|   15:07:40
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי

עד יולי: יחזירו מענקים רק עצמאים שחוו עלייה במחזור או הפסידו עד 10%

יו"ר ועדת הכלכלה בירך את משרד האוצר ורשות המיסים על המהלך: "זאת הבשורה של היום הזה" הוסיף שבתקופה זאת רשות המיסים תגבש מדיניות כלפי עסקים שנפגעו ב-37-40%, כשהוועדה תמשיך לעקוב
09/03/2022  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 24   |   תגובות
הדיון בוועדת הכלכלה [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]

ועדת הכלכלה התכנסה (יום ג', 8.3.22) לדיון מהיר בנושא דחיית מועד תחילת החזר המענקים ששולמו לעצמאים בתקופת הקורונה. הישיבה התקיימה לבקשת ח"כ משה אבוטבול, ח"כ רות וסרמן לנדה, ח"כ עאידה תומא סלימאן, ח"כ מיכל שיר, ח"כ אבי מעוז וח"כ משה גפני. בעקבות בקשתו של היו"ר מיכאל ביטון לבחון את מועד החזר המענקים, הודיע נציג רשות המיסים, סמנכ"ל שירות הלקוחות שלמה אוחיון, על כך שעד ה-30.6.22 חובת ההחזרים תחול רק על אלו שחוו עלייה במחזור או הפסידו עד 10%, כשהשאר יקבלו אפשרות להתארגן ולהחזיר את הכספים לאחר חודש יוני.

ביטון בירך על המהלך: "זאת הבשורה של היום הזה. אם תחליט רשות המיסים להתחיל באכיפה היא תחול רק על מקרי בהם לא היו הפסדים או עד 10%, כשבתקופה זו הרשות תגבש גם מדיניות כלפי עסקים שנפגעו ב-39-37 אחוזים. הוועדה תבצע דיון מעקב לפי הדחיפות ולפי התשובות שנקבל, ואני מבקש תשובות בכתב בתוך שבועיים".

במהלך הדיון אמר אוחיון: "הרשות השילמה כמעט 26 מיליארד שקל מענקים סוציאליים והוצאות לעסקים קטנים. באוגוסט התבקשנו לבוא לקראת אותם אנשים שמתקשים בהשבת המענקים ונענו לבקשה והארכנו עד ה-31.3.2022, והטבנו את תהליכי התשלום וסיוע החזרת החובות עד ה-30.6.2023. תאריך השבת המענקים הותאם לפי הדוחות הכספיים שהגישו העצמאים יחד עם גרייס של עוד חודש ימים. המהלך וולנטרי ונועד לאפשר הלימה בין מועד הגשת הדוחות למועד החזרת המענקים".

ח"כ עאידה תומא סלימאן, מיוזמי הדיון אמרה: "נכון שלא היה סגר רשמי אבל בפועל היה סגר וכולם נפגעו, ואנשים סבלו ועדיין סובלים. לא יכול להיות שמבקשים מהעצמאים להחזיר כסף. העסקים מתמוטטים והאזרחים אובדי עצות". ח"כ מיכל שיר-סגמן הוסיפה: "כעצמאית רוב חיי אני יודעת שלנהל עסק בישראל קורה למרות המדינה ולא בזכות המדינה. הבעיה התזרימית היא הקשה ביותר עבור העסקים. אנשים רוצים להחזיר אבל חשוב לא רק דחייה של התשלומים אל פריסה ל-24 או 36 תשלומים שיקלו על העסק. הם כבר מסורבי אשראי וגם הקרן למסורבים לא קמה".

