|   15:07:40
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?
הדיון בוועדת החוקה [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]

הנעזרים בסיוע המשפטי של משרד המשפטים מדברים לראשונה

בדיון מיוחד שקיימה הוועדה לציון 50 שנה לחוק הסיוע המשפטי, סיפרה אנה, שהגיעה לסיוע המשפטי בתחום חובות: "כשהחלטתי לשקם את החיים שלי לא ידעתי שיש לי בכלל זכויות, אלא רק חובות. לא האמנתי שיתייחסו אלי ולסיפור שלי, הייתי רגילה ששולחים אותי ממקום למקום"
06/06/2022  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 24   |   תגובות

ועדת החוקה קיימה (יום ג', 31.5.22) דיון מיוחד לציון 50 שנה לחוק הסיוע המשפטי. יו"ר הוועדה ח"כ גלעד קריב: "קשה לתאר את מהלכי החקיקה בוועדות ובאולמות הכנסת ללא התרומה המשמעותית של אנשי ונשות הסיוע המשפטי. טביעות האצבע החשובות שלכם מופיעות בספר החוקים של מדינת ישראל".

מחויבים להעצמת המערך

עוד אמר: "המצב בו בהרכבים מסוימים של משפחה כשיש יותר מארבע נפשות, משפחות עניות לא זכאיות לסיוע משפטי בגלל אי-עמידתן במבחן הכנסה זו מציאות בלתי נתפסת ואי אפשר להסבירה. לא מדובר בסכומי עתק. דווקא על רק השבחים למערך והערך המוסף שלו בהחזרת אנשים למסלול יצרני ותורם לחברה, זו מציאות שצריך לתקן. זה התפקיד שלנו. מוטלת על כולנו שמכירים בחשיבות המערך להתגייס לתיקון העיוות הגדול הזה. המצב של מבחן רכוש, בו די שיש למשפחה רכב פרטי שעולה על סכום של 30,000 שקל, לא מתכתב עם מציאות החיים של מדינה מתוקנת ושל עשרות אלפי משפחות מוחלשות. סוגית הפרסום והנגשת הסיוע המשפטי היא דבר מרכזי למיצוי הזכויות. ייתכן שבצד העבודה הפנימית של מערך הסיוע, יהיה נכון אולי בהובלת משרד המשפטים לבחון את הגישה הפרואקטיבית למיצוי זכויות מכוח החוק. לא קיימת למיטב ידיעתי מדיניות רחבה של סיוע לאזרח למצות זכויותיו.

"לא נעלם מעיני שרשות שלטונית בוחרת להשמיע את הקולות מהשטח. זו עדות על אופי המערך הזה. חברי הוועדה במגוון סיעות הבית מחויבים להעצמת המערך בטווח הקצר והארוך. אנחנו חיים בחברה שפערים כלכליים בין אדם לזולתו הם מציאות חיינו אך בכל הקשור להתקרב לקודש ולהיכלות הצדק, מן הראוי שהפערים הללו יצטמצמו ביכולת הגישה להיכל של כולם".

הסיוע המשפטי במשרד המשפטים – חומר רקע לדיון בוועדת החוקה, חוק ומשפט / חומר רקע
מסמך זה נכתב לבקשת ועדת החוקה, חוק ומשפט של הכנסת בראשות חה"כ גלעד קריב, לקראת דיון לציון 50 שנה לחקיקת חוק הסיוע המשפטי, תשל"ב – 1972 .המסמך פותח בהצגה קצרה של סמכויות הסיוע המשפטי ודרכי פעילותו, עובר להציג נתונים נבחרים בדבר היקף ומאפייני הפעילות ומסיים בהצגת חסמים וקשיים הקשורים בעבודת הסיוע המשפטי. חסמים אלה הועלו הן על ידי הסיוע המשפטי עצמו והן על ידי גורמים חיצוניים העובדים ובאים בשיתוף פעולה עמו. יודגש, כי לא מדובר בסקירה ממצה של הנושא (12 עמ')

[צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]

ח"כ עאידה תומא סלימאן (הרשימה המשותפת): "מרגש שאנחנו חוגגים את אירוע הנגשת הצדק לחלק מהציבור שבגלל מצב כלכלי או עבירות שהם הפכו לקורבן שלהם, ידם לא משגת להשמיע קולם ודרישתם לצדק והמדינה מתערבת ועושה איזון. אני מבינה שדנים בימים אלו על הרחבת הסיוע המשפטי והייצוג המשפטי וכנציגת הארגון שייסד את המקלטים לנשים מוכות למדתי שהרבה אנשים ונשים נופלים בין הכסאות ולא יודעים לדרוש את הסיוע. בדיון שקיימתי על השפעת הפשיעה על נשים ערביות, הייתי בהלם אל מול כך שנשים נמצאות במציאות של ארגוני פשיעה שרצחו להן מישהו במשפחה ולא יודעות מה לעשות, מטורטרות מתחנה לתחנה ולא יודעות שיש להן זכות לקבל אפילו את מספר התלונה. אם לא יקבלו סיוע מהיום הראשון, כל מילה שיאמרו עלולה לגרום לרצח שלהן ועליהן להיות מלוות".

[צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]

ח"כ גבי לסקי (מרצ): "כסנגורית פלילית המון שנים, התגאיתי במקום שבית המשפט נתן לסנגוריה ואתם בעצם באים לתת יד לאנשים שהכי זקוקים לזה, שאין להם אמצעים או מודעות ויכולת לשכור עו"ד, שאין חשד שעברו עבירה ולהפך- הרבה פעמים הם קורבן. המדינה צריכה לתת יד מקום וסיוע לכל האנשים שלא יכולים לממש זכויותיהם, זה הלב של מדינת רווחה, מדינה דמוקרטית, ואת זה המדינה יכולה לעשות בזכותכם. צריך לחזק אתכם, לשפוך עליכם תקציבים מהשמיים, שיהיו לכם יותר תקנים ותוכלו לעשות את התיקון העמוק שאתם עושים בחברה הישראלית".

ח"כ אופיר כץ (הליכוד): "הסיוע המשפטי לא פותח מהדורות אך העבודה של הייעוץ, הזכות הבסיסית של אדם לקבל ייצוג זו עבודה קדושה וחשובה, יש להעצים את הגוף הזה כדי שאנשים מעוטי יכולת יקבלו את הסיוע".

ח"כ שמחה רוטמן (הציונות הדתית): "זה אחד המפעלים החברתיים החשובים במדינה כתנאי להרבה מאוד זכויות אחרות, לא רק זכויות חברתיות אלא זכויות אדם במובן הכי בסיסי של זכות לקניין ולחרות, הזכויות הטבעיות. הסל עוד הרבה יותר רחב ולכן יש לחשוב על הרחבת הזכאות לסיוע משפטי ועל הורדת העלויות. בעולם מתוקן הסיוע המשפטי היה מתמודד כמו סטרטאפ - עם הבעיות החדשות שנוצרו. כשאתם מזהים שהאוכלוסיות הנזקקות לכם נתקלות פעם אחר פעם באותה בעיה עליכם להציפה כדי שתזכה לפתרון רוחבי. ראיתי שתקציב הסיוע המשפטי גדל נומינלית וגם פר-קפיטל באוכלוסייה וזה דבר מבורך. הסיוע הוא מודל שיש לחשוב איך לפתח אותו בתחומים נוספים של שיתוף פעולה עם המגזר הציבורי שממקסם את התועלת והשירות לאזרח".

[צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]

עו"ד נוחי פוליטיס, ראש הסיוע המשפטי: "החוק ביקש לתת סעד משפטי לאנשים מעוטי יכולת ולהקים 3 לשכות סעד והיום זהו גוף הפרוס בכל רחבי הארץ, ב-6 ערים מרכזיות עם שלוחות רבות לצדק. בישראל כמעט שני מיליון החיים מתחת לקו העוני והסיוע המשפטי הוא גוף חשוב בקידום הנגישות לצדק. בשנת 2021 נפתחו 103,281 תיקים בסיוע המשפטי, לעומת 20,000 תיקים ב-2001, כך שאפשר לראות עליה עקבית מדי שנה למעט ב-2020 שראינו ירידה התלויה כנראה בקורונה.

"בפילוח לתחומי הסיוע - התחומים העמוסים ביותר הם תחום המשפחה מעמד אישי ותחום החובות לצדם ייצוג אנשים המאושפזים אשפוז כפוי, נפגעי עבירות המתה ועבירות מין. אנחנו מקווים שיעבור התיקון לחוק הסיוע המשפטי ונוכל לייצג נפגעי עבירות מין החל משלב החקירה ולא רק משלב הגשת כתב האישום. המערך עבר מהפך בתחום השירות - הוקמו שני מוקדים טלפוניים לפתיחת תיקים ומעקב אחר תיקים וצעדים נוספים".

[צילום: דוברות הכנסת]

הד"ר עו"ד מיטל סגל-רייך, מנהלת תחום זקנה וכשרות משפטית בסיוע המשפטי: "אנחנו מייצגים כ-5,000 מקרים של אנשים עם מוגבלות, אלו אנשים שעברו אירועים שונים, חלקם סובל מפגיעות קשות. יצרנו מערך מקצועי לייצוג מקרים מורכבים כאלה ולהתאמת ייצוג לאנשים עם מוגבלות, עם עורכי דין שזו המומחיות שלהם".

עו"ד אביטל בגין, ממונה ארצית מדיניות ציבורית בסיוע המשפטי: "במהלך השנים כוח המדינה לסייע לאנשים זלג מהמשפט הפלילי למשפט המנהלי הקלאסי באופן המשפיע לא פחות מהעולמות הפליליים והייצוג בתחום הזה קריטי ועומד באותה מידה של עולמות הייצוג הפליליים. יש סיטואציה מורכבת שלנו כעובדי מדינה לביצוע יומיומי כשברור שהערך העליון הוא חובת הנאמנות ללקוח. זה פשוט במקרים הפרטיים וזה יותר מורכב כשאנחנו באים לפה ומעורבים בגיבוש הצעות חוק ממשלתיות, זה דורש ללכת בין הטיפות ואנחנו רואים מחויבות להביא לוועדה את המציאות של מאות האלפים שאנחנו שומעים את סיפוריהם ואת התמודדותם עם המציאות של החוקים. חשיבות היותנו עובדי מדינה התחדדה בתקופת הקורונה בתקנות שעת החירום. הצלחנו מאוד להשפיע על הסדרים".

לשאלת היו"ר ח"כ קריב, האם הסוגיה של מעמד הסיוע המשפטי כפי שקיים בנוגע לסניגוריה הציבורית נמצאת במסגרת המחשבה קדימה, השיבה כי "נכון היה לחוקק כעת חוק סיוע משפטי חדש ובו כמה הוראות מבססות וברורות שיש בחקיקה המודרנית כמו חוק הסנגוריה הציבורית ואין אצלנו. בינתיים יש משימות דחופות הנוגעות מידית בשירות שאנחנו נותנים. יש טיוטה מוכנה לקידום החוק". קריב: "כשהחוק יגיע - הוא יזכה לעדיפות גדולה".

