מירב שטרוסברג, מנהלת תחום הגנה על הצרכן במועצה לשידורי כבלים ושידורי לווין, מדווחת (יום ב', 11.4.22) כי משנת 2021 חל שיפור משמעותי בהיקף התלונות נגד גופי שידור שהתעכבו בניתוק לקוח משירות.
לדברי שטרוסברג, בישיבת מעקב שהתקיימה בוועדה המיוחדת לפניות הציבור: "בגלל שבשנת הקורונה שירותי התקשורת היו נצרכים, הייתה עלייה בהיקף הפניות". בנוסף הסבירה שטורסברג כי נסגרו מוקדים שלמים בגלל תחלואה וחברות התקשורת נאלצו ללמוד כיצד לעבוד מהבית, כל זה גרם לדבריה לעלייה בהיקפי התלונות בתקופה זו. "אנחנו נתנו הרבה פטורים בגלל הקורונה, חוץ מהחובה לעמוד בזמני מענה לצורך ניתוק". עוד אמרה כי ישנם חוקים שאינם חלים על פרטנר, נטפליקס וסלקום טי.וי – "זה שוק בעייתי ואנחנו מקווים להחיל את האסדרה על כל החברות במשק. קיבלנו יותר פניות על פרטנר השנה, למרות שאנחנו לא מפקחים עליהם, מאשר על יס שבפיקוח שלנו". שטרוסברג ציינה כי על-פי הנתונים, בשנה האחרונה יש בהוט ירידה של 84.5% בשיעור התלונות בנושא ניתוקים, וביס ירדו ב-19.5% התלונות בנושא ניתוק". שטרוסברג ציינה כי מלכתחילה התלונות נגד יס בגין עיכוב בזמני הניתוק היו מועטות יותר.