנות מול שגרירויות רוסיות במדינות רבות.
[צילום: ז'אן פרנסואה בדיאס/AP]
+הרס בעיר מריופול מההפצצות האוויריות
20:14 25/02/22  |  יפעת גדות
הכוחות הרוסיים ממשיכים בתקיפת העיר מריופול שבאוקראינה וגורמים להרס של בניינים רבים בעיר. במקביל, החיילים הרוסיים ממשיכים להסתער על בירת אוקראינה, כשקולות ירי ופיצוצים מהדהדים בכל האזור, יותר ויותר קרוב לרובע הממשלה בקייב. הפלישה למדינה דמוקרטית זרעה בהלה גדולה ופחד מפני מלחמה גדולה יותר באירופה והיא מעוררת מאמצים בינלאומיים לעצור את רוסיה.
[צילום: איבגני מלולטקה/AP]
+גופות חיילי רוסיה ברחובות קייב
19:58 25/02/22  |  יפעת גדות
גופתו של חייל רוסי שנהרג מוטלת על הקרקע, באזור בו מתפרסים החיילים האוקראינים. במקביל לתקיפותיה מהאוויר, רוסיה שולחת כוחות ארטילירה משלושה כיוונים בניסיון לכתר את עיר הבירה. הנשיא פוטין הורה לחיילי רוסיה: לכבוש את השלטון באוקראינה.
+פוטין לצבא רוסיה: "קחו את הכוח לידיים שלכם"
19:56 25/02/22  |  יפעת גדות
סוכנות הידיעות AP דיווחה, כי נשיא רוסיה ולדימיר פוטין קרא לצבא רוסיה לכבוש את השלטון באוקראינה ואת מוסדות הציבור במדינה זו, ואמר: "קחו את הכוח לידיים שלכם". במקביל, מועצת אירופה השעתה באופן רשמי את חברותה של רוסיה במועצה.
[צילום: Alexei Nikolsky, Sputnik, Kremlin Pool Photo via AP]
+פוטין פקד על צבא רוסיה:
לכבוש השלטון באוקראינה
19:45 25/02/22  |  יואב יצחק   |   לרשימה המלאה
משרדי ההגנה של ארה"ב ובריטניה מסרו: צבא רוסיה נתקל בהתנגדות עזה מצד חיילי אוקראינה המגנים על קייב הבירה  ▪  עד עתה נהרגו כ-1000 חיילים רוסים  ▪  שרי החוץ של המדינות החברות באיחוד האירופי החליטו: סנקציות אישיות גם על הנשיא פוטין ושר החוץ לברוב
פוטין. לכבוש את הפרלמנט [צילום: AP]
מטוס רוסי שהופל [צילום: ודים זמירובסקי, AP]
+שריפות פרצו בקייב בעקבות תקיפות אוויריות
19:45 25/02/22  |  יפעת גדות
לוחמי אש בקייב מנסים להשתלט על השריפה שפרצה בכמה מוקדים בעיר, בעקבות נפילת טילים על העיר. רוסיה ממשיכה את פלישתה לאוקראינה. צבאה נע לכיוון פרברי קייב וממשיכה בתקיפות אוויריות על ערים ובסיסים צבאיים, במקביל לכניסתם של כוחות רגלי ושריון.
שריפות בקייב [צילום: משטרת אוקראינה/AP]
+פליטים מאוקראינה מחפשים מקום בטוח
19:37 25/02/22  |  יפעת גדות
פליטים שנמלטו מאוקראינה הגיעו למחנה פליטים אירעי בזהוני שבהונגריה, ליד הגבול האוקראיני. עשרות אלפי אוקראינים נמלטו מהמלחמה באוקראינה כשהם עוברים את הגבולות למערב בחיפוש אחר מקום בטוח לשהות בו. הם ברחו מהמדינה המופגזת ללא הפסקה כבר ביום השני למלחמה.
[צילום: אנה זילגי/AP]
+מטוסי רוסיה תקפו - פיצוצים בעיר חרקוב
19:37 25/02/22  |  יפעת גדות
ברשתות החברתיות הופיעו דיווחים על פיצוץ מסיבי אחד לפחות בעיר חרקוב, העיר השנייה בגודלה באוקראינה, הסמוכה לגבול הרוסי. תושבים באזור שהותקף נקראו להתפנות מיד לכיוון תחנת הרכבת התחתית הקרובה ולתפוס מקלט.