ח"כ משה אבוטבול אמר: "אם היינו מדינה עשירה יותר, הייתי דורש לוותר ולאפס חשבון לעצמאים, כי עסקים אף פעם לא משקפים את המצב הנוכחי האמתי - יום אסל יום בסל. לא תמיד יש עסקים טובים. אני מבין שהמדינה רוצה להחזיר כל מיני סכומים, אבל מאחורי כל עסק יש כאלה שהשקיעו את תמצית דמם ולקחו הלוואות גדולות כי חשבו שיכולו להצליח. צריך לרווח ליותר תשלומים - מה קרה אתם הולכים למות? אין לכם כסף? מקבלים פליטים אבל מה עם הפליטים שלנו? אין להם מה לאכול". ח"כ ולדימיר בליאק אמר שלדעתו יש מקום לדחות את מועד ההחזרה במספר חודשים ואמר שהוא מתכוון לדבר שוב עם מנהל רשות המיסים בנשוא, כשהוא יודע שרוב בעלי העסקים כן החזירו מענקים. בין השניים פרץ עימות, כאשר ח"כ אבוטבול אמר כי ח"כ בליאק גדל עם כפית זהב בפה, וח"כ בליאק השיב לו כי הוא גזען. היו"ר ביטון שאל את השניים האם אם מעוניינים בהתגוששות פוליטית או בעזרה לעסקים קטנים.

ח"כ רות וסרמן לנדה הוסיפה שעסקים קטנים ובינוניים הם עמוד השדרה של המשק והחברה, ויש פה עניין קיומי והישרדותי למשק עצמו, כשעל הקואליציה לצאת מהאופציות הנהוגות ולחשוב באופן יצירתי על פתרונות. ח"כ יואב קיש אמר שחסרה למדינה תוכנית אמתית לטובת העצמאים, ואמר: "שומעים את השר ליברמן בכל מיני סיפורי סבתא וככה זה מרגיש. מספיק למרוח את האנשים הגיע הזמן לתת מענה כי בינתיים עסקים קורסים".

במהלך הדין התקיימו חילופי דברים בין ח"כ קיש לח"כ שיר, שאמרה "אתה מדבר כאילו לא הייתה ממשלה קודמת שהפקירה אותם לחלוטין", כשח"כ קיש ענה בתגובה "בקורונה אנחנו נתנו ושמרנו עליהם, ואתם חברי הכנסת הנורבגיים גורמים להם להתרסק ובאים ובוכים בדמעות תנין". היו"ר ביטון ביקש להרגיע את השניים ואמר: "חבל שדיון למען עסקים קטנים יהפוך לשעת התגוששות בין האופוזיציה לקואליציה".

במהלך הדיון נציגי העצמאים הביעו את תחושותיהם הקשות לגבי החזר המענקים. אחת מנציגי העצמאים, צמרת אביבי, אמרה: "מענקים שהיו לנו לדמי קיום נלקחים בלי להניד עפעף. אתם מקבלים משכורת כל חודש ואנחנו לא יודעים מה העתיד צופן לנו. יודעים שאין כסף לעצמאים אז איך מצפים שנחזיר? איפה שר האוצר שהיה צריך להיות כאן? לא נחזיר ב31.3 כי אין כסף, אתם רוצים שעצמאים יהיו בבתי כלא? זה מה שיקרה בסוף". נציג ארגון העצמאיים אורן בוטא ביקש לדחות את מועד ההחזר ל-1.11.2022 ואמר: "יוקר המחיה פוגע קודם כל בנו. העצמאים הבינו שהם עיקר משלמי המסיים במדינה וגם אם הם עסוקים בהישרדות ולא יוצאים להפגין בלעדיהם המשק לא יפרח". נשיא לה"ב, רועי כהן, הוסיף: "קיבלנו פוש מהאוצר שהגרעון בשפל והכנסות המדינה גדלו, כך שמדינה יש אפשרות לעזור ולסייע לעצמאים. אין שום בעיה לדחות החזר עד סוף 2022".

נציג בעלי העסקים, גיא גולן, פנה לנציג רשות המיסים ואמר: "העצמאים גוססים, הבנקים לוחצים עלינו להחזיר הלוואות שלקחנו בערבות מדינה. באיזה עולם אתם חיים? אתם מנותקים. תתביישו". נשיא התאחדות המלאכה והתעשיה, יוסי אלקובי, הוסיף: "הספקים שלנו רוצים שנשלם במזומן, אז למי ניתן? לעובדים? לארנונה? לבנקים? אתם באים עם 'אבי ייסר אתכם בשוטים ואני אייסר אתכם בעקרבים?' צריך לבטל את זה לאתר - שילמתם נגמר. אנחנו לא הרווחנו כלום, אולי המחזור עלה אבל הפסדנו כסף".