[צילום: דוברות הכנסת]

אנה, שהגיעה לסיוע המשפטי בתחום חובות: "כשהחלטתי לשקם את החיים שלי לא ידעתי שיש לי בכלל זכויות, אלא רק חובות. הייתי זקוקה לסיוע משפטי בהכל, באתי ממקום מאוד קשה, וכשנתנו לי טלפון של הסיוע המשפטי לא האמנתי שיתייחסו אלי ולסיפור שלי, הייתי רגילה ששולחים אותי ממקום למקום. בסוף אחרי כל התהליך שעברתי, כשעורכת הדין מהסיוע המשפטי התקשרה אלי ואמרה שקיבלתי הפטר מהחובות - התחלתי לנשום, אמרתי 'סוף-סוף אני חוקית'. בלי פחדים, בלי להיות בתוך עולם פשע שהייתי בו בגלל החובות. ברוך השם היום מתפקדת, מדריכה, עוזרת לנשים אחרות וגאה מאוד בעצמי".

[צילום: דוברות הכנסת]

אבי, אשר יוצג על-ידי עו"ד מהסיוע המשפטי בהליך ביטול אפוטרופסות: "עברתי תאונת דרכים קשה בדרך לעבודה, הפכתי לסיעודי ברגע אחד. ביהמ"ש מינה לי אפוטרופוס לגוף ולרכוש, וזה היה קשה מאוד. הייתי תלוי בהם, כל פעם הייתי צריך לבקש מהם אישורים, אפילו לבנק לא הייתה לי גישה, וזה נמשך עשר שנים. מינו לי עורכת דין מהסיוע המשפטי, היא הכירה אותי, באה לביקורי בית, ולאט-לאט הצליחה לבטל לי את האפוטרופוס. חזרתי לנהל חיים עצמאיים, קניות וניהול עניינים פיננסיים".

אשתו, שמחה: "התאונה הפכה את כל החיים שלנו. נאלצתי לעזוב את העבודה ולהיות עם בעלי בבית אפילו שהייתה לו עזרה סיעודית, וגם כשאני הייתי אפוטרופסית שלו, כל ההתנהלות מסובכת מאוד מסובך והקשתה עלינו מאוד. בשלב מסוים מינו לנו עו"ד מהסיוע שהקלה עלי, וליוותה אותי לאורך כל הדרך. בכלל לא ידעתי שיש אפשרות שיש מישהו כזה שיעזור לך, שיבוא אליך הביתה. כשלאבי היה אפוטרופוס הוא היה כבוי, היום יותר הרבה שמח, בקשר עם הילדים, הוא חזר לחיים. צריך לעלות את המודעות לסיוע המשפטי כי אני לא חושבת שהרבה אנשים יודעים שיש להם את הזכות לקבל את זה, אני לא ידעתי עד שעורכת הדין שלהם יצרה איתי קשר".

תאריך:  06/06/2022   |   עודכן:  06/06/2022
עידן יוסף
+סער: האופוזיציה מעדיפה אינטרסים אישיים
15:10 06/06/22  |  עידן יוסף
שר המשפטים גדעון סער אומר כי באחריותו להעביר את תקנות איו"ש, אך תלה את האחריות בקואליציה: "התנגדות האופוזיציה לתקנות יו"ש מהווה פגיעה בליבת האינטרס הלאומי של המדינה. יש כאן העדפה של אינטרסים אישיים".
+נהגות אוטובוס התפרצו מול מיכאלי: נמאס לנו לעשות פיפי בבקבוקים ובדליים
15:01 06/06/22  |  עידן יוסף
מחאת נהגי התחבורה הציבורית שוב מגיעה לישיבת סיעת העבודה: נהגות החברות בארגון נהגי האוטובוסים מבית ההסתדרות הלאומית מחו על מה שהגדירו התעלמות השרה משכרם הנמוך, תנאי עבודתם הקשים, פגיעה פיזית מתמשכת בנהגות ובנהגים וכן מאי רצונה של מרב מיכאלי לפגוש אותן.

