|   15:07:40
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין
מירב שטרוסברג [צילום: ערוץ כנסת]

שיפור משמעותי בטיפול בניתוק לקוחות משירותים של גופי שידור

מועצת הכבלים והלווין: "קיבלנו יותר פניות על פרטנר השנה, למרות שאנחנו לא מפקחים עליהם, מאשר על יס שבפיקוח שלנו" יו"ר הוועדה לפניות הציבור: "מברכת את גופי השידור על השיפור בטיפול בבקשות לניתוק מהשירות. מבקשת שוב מהחברות לאפשר ניתוק מהשירות באמצעות כפתור בשלט"
12/04/2022  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 24   |   תגובות

מירב שטרוסברג, מנהלת תחום הגנה על הצרכן במועצה לשידורי כבלים ושידורי לווין, מדווחת (יום ב', 11.4.22) כי משנת 2021 חל שיפור משמעותי בהיקף התלונות נגד גופי שידור שהתעכבו בניתוק לקוח משירות.


לדברי שטרוסברג, בישיבת מעקב שהתקיימה בוועדה המיוחדת לפניות הציבור: "בגלל שבשנת הקורונה שירותי התקשורת היו נצרכים, הייתה עלייה בהיקף הפניות". בנוסף הסבירה שטורסברג כי נסגרו מוקדים שלמים בגלל תחלואה וחברות התקשורת נאלצו ללמוד כיצד לעבוד מהבית, כל זה גרם לדבריה לעלייה בהיקפי התלונות בתקופה זו. "אנחנו נתנו הרבה פטורים בגלל הקורונה, חוץ מהחובה לעמוד בזמני מענה לצורך ניתוק". עוד אמרה כי ישנם חוקים שאינם חלים על פרטנר, נטפליקס וסלקום טי.וי – "זה שוק בעייתי ואנחנו מקווים להחיל את האסדרה על כל החברות במשק. קיבלנו יותר פניות על פרטנר השנה, למרות שאנחנו לא מפקחים עליהם, מאשר על יס שבפיקוח שלנו". שטרוסברג ציינה כי על-פי הנתונים, בשנה האחרונה יש בהוט ירידה של 84.5% בשיעור התלונות בנושא ניתוקים, וביס ירדו ב-19.5% התלונות בנושא ניתוק". שטרוסברג ציינה כי מלכתחילה התלונות נגד יס בגין עיכוב בזמני הניתוק היו מועטות יותר.
דיווח לכנסת על אופן עמידתן של חברות הטלוויזיה הרב-ערוצית המפוקחות בהוראות זמני המענה במוקדים הטלפוניים / דוח
המועצה לשידורי כבלים ולשידורי לוויין דיווחה לוועדת הכלכלה של הכנסת על אופן עמידתן של חברות הטלוויזיה הרב-ערוצית המפוקחות על-ידה - הוט ויס - בהוראות זמני ההמתנה למענה אנושי במוקדים הטלפוניים. הדיווח מפורסם בזאת לציבור על-פי חוק ולהשגת שקיפות מול ציבור הצרכנים

"מה עם נטפליקס?"

בישיבה השתתפו נציגי חברות התקשורת: מודי שרפסקי מיס, נורית מייק מאגף רגולציה פרטנר תקשורת, עו"ד עידו נתן מנהל אגף רגולציה בהוט, והראל עמית מנהל תחום רגולציה בסלקום.

מודי שרפסקי, מנהל אגף רגולציה ביס, התייחס בתחילת דבריו לחברת נטפליקס ואמר: "מדברים רק על הוט ויס אבל יש גם את נטפליקס עם סדר גודל של מיליון משתמשים בישראל. צריך להחיל את חוק הגנת הצרכן על כל החברות במשק". עוד אמר כי חברת יס עומדת בכללים ולא מערימה קשיים בניתוק. יו"ר הוועדה ביקשה ממנו להציג בפני הוועדה נתונים מספריים ולא להסתפק באמירה שהמצב טוב.