נציגת פורום העצמאים בהסתדרות תיקי אדיסון אמרה: "עצמאים לא צריכים להתחנן בפני רשות המיסים. זה לא מענקים זה כסף שלנו ששילמנו למדינה על העבודה שאנחנו עושים. אני מבקשת לפטור את העסקים שנסגרו בקורונה כי אין היגיון לדרוש מהם, לפטור עסקים עם מחזור עד 300 אלף שקל ואם יש עסקים שיצטרכו להחזיר לתמוך בפריסה רחבה".

נציג רשות המיסים אוחיון הדגיש שהרשות עדיין לא בהליך אכיפה, ואם יוחלט לאכוף בשלושה החודשים הקרובים הרשות מתכוונת לעסוק רק במקרים מהותיים, כמו אלו שחוו ירידה מינורית או עלו במחזורים. אוחיון הוסיף "המענק הוא דו-חודשי. כל חודשיים יבדקו בנפרד והאיזונים יהיו שלא ניקח את אלה שפספסו מקרה אחד אלא שלושה ארבעה מקרים. לגבי עסקים עונתיים - זה יהיה במסלול ההשגה ונבחן אותה. אין לי סמכות לסטות מהחוק, ומצד שני כפי שאמרתי אנחנו יודעים למי לפנות וכשנגיע אליהם כולם יוכלו לשבת איתנו".

היו"ר ביטון סיכם את הדיון ואמר "אני רוצה לברך את הבהרות משרד האוצר ורשות המיסים על כך שעד ה-30.6 אם תחליט רשות המיסים להתחיל באכיפה היא תחול רק על מקרים בהם לא היו הפסדים או עד 10% הפסד, כשרק כלפיהם תופעל אכיפה. בתקופה זו הרשות תגבש גם מדיניות כלפי עסקים שנפגעו ב-37-39%. התוכנית החדשה צריכה להתבצע גם אם היא חלקית. אנשים קורסים. בנוסף יש לבחון מדרגות סיוע של 20-25% וגם לבחון הוספה של חודשים משנת 2021 שבהם חלה פגיעה בעקבות האומיקרון. הוועדה תבצע דיון מעקב לפי הדחיפות ולפי התשובות שנקבל, ואני מבקש תשובות בכתב בתוך שבועיים".
אכיפת השבת מענקי קורונה ששולמו ביתר / מכתב
בהתאם להחלטה שהתקבלה בוועדת הכלכלה בדיון שנערך ב-8.3.2022, התבקשה רשות המסים להודיע על עמדתה בנושא אכיפת השבת מענקי קורונה ששולמו ביתר. על פי הסיכום כאמור, העביר סמנכ"ל שירות לקוחות ברשות שלמה אוחיון מכתב בנושא ליו"ר הוועדה ח"כ מיכאל ביטון המבטא את עמדת רשות המיסים בעניין.

