|   15:07:40
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
עיצוב הבית: לבד או בעזרת מעצב פנים?
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
בועד טופורובסקי ואורית סטרוק [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]

ועדת הכנסת קבעה: הכנסת תצא מחר לפגרת בחירות

בוועדת הכנסת התגלע ויכוח מה גובר ביחס לחקיקה בתקופת הפגרה - הסכמות בוועדת ההסכמות המשותפת לאופוזיציה ולקואליציה או הנוהג בכנסת יועמ"ש הכנסת צידדה בנוהג, ועמדתה התקבלה
04/07/2022  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   בחירות 2022   |   תגובות
היו"ר ניר אורבך [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]

ועדת הכנסת אישרה (יום ב', 4.7.22) את מועדי פגרת הבחירות לכנסת ה-25 ופעילות הכנסת בפגרה. הפגרה תחל מחר, 5 ביולי 2022, ותימשך עד כינוסה של הכנסת ה-25.

ועדת ההסכמות

בתקופת הפגרה תפעל "ועדת הסכמות" שתורכב משני ח"כים – יו"ר הקואליציה בועז טופורובסקי (שייצג בה את כל סיעות הקואליציה) וחבר מסיעת הליכוד, לפי קביעת ראש האופוזיציה בנימין נתניהו (שייצג בה את כל סיעות האופוזיציה).

עבודת המליאה

לפי הוראות חוק הכנסת, הממשלה או 25 חברי כנסת רשאים לדרוש את כינוס המליאה בתקופת הפגרה.

לעניין חקיקה בתקופת הפגרה - הממשלה רשאית לבקש כי יובאו לדיון במליאה הצעות חוק בקריאה הראשונה, השנייה והשלישית.

עבודת הוועדות

הוועדות יהיו רשאיות לקיים דיונים, ביוזמת הממשלה או ביוזמת יו"ר הוועדה או ביוזמת שליש מחברי הוועדה, רק באישור מראש של ועדת ההסכמות. הפניות לוועדת ההסכמות ייעשו באמצעות מזכירות הכנסת. פניות הממשלה למזכירות הכנסת יימסרו ע"י מזכיר הממשלה.

בשל חופשה מרוכזת של עובדי הכנסת, מ-17.8.22 עד 1.9.22 (ועד בכלל), בימים אלו לא תתקיימנה ישיבות ועדות בכלל, למעט ישיבה או סיור של ועדת החינוך התרבות והספורט בקשר לפתיחת שנת הלימודים, ולמעט ישיבות שאותן יתיר יו"ר הכנסת מיקי לוי באופן חריג.

על אף זאת, שונה הדבר בנוגע לדיוני ועדה בחקיקה ראשית וחקיקת משנה בענייני קורונה. ועדות הכנסת רשאיות לדון בחקיקה ראשית וחקיקת משנה שבסמכותן, בנושאים המתחייבים והקשורים בקשר ישיר והדוק למשבר הקורונה, ללא אישור ועדת ההסכמות.

ועדת הכנסת רשאית לקיים ישיבות בעניינים שבסמכותה ללא אישור ועדת ההסכמות.

הוועדה המשותפת לתקציב הביטחון רשאית לקיים ישיבות בעניינים דחופים שבסמכותה, ללא אישור ועדת ההסכמות.

ועדות המשנה של הוועדה המשותפת לתקציב הביטחון רשאיות לקיים ישיבות בעניינים דחופים שבסמכותן, ללא אישור ועדת ההסכמות ובאישור מראש של יו"ר הוועדה המשותפת.
ועדות המשנה הבאות של ועדת החוץ והביטחון רשאיות לקיים ישיבות ביוזמת היו"ר שלהן ובאישור מראש של יו"ר ועדת החוץ והביטחון, ללא אישור ועדת ההסכמות:
(1) ועדת המשנה לענייני מודיעין.
(2) ועדת המשנה לענייני וא"א.
(3) ועדת המשנה למדיניות ואסטרטגיה.

הוועדה המשותפת ליו"ר הוועדה לענייני ביקורת המדינה ויו"ר ועדת החוץ והביטחון לפי חוק מבקר המדינה ("ועדת השניים") רשאית לקיים ישיבות בתקופת הפגרה בעניינים שבסמכותה, ללא אישור ועדת ההסכמות, ובלבד שמועד הישיבה יהיה בהסכמת שני החברים.