שתי הנהגות קראו לעבר מיכאלי: "תתביישי לך, צאי מהטיקטוק ותתחילי לדאוג לנו. נמאס לנו לעשות פיפי בדליים ובקבוקים. אנחנו לא בני ובנות אדם?". מיכאלי ענתה שכבר נפגשה ושהנושא חשוב לה והיא פועלת למענו.
[צילום: גיל דוד]
+ליברמן: איש לא אמר שהחוק חייב לעבור היום
14:12 06/06/22  |  עידן יוסף
הנהלת הקואליציה התכנסה כעת בחדר סיעת ימינה בכנסת, ללא נציגות של סיעת רע״ם.

יו"ר ישראל ביתנו, השר אביגדור ליברמן, אמר בפתח ישיבת הסיעה: "איש לא אמר שהחוק חייב לעבור היום, יש זמן עד סוף יוני. נצטרך להיות חכמים, מאמין שבסוף נעביר את חוק התקנות".
+ח"כ סילמן: "אתנגד לחוק תקנות יהודה ושומרון"
13:38 06/06/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
הודיעה כי תתנגד לתקנה גם אם תהיה מדובר בהצבעת אמון בממשלה  ▪  ההחלטה להתנגד - למרות האיום כי תוכרז כפורשת מסיעת ימינה  ▪  גם ח"כ רינאווי-זועבי הודיעה: "לא אצביע בעד חידוש התקנות שמנציחות את הכיבוש"
ח"כ סילמן. החליטה סופית להתנגד [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+יוגדל התקציב השנתי של ח"כים החברים בוועדה לבחירת שופטים
12:27 06/06/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
על-פי ההחלטה, ח"כים החברים בוועדה, יהיו זכאים לתוספת תקציב שנתית של 30,000 ש"ח  ▪  התקציב הנוסף ישמש רק לצורך קבלת ייעוץ בקשר לחברותם בוועדה לבחירת שופטים
היו"ר אורבך [צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת]
+ועדת השרים לענייני חקיקה דחתה את החוק לסיוע לנפגעי אסונות אזרחיים
12:18 06/06/22  |  מירב ארד
ועדת השרים לענייני חקיקה דחתה את החוק לסיוע לנפגעי אסונות אזרחיים של יו״ר ועדת העבודה והרווחה, ח"כ אפרת רייטן-מרום. כתגובה, ביטלה הבוקר יו"ר ועדת העבודה והרווחה, את הדיון בחוק שמקדם משרד המשפטים, ואשר נועד להטיל קנסות על עסקים שאינם מונגשים.