תאריך:  09/03/2022   |   עודכן:  09/03/2022
עידן יוסף
+נתניהו נמצא חיובי לנגיף הקורונה
15:00 09/03/22  |  עידן יוסף
ראש האופוזיציה ח"כ בנימין נתניהו נמצא חיובי לקורונה בבדיקת PCR שביצע הבוקר. הוא חש בטוב ופועל בהתאם להנחיות.
+המשטרה חוקרת פריצה לביתו של חבר כנסת
14:56 09/03/22  |  עידן יוסף
‏ביתו של חבר הכנסת יוסי טייב (שס) בקריית יערים נפרץ הבוקר ע"י אלמונים. המשטרה פתחה בחקירה. במקביל, במשטרה חוקרים פריצה לרכבו של אחד מעוזרי חבר הכנסת פינדרוס, שחנה הלילה בבני ברק. מהרכב נגנב מחשב נייד (בחדרי חרדים).
+ח"כ שירלי פינטו נמצאה חיובית לקורונה
14:41 09/03/22  |  עידן יוסף
חברת הכנסת שירלי פינטו קדוש עדכנה את קצין הכנסת כי היא ואחת מהיועצות שלה נמצאו חיוביות לנגיף הקורונה. היום הוא היום האחרון של כנס החורף של הכנסת ומתקיימות בו שורת הצבעות חשובות.
+משישי: הקלות נוספות במגבלות הקורונה
12:53 09/03/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
חובת בידוד ללא מחוסנים תצומצם ומתווה "בודקים-לומדים" בבתי הספר יבוטל  ▪  החוזרים מחו"ל עדיין ידרשו בבדיקת קורונה
(חסל סדר בדיקות לפני הלימודים [צילום: נועם רבקין פנטון/פלאש 90])
+קנס לרכב מזהם שייכנס לעיר ירושלים
12:21 09/03/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
הקנס לרכבים המזהמים - 500 שקלים לרכב בבעלות פרטית ו-1,000 שקלים לרכב של תאגיד  ▪  המשרד להגנת הסביבה: בעבר הייתה תוכנית גריטה אך הנתונים היו מאכזבים - אישור הצו יפחית דרמטית את זיהום האוויר  ▪  עיריית ירושלים: נבצע אכיפה באמצעות מצלמות
רחוב יפו, ירושלים[צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+ירדנה מלר, שלום
10:39 09/03/22  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה
מלר הגיעה לכנסת עם המהפך שהעלה את מנחם בגין לשלטון  ▪  היא ניהלה את סיעת הליכוד ביעילות, ותמיד ברוח טובה  ▪  כל סיעה הייתה מתברכת במנהלת כמותה, שצברה ידע שאין לו תחליף  ▪  המאגר שבזיכרונה היה גדול ממה שנצבר בכלים הדיגיטליים
(ירדנה מלר [צילום: יוטיוב])
+אושר סופית: תיקון מקיף לחוק הדואר
01:22 09/03/22  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק הדואר (תיקון מס' 13), התשפ"ב-2022. 3 חברי כנסת תמכו מול מתגד אחד.

הצעת החוק כוללת תיקון מקיף לחוק הדואר. במסגרת זו, מוצע לאפשר לחברת דואר ישראל לתת שירותים חדשים ובהם שירותי הדפסת דברי דואר כפוף למגבלות כמפורט בחוק המוצע, להרחיב את סמכויות הפיקוח והאכיפה של משרד התקשורת ולקבוע הסדרים חדשים לעניין התשלומים שגובה חברת דואר ישראל, ובכללם הסרה חלקית של הפיקוח על המחירים. בנוסף, מוצע לתקן את תיקון מס' 11 לחוק הדואר שקבע הפרדה מבנית בין חברת הדואר ובנק הדואר, להתאים אותו למצב הקיים בו הפרדה כאמור לא יצאה לפועל ולקבוע שאם בשנת 2026 לא תתקיים ההפרדה, תיקון מס' 11 יתבטל.
+עבאס מודאג מהכנסת סעיף המטרה לחוק האזרחות
01:09 09/03/22  |  עידן יוסף
ועדת החוץ והביטחון כונסה הלילה להמשך הדיון בהנמקת ההסתייגויות בהצעת חוק האזרחות והכניסה לישראל (הוראת שעה) שיזמה הממשלה. ח"כ מנסור עבאס, יו"ר רע"ם, אמר בדיון: "מדאיג מאוד שבפתח החוק הזה הכניסו את סעיף המטרה, מן הראוי להגביל את שיקול הדעת של שרת הפנים. בצד הימני, השיקול הוא לא שיקול ביטחוני או דמוגרפי אלא שיקול פוליטי נטו. עובדה שמפלגת הליכוד והמפלגות החרדיות הצביעו נגד בעבר, ועכשיו הן הולכות לתמוך בחוק.