עו"ד עידו נתן מהוט: "צריכה לצאת אמירה שדין לקוחות הוט ויס צריך להיות הדין על שאר החברות במשק. אנחנו חברה מפוקחת וחברות אחרות אינן מפוקחות. משנת 2020 חלה ירידה בהיקפי הפניות בנושא ניתוק משירות". לדבריו, הוט מציעה מגוון דרכים לסיום התקשרות. הראל עמית, סלקום: "סלקום מפוקחת על-ידי משרד התקשורת שמטיל עלינו חובות כבדים יותר. אנחנו מנתקים לקוח בתוך יום עסקים אחד. גם מפרטנר תקשורת נמסר בדיון כי הניתוק מהשירות מתבצע לעיתים קרובות במעמד השיחה עצמה".

דורשת נתונים

יו"ר הוועדה, ח"כ יעל רון בן-משה, בירכה על השיפור בטיפול בכל הקשור לבקשות להינתקות מהשירות וחזרה ודרשה לאפשר ללקוחות להתנתק באמצעות לחיצה על כפתור בשלט. עוד דרשה מכל החברות נתונים על הזמן שנדרש מכל פונה להתנתק מהשירות וכמה קיבלו הצעה לחבילה זולה יותר.

תאריך:  12/04/2022   |   עודכן:  12/04/2022
עידן יוסף
+סמוטריץ': אין להכניס לבית הכנסת מי ששותף לממשלה
22:24 12/04/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
יו"ר מפלגת הציונות הדתית קורא שלא להכניס לבית הכנסת פוליטיקאים ששותפים לממשלת בנט  ▪  "מי שמכר את המדינה לתנועה האיסלאמית ועכשיו הולך לעשות את אותו הדבר לתומכי הטרור ברשימה המשותפת בהחלט לא ראוי לבוא בקהל"
סמוטריץ'. "הדבר הלגיטימי ביותר" [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+"זה לא סוד שמדברים עם איילת שקד"
12:32 12/04/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
לדבריו, "היה מהלך שכמעט הצליח של הצטרפות לעידית סילמן. המהלך הזה בסופו של דבר נכון לרגע זה עדיין לא קרה. כולם מבינים שזה גמור"
ח"כ קיש. "לא רואה ממשלה מתפקדת" [צילום: דוברות הכנסת]
+יו"ר סיעת הרשימה המשותפת: נצביע בעד פיזור הכנסת
08:23 12/04/22  |  עידן יוסף
‏יו״ר סיעת הרשימה המשותפת, ח״כ סמי אבו שחאדה, בראיון לרדיו נאס: "אם תובא הצעה לפיזור הכנסת בשבוע הראשון לאחר החזרה מהפגרה, נצביע בעד פיזור הכנסת - כל חברי המשותפת, ללא יוצא מן הכלל".
[צילום: שמוליק גרוסמן/דוברות הכנסת]
+פרישת סילמן - הונאת הציבור
08:22 12/04/22  |  רבקה שפק-ליסק   |   לרשימה המלאה
התואנה של סילמן שהיא עוזבת בשל ערכים דתיים היא חסרת בסיסי כאשר המחיר הוא מקום עשירי ברשימת הליכוד וכהונת שרת בריאות  ▪  זוהי שחיתות והונאת הציבור
סילמן. התנהגות בלתי הולמת [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור מעוז   אביר קארה / Abir  kara   אבתיסאם   מראענה / Ibtisam Mara'ana   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אופיר כץ / Ofir  Katz   אורי מקלב / Uri Maklev   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg   אלון טל / Alon  Tal   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי כהן / Eli Cohen   אלינה ברדץ' יאלוב / Elina Bardach Yalov   אמילי חיה מואטי / Emilie Haya Moatti   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אפרת רייטן מרום / Rayten Marom Efrat   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גבי לסקי / Gaby  Lasky   גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   גלעד קריב / Gilad Kariv   דוד אמסלם / David Amsalem   דוד  ביטן / David Bitan   ווליד טאהא / Waleed Taha   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   חיים ביטון / Haim Biton   חיים כץ / Haim Katz   יאיר גולן / Yair Golan   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב בן צור / Yoav Ben Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich   יואב קיש / Yoav Kish   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יום טוב חי כלפון / Yomtob Kalfon   יוסף שיין / Shain Yossi   