+יום גורלי במליאה: תקנות יו"ש - להצבעה
08:39 06/06/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
בקואליציה עדיין לא יודעים כיצד תצביע מפלגת רע"ם ומה תחליט ח"כ סילמן לעשות  ▪  בימים האחרונים הועברו מסרים לסילמן: אם תתנגדי להצעת החוק - תוכרזי כפורשת
[צילום: אלכס קולומויסקי/פול]
+ניסיון למצוא פתרונות משפטיים לאפשרות שחוק תקנות יו"ש יבוטל
20:56 05/06/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
חוות דעת משפטית שהוגשה לסער מעלה שניתן יהיה למצוא רק פתרון חלקי, אך ח"כ ארבל מפנה לחוק יסוד הכנסת, המאפשר המשך חלות החוק  ▪  קשיים משמעותיים בשכנוע הח"כים הערבים לתמוך בחוק
סער עם אנשי תקווה חדשה [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור מעוז   אביר קארה / Abir  kara   אבתיסאם   מראענה / Ibtisam Mara'ana   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אופיר כץ / Ofir  Katz   אורי מקלב / Uri Maklev   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg   אלון טל / Alon  Tal   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי כהן / Eli Cohen   אלינה ברדץ' יאלוב / Elina Bardach Yalov   אמילי חיה מואטי / Emilie Haya Moatti   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אפרת רייטן מרום / Rayten Marom Efrat   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גבי לסקי / Gaby  Lasky   גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   גלעד קריב / Gilad Kariv   דוד אמסלם / David Amsalem   דוד  ביטן / David Bitan   ווליד טאהא / Waleed Taha   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   חיים ביטון / Haim Biton   חיים כץ / Haim Katz   יאיר גולן / Yair Golan   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב בן צור / Yoav Ben Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich   יואב קיש / Yoav Kish   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יום טוב חי כלפון / Yomtob Kalfon   יוסף שיין / Shain Yossi   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   יסמין פרידמן / Yasmin Fridman   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   לימור מגן תלם / Limor Magen Telem   מאזן גנאים / Mazen  Ghanem   מאי גולן / May  Golan   מאיר יצחק-הלוי / Meir Itzhak Halevy   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger   מירב בן ארי / Merav Ben Ari   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירב כהן / Meirav  Cohen   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משה (מוסי) רז / Mossi Raz   מתן כהנא / Matan  Kahana   נוחי פוליטיס / Nohi Politis   ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz   ניר אורבך / Nir  Orbach   נירה שפק / Nira  Shpak   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סימון דוידסון / Simon Davidson   סלאלחה עלי / Salalha Ali   סמי אבו-שחאדה / Sami  Abu Shehadeh   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עודד פורר / Oded Forer   עודה איימן / Ayman  Odeh   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עידית סילמן / Idit  Silman   עמיחי שיקלי / Amichai Chikli   פטין מולא / Patin  Mula   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רון כץ / Ron Katz   רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שמחה רוטמן / Simcha  Rothman   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הנעזרים בסיוע המשפטי של משרד המשפטים מדברים לראשונה
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
יש
6/06/22 12:23
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 24
בממשלה בוחנים אפשרויות משפטיות למקרה שלא יצליחו להאריך בכנסת את חוק תקנות יהודה והשומרון עד לסוף חודש יוני, והן יפקעו. שר המשפטים גדעון סער ביקש חוות דעת משפטית מקיפה בעניין, ומבירור ראשוני עולה שיהיו פתרונות משפטיים להשבת המצב לקדמותו, אבל רק בחלק מן הנושאים.
05/06/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
ראש הממשלה, נפתלי בנט, פרסם (יום ו', 3.6.22) אגרת מיוחדת ובה הוא פונה למי שהגדיר כ"רוב הציוני הדומם", ובה הוא קורא לציבור לפעול נגד האופוזיציה בשל קמפיין השנאה שהיא מנהלת נגד חברים בקואליציה.
03/06/2022  |  איציק וולף  |   חדשות
יו״ר סיעת מרצ, ח״כ מיכל רוזין וח״כ רון כץ (יש עתיד), תושבי פתח תקוה, פנו (יום ה׳, 2.6.22) לסנ"צ יניב פינקל מפקד משטרת פתח תקוה, ולעו"ד שרית גרינבאום, יועמ"ש עיריית פתח תקוה, בבקשה לבחון האם עיריית פתח תקוה אישרה את הקמת המאהל של ח"כ אבי מעוז מול ביתו של ח״כ ניר אורבך, מאהל המשמש כלשכתו של מעוז.
02/06/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
שר המשפטים ויו"ר מפלגת תקווה חדשה, גדעון סער, מכחיש את הדיווחים על משא-ומתן עם מפלגת הליכוד.
01/06/2022  |  איציק וולף  |   חדשות
מליאת הכנסת אישרה (יום ד', 1.6.22) בקריאה טרומית את הצעת חוק הכרה באחים שכולים ובזכויותיהם של חברת הכנסת מיכל שיר סגמן. 72 חברי כנסת תמכו בהצעה ללא מתנגדים והיא תועבר לוועדת העבודה והרווחה.
01/06/2022  |  איציק וולף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
רק הפרופסור גרשום שלום - מי שהביא לידיעת העולם את תורת הקבלה הנשכחת ועמד על מעשיו של נביא השקר שבתי צבי - הטיח בחילונים ובחרדים בארצם של יוהאן וולפגנג גתה ולודוויג בטהובן כי אין דב...
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il