"החוק הזה חוקק כהוראת שעה בתקופה של האינתיפאדה השנייה ואז היה בו צורך אמיתי. מאז, המצב הביטחוני השתנה והוראת השעה לא התאימה את עצמה למציאות בשטח ולבעיה ההומנית של המשפחות. מבחינה מהותית, הכל מסכימים שהחוק הזה מנוגד לכל העקרונות הבסיסיים של המשטר הדמוקרטי. המצב הטבעי הוא שאנשים יוכלו להתחבר גם אם הם משני קצוות שונים של הגדר הביטחונית. אי-איחוד המשפחות הוא הסכנה הביטחונית. נשים רבות מגדלות משפחה לבד, והן לא יכולות להנחיל לילדיהן ערכים של שלום וסובלנות".
שמחה רוטמן ומנסור עבאס [צילום: דוברות הכנסת]
+1,000 שקל קנס לנכה שיחנה במקום שמור
00:52 09/03/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ועדת הכלכלה אישרה תיקון לתקנות התעבורה שיאפשר לבצע אכיפה נגד רכב נכה שחנה במקום שמור שמיועד לנכה אחר  ▪  גובה הקנס - 1,000 שקלים  ▪  טופורובסקי ביקש לוודא שהמשטרה תאכוף את התקנה, שתיכנס לתוקף בימים הקרובים
(חנייה לנכה [צילום: איתמר לוין])
+המשטרה תחסום גישה לקבר רשב"י
23:59 08/03/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
צו סגירה הוצא ע"י המועצה המקומית בשל ליקויי בטיחות מסכני חיים שנמצאו במקום על-ידי מהנדס וכיבוי אש  ▪  החשמל למתחם הופסק ע"י רשות החשמל  ▪  השר מתן כהנא: "השנה יתקיים במירון אירוע הדלקה מרכזי אחד בל"ג בעומר, תוגבל הגעת הקהל ותיאסר חלוקת מזון בהילולה"
מירון [צילום: דוד כהן/פלאש 90]
+נדחו טענות מרצ והמשותפת נגד חוק האזרחות
21:38 08/03/22  |  עידן יוסף
ועדת הכנסת אישרה את מיזוג הצעות חוק האזרחות והכניסה לישראל, הצעת החוק שהוגשה מטעם הממשלה, יחד עם הצעות החוק הפרטיות של חברי הכנסת צבי האוזר, אבי דיכטר ושמחה רוטמן. הוועדה דחתה את טענות סיעות מרצ והרשימה המשותפת ל"נושא חדש".

ח"כ גבי לסקי (מרצ) אמרה: "המיזוג יוצר הצעת חוק שמכניסה את הפן הדמוגרפי לחקיקה, מה שלא היה קודם. המושג 'ביטחון לאומי' שמופיע בהצעת החוק הוא מושג חדש שלא מופיע בשום חוק עד כה".

ח"כ ווליד טאהא (רע"ם) אמר: "השינוי המוצע הוא סחיטה באיומים של ח"כ רוטמן. אחרי שהמליאה ניסתה להעביר את הנוסח הקודם ונכשלה, אי-אפשר לטעון שאין נושא חדש. אין פה שיקול ביטחוני וגם לא דמוגרפי, אלא רצון להתעמר באחר, ולהפעיל נגדו כלים דיקטטוריים. זוהי גזענות".

