קבוצת קסטרו-הודיס עברה מהפסד שנתי של 11 מיליון שקל בשנת 2020 לרווח נקי של כ-108 מיליון שקל ב-2021. כך עולה מן הדוחות השנתיים שהגישה (יום ג', 29.3.22) לבורסה. הרווח הנקי ברבעון הרביעי של שנת 2021 הסתכם בכ-21 מיליון שקלים לעומת רווח נקי של כ-400 אלף שקל ברבעון המקביל אשתקד.
רשת חנויות הקבוצה מונה כיום 360 חנויות ודוכנים בישראל. במהלך שנת 2021 ועד לסוף הרבעון הראשון של שנת 2022 נפתחו ברשתות מותגי הקבוצה בישראל 18 חנויות. חמש מתוכן הן חנויות או דוכנים של המותג "קרולינה למקה", ארבע חנויות של כל אחד מהמותגים "הודיס" ו"אורבניקה", שתי חנויות של כל אחד מהמותגים "קסטרו" ו"קיקו מילאנו" וחנות אחת של "טופ טן".
הכנסות הקבוצה של שנת 2021 עלו בכ-33% והסתכמו בכ-1.6 מיליארד שקל לעומת הכנסות של כ-1.2 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. הכנסות הקבוצה ברבעון הרביעי של שנת 2021 זינקו בכ-68% לכ-474 מיליון שקל לעומת הכנסות של כ-282.4 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.
המכירות בחנויות הזהות בכלל הקבוצה בשנת 2021 עלו בכ-10% לכ-1,362 מיליון שקל לעומת כ-1,240 מיליון שקל בשנת 2019. המכירות בחנויות הזהות במגזר האופנה והלבשה בשנת 2021 צמחו בכ-10.1% לכ-1,014 מיליון שקל לעומת כ-922 מיליון שקל בשנת 2019. המכירות בחנויות הזהות בכלל הקבוצה ברבעון הרביעי לשנת 2021 עלו בכ-4.4% לכ-437 מיליון שקל לעומת כ-419 מיליון שקל ברבעון הרביעי בשנת 2019. המכירות בחנויות הזהות במגזר האופנה והלבשה עלו בכ-4% לכ-344.8 מיליון ש"ח לעומת כ-332.2 מיליון ש"ח ברבעון הרביעי בשנת 2019.
הפדיון החודשי הממוצע למ"ר גדל בשנת 2021 ל-1,400 שקל לעומת 1,246 שקל בשנת 2019. הרווח התפעולי ברבעון הרביעי של שנת 2021 זינק בכ-98% לכ-49 מיליון שקל לעומת רווח תפעולי של כ-25 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הרווח התפעולי בשנת 2021 כולה זינק בכ-196% לכ-201 מיליון שקל (12.6% מהמחזור) לעומת רווח תפעולי של כ-68 מיליון ש"ח (5.7% מהמחזור) בשנת 2020.