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   יסמין פרידמן / Yasmin Fridman   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   לימור מגן תלם / Limor Magen Telem   מאזן גנאים / Mazen  Ghanem   מאי גולן / May  Golan   מאיר יצחק-הלוי / Meir Itzhak Halevy   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger   מירב בן ארי / Merav Ben Ari   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירב כהן / Meirav  Cohen   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משה (מוסי) רז / Mossi Raz   מתן כהנא / Matan  Kahana   ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz   ניר אורבך / Nir  Orbach   נירה שפק / Nira  Shpak   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סימון דוידסון / Simon Davidson   סלאלחה עלי / Salalha Ali   סמי אבו-שחאדה / Sami  Abu Shehadeh   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   עודד פורר / Oded Forer   עודה איימן / Ayman  Odeh   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עידית סילמן / Idit  Silman   עמיחי שיקלי / Amichai Chikli   פטין מולא / Patin  Mula   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רון כץ / Ron Katz   רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שמחה רוטמן / Simcha  Rothman   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
שיפור משמעותי בטיפול בניתוק לקוחות משירותים של גופי שידור
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 24
חבר הכנסת יואב קיש מהליכוד התייחס (יום ג', 12.4.22) לפרישתה של עידית סילמן מהקואליציה ומציין כי גם השרה איילת שקד מחפשת דרכים לחבור לליכוד. בראיון לרדיו 103FM אמר קיש בפתח דבריו: "הסבירות הגבוהה היא שהממשלה סיימה את דרכה, או שזה יקרה מיידית שנחזור חזרה למושב או שזה יקח כמה חודשים אבל אני לא רואה ממשלה מתפקדת".
12/04/2022  |  מירב ארד  |   חדשות
אין ספק שאי אכילת חמץ בפסח זהו מנהג יהודי ולגבי דתיים - חוק מחייב. אבל, לו הייתה סילמן מתפטרת מתפקידה, עוזבת את ימינה ומצטרפת לסמוטריץ' הייתי מאמינה לה שהיא פועלת ממניעם דתיים טהורים. אבל, לפרוש מהקואליציה ולעבור לליכוד תמורת מקום עשירי ברשימה לכנסת ותפקיד שרת התרבות בממשלת נתניהו - זוהי הונאת הציבור. הליכוד שילם לה במחיר גבוה - שוחד - תמורת פרישתה. זוהי התנהגות בלתי הולמת של חבר כנסת המנצל את מעמדו לקידומו מבחינה אישית.
הוועדה לביטחון פנים התכנסה (יום ב', 11.4.22) לדיון פגרה משותף עם ועדת הכלכלה בנושא התנהגות תקשורתית בעת אירוע ביטחוני, ברקע שידורי הטלוויזיה בליל הפיגוע ברחוב דיזנגוף בתל אביב ביום חמישי האחרון.
12/04/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
ראש הממשלה, נפתלי בנט, טוען כי ראש האופוזיציה, בנימין נתניהו, לא מתכוון לקיים את הבטחת השיריון שהעניק לח"כ עידית סילמן תמורת עריקתה לאופוזיציה.
11/04/2022  |  איציק וולף  |   חדשות
השר מתן כהנא (ימינה) אמר בראיון לערוץ 12 כי הוא לא פוסל שיתופי פעולה עם המשותפת: "לא נעשה שום דבר שסמוטריץ' וביבי לא עשו". ח"כ מיכאל ביטון (כחול לבן) אמר בראיון לערוץ כנסת כי הוא לא מוכן לשיתוף פעולה עם המשותפת, אך מוכן לתיאום מהלכים פוליטיים.
11/04/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
דן מרגלית
דן מרגלית
אם עד כה ראוי היה להציג את איתמר בן-גביר כעבריין לשעבר הרי שעכשיו הוא בלי לשעבר    רק, לכאורה, לפי שעה
רון בריימן
רון בריימן
התקשורת הישראלית, ואפילו זו הרואה את עצמה כ"ממלכתית", חוטאת ב"עכשיוויזם" מסוכן ובעידוד הפיכת עסקת החטופים לכניעה ללא תנאי
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il