גופה של חיל מכובה בשלג [צילום: ואדים גירדה/AP]
+מפגינים בוושינגטון נגד תוקפנות רוסיה
19:30 25/02/22  |  יפעת גדות
קונסטנטין קלינובסקי, במקור מבלרוס, שאשתו אוקראינית, מנופפים לנהגים התומכים בהם במחאה נגד פלישת רוסיה לאוקראינה מחוץ לשגרירות הרוסית בוושינגטון. "זוהי מלחמה ולא עימות קטן. אנשים חפים מפשע מתים על בסיס יום יומי. העולם משתנה", אמר קלינובסקי לסוכנות הידיעות AP.
[צילום: אלכס ברנדון/AP]
+יותר מ-50 אלף איש נמלטו מאוקראינה
19:18 25/02/22  |  יפעת גדות
יותר מ-50 אלף איש נמלטו מאוקראינה בימים האחרונים, בין השאר למולדובה ולרומניה, והפכו בן לילה לפליטים. כך דיווח האו"ם. ההערכות הן לזרם של פליטים העלול להגיע בשבועות הקרובים למיליון ויותר. באירופה נערכים למתן סיוע מידי לפליטים - במזון ובאהלים.
בנין שנהרס במולדובה [צילום: ואדים גירדה/AP]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן

מושגים
 ארמגדון 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הממשל האמריקני: יוטלו סנקציות אישיות על פוטין
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מלחמת רוסיה באוקראינה
נשיא רוסיה ולדימיר פוטין פקד על צבא רוסיה לכבוש את מוסדות השלטון באוקראינה. זו הפקודה הראשונה הניתנת ברוח זו, במגמה ברורה: לתפוס את הפרלמנט האוקראיני, ובאמצעותו להשתלט על המדינה המונה כ-40 מיליון איש. אם אכן ישיג את מטרתו, יוכל פוטין לקצר את המלחמה ולהגביר את האיום והלחץ על פולין, מולדובה ומדינות נוספות.
25/02/2022  |  יואב יצחק  |   חדשות
לאור המצב באוקראינה, פנה (יום ו׳, 25.2.22) יושב-ראש הכנסת ח״כ מיקי לוי במכתב למרכז האופוזיציה ח״כ יריב לוין בבקשה להקים את ועדת העלייה והקליטה של הכנסת, כדי לאפשר לכנסת לדון ולפקח על היערכות הממשלה לקליטתם של אלפי עולים מאוקראינה.
25/02/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
הבורסות העיקריות רושמות עליות שערים (יום ו', 25.2.22) למרות התגברות הלחימה באוקראינה ולמרות העיצומים הכבדים שהטיל המערב על רוסיה ואשר עלולים לפגוע בכלכלה העולמית ולהוביל להמשך התייקרות הנפט. נראה, כי המשקיעים סבורים שהמלחמה תהיה קצרה ושהעיצומים יובילו לרגיעה - תחזית שהתעצמה לנוכח נכונותה (העקרונית והבלתי מוגדרת) של רוסיה לנהל מו"מ עם אוקראינה וקריאתה של סין לנהל מו"מ שכזה.
25/02/2022  |  איתמר לוין  |   חדשות
ולדימיר פוטין הוא תוצר של המלחמה הקרה. הוא החל את דרכו בקג"ב הסובייטי ומתייחס בחיבה ליריבות בין מעצמות העל ולמאזן האימה הגרעיני. אבל כאשר בוחנים את המלחמה באוקראינה, קשה לראות שהוא למד את לקחי המלחמה הקרה – סבור פרופ' ג'יימס הרשברג מאוניברסיטת ג'ורג' וושינגטון במאמר ב-Foreign Affairs.
25/02/2022  |  איתמר לוין  |   מיוחדים ברשת
ארה"ב, בריטניה והאיחוד האירופי הטילו ביממה האחרונה עיצומים כלכליים נרחבים על רוסיה, חברות רוסיות ואישים רוסים. במרכז העיצומים, שהוטלו עקב פלישתה לאוקראינה: הקפאת נכסים המצויים במדינות אלו ומסתכמים במאות מיליארדי דולרים, מניעת הנפקות בשוקי ההון המערביים, מגבלות קשות על ייצוא טכנולוגי לרוסיה ואיסורי כניסה למדינות אלו.
25/02/2022  |  איתמר לוין  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו    התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il