בשעה 8 בבוקר, הוועדה תמשיך לדון בטענות נושא חדש נוספות בהצעת החוק.
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור מעוז   אביר קארה / Abir  kara   אבתיסאם   מראענה / Ibtisam Mara'ana   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אופיר כץ / Ofir  Katz   אורי מקלב / Uri Maklev   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   איתמר גרוטו / Itamar Groto   איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg   אלון טל / Alon  Tal   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי כהן / Eli Cohen   אלינה ברדץ' יאלוב / Elina Bardach Yalov   אמילי חיה מואטי / Emilie Haya Moatti   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אפרת רייטן מרום / Rayten Marom Efrat   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גבי ברבש   גבי לסקי / Gaby  Lasky   גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken   גיא גולן /  "   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   גלעד קריב / Gilad Kariv   דוד אמסלם / David Amsalem   דוד  ביטן / David Bitan   ווליד טאהא / Waleed Taha   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   חיים ביטון / Haim Biton   חיים כץ / Haim Katz   יאיר גולן / Yair Golan   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב בן צור / Yoav Ben Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich   יואב קיש / Yoav Kish   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יום טוב חי כלפון / Yomtob Kalfon   יוסף שיין / Shain Yossi   יוקר המחיה   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   יסמין פרידמן / Yasmin Fridman   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   לימור מגן תלם / Limor Magen Telem   מאזן גנאים / Mazen  Ghanem   מאי גולן / May  Golan   מאיר בן שבת / Meir Ben-Shabat   מאיר יצחק-הלוי / Meir Itzhak Halevy   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger   מירב בן ארי / Merav Ben Ari   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירב כהן / Meirav  Cohen   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   משה אבוטבול / Moshe Abutbul   משה ארבל / Moshe Arbel   משה בר סימן טוב   משה גפני / Moshe Gafni   משה (מוסי) רז / Mossi Raz   מתן כהנא / Matan  Kahana   ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz   ניר אורבך / Nir  Orbach   נירה שפק / Nira  Shpak   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סיגל סדצקי   סימון דוידסון / Simon Davidson   סלאלחה עלי / Salalha Ali   סמי אבו-שחאדה / Sami  Abu Shehadeh   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עודד פורר / Oded Forer   עודה איימן / Ayman  Odeh   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עידית סילמן / Idit  Silman   עמיחי שיקלי / Amichai Chikli   עפר שלח / Ofer  Shelah   פטין מולא / Patin  Mula   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רון כץ / Ron Katz   רועי כהן / Roee Choen   רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שמחה רוטמן / Simcha  Rothman   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
עד יולי: יחזירו מענקים רק עצמאים שחוו עלייה במחזור או הפסידו עד 10%
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 24
ועדת הכלכלה אישרה (יום ג', 8.3.22) את בקשת משרד התחבורה לתקן את תקנות התעבורה על-מנת לאפשר אכיפה של איסור על רכב הנושא תג נכה לחנות בחניית נכה המסומנת החנייה של מספר רכב מסוים, בתמרור המיועד לכך. התיקון יאפשר לאכוף את האיסור ולהטיל קנס של 1,000 שקלים. ח"כ בועז טופורובסקי, שמילא את מקומו של היו"ר, בירך על כך וביקש לוודא שאכן תהיה אכיפה.
09/03/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
המשטרה הודיעה (יום ג', 8.3.22) כי ציון רשב״י יהיה סגור בצו סגירה שהוצא על-ידי המועצה המקומית בשל ליקויי בטיחות מסכני חיים שנמצאו במקום על-ידי מהנדס וכיבוי אש. ‏כוחות משטרה רבים יפרסו מסביב לציון ולא יאפשרו כניסה אל מבנה הקבר. הלילה גודר אזור הציון, וסיור משטרה כרז לבעלי המכוניות לעזוב את שטח ההר בהקדם. מוקדם יותר הודיעה רשות החשמל על צו הפסקה למתקן החשמלי המספק חשמל למתחם.
08/03/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת החוקה אישרה (יום ג', 8.3.22) את הקמתה של ועדת משנה לזכאי חוק השבות וקשר עם התפוצות, בראשות ח"כ יום טוב חי כלפון. כל חברי הוועדה יהיו מהקואליציה - ענבר בזק סימון דוידסון (יש עתיד), גבי לסקי (מרצ) וצבי האוזר (תקווה חדשה).
08/03/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הכספים אישרה (יום ג', 8.3.22) לקריאה שנייה ושלישית את הצעת החוק לתיקון פקודת מס הכנסה (דחיית מימוש נקודות זיכוי לעולה), התשפ״א-2021, של חברי הכנסת ולדימיר בליאק ואלכס קושניר.
08/03/2022  |  מירב ארד  |   חדשות
בוועדת העבודה והרווחה אושר (יום ב',8.3.22) לקריאה שנייה ושלישית החוק שיזמו חברות הכנסת אורלי לוי-אבקסיס ונעמה לזימי שיחייב תשלום דמי מחלה מלאים - החל מהיום הראשון - לחולים במחלה קשה כסרטן ודיאליזה, וכן לימי טיפול תקופתיים. יו"ר הוועדה, אפרת רייטן-מרום הדגישה כי "מדובר בחוק מוסרי שאין כמוהו, לטובת החולים הקשים".
08/03/2022  |  מירב ארד  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
דן מרגלית
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
רון בריימן
רון בריימן
התקשורת הישראלית, ואפילו זו הרואה את עצמה כ"ממלכתית", חוטאת ב"עכשיוויזם" מסוכן ובעידוד הפיכת עסקת החטופים לכניעה ללא תנאי
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il