בנוסף לאמור, יצוין כי נציגי הקואליציה והאופוזיציה מסרו לוועדת הכנסת, ולא כחלק מהחלטה זו, כי הם הסכימו ביניהם כי בתקופת הפגרה, הצעות חוק שעניינן בחירות והצעות חוק שהיו מונחות על שולחן הכנסת ביום קבלת חוק התפזרות הכנסת יובאו להצבעה במליאה - באישור ועדת ההסכמות.

פינדרוס הציע לדחות את היציאה לפגרה בשבוע
[צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]


ח"כ בועז טופורובסקי (יש עתיד) אמר: "סיכמנו לא להביא חוקי בחירות כגון מניעת בחירה או הגבלת כהונה. כמו-כן הסכמנו, שרשימת חוקים שכבר הונחו על שולחן הכנסת, עליהם ניהלנו מו"מ ולא הגענו עליהם להסכמה, נוכל עדיין לסכם עליהם שיגיעו לדיון במליאה".

ח"כ אוסמה סעדי (הרשימה המשותפת) אמר: "מאחר שזו פגרת בחירות שישית ופגרה ארוכה, הוועדות משותקות. במצב של אלימות פשע ויוקר המחיה, הוועדות צריכות לעבוד לפחות חודש נוסף". עוד אמר: "ראש האופוזיציה לא מייצג אותנו". ח"כ אורית סטרוק (הציונות הדתית) סנטה בח"כ סעדי ואמרה: "אתם לא אמורים להיות מיוצגים בכלל בכנסת, ולא להיות חלק מהכנסת, אתם תומכי טרור". סעדי הפטיר לעברה: "את גרה בהתנחלות וזה פשע מלחמה".

ח"כ יצחק פינדרוס (יהדות התורה) אמר: "יש הצעת חוק שהוגשה מטעם ועדת הכנסת, הצעה שמוסכמת על כל הסיעות ואין סיבה שזו לא תאושר לפני שהכנסת תתפזר". פינדרוס הציע לדחות את הפגרה בשבוע, על-מנת לסיים את חקיקת החוקים.

היועמ"ש של הכנסת, עו"ד שגית אפיק אמרה: "בפגרת בחירות נפח פעילות הכנסת יורד. הנוהג שלא יועלו הצעות חוק בדיון מוקדם. גם הממשלה לא יכולה לבקש להעלות הצעות חוק פרטיות. אם הממשלה מעוניינת, שתעלה את ההצעה כהצעה מטעם הממשלה". לדבריה, לא נכון להעביר את הצעות החוק מעבר לקריאה הראשונה.

פינדרוס התרעם: "אני הולך לעכב כל הצעה או החלטה. מבחינתי, אין הסכמות".

ח"כ איתן גינזבורג (כחול לבן) אמר: "הכנסת היא הריבון ואם היא רוצה להעביר החלטות היא רשאית. יש פער בין מה שהכנסת רשאית לעשות בתקופת בחירות, לבין עבודת ממשלה".

ח"כ צבי האוזר (תקווה חדשה) אמר: "אני נגד לכפות את ידיהם של חברי הכנסת מעבר לנדרש. טעות לטעון שנוהג גובר על הסכמות".

יו"ר הקואליציה טופורובסקי: "כולנו יודעים איך אנשים מתנהגים בתקופת בחירות. התפקיד שלנו הוא להוציא את הכנסת ממשחק הבחירות. ראוי להותיר את כל הנושאים שלא דחופים, לאחר הבחירות. הבחירות משגעות את האנשים".

יו"ר הוועדה ח"כ ניר אורבך (ימינה): "אני תומך בקידום הצעת חוק מזכירי סיעות, ואני מציע שננהל מו"מ מתוך כוונה למצוא הסדר שיאפשר את קידום הצעת החוק". טופורובסקי: "מהותית, אני תומך בהצעה אולם ללא תמיכת הייעוץ המשפטי, לא אוכל לתמוך בקידום הצעת החוק".

כאמור, ועדת הכנסת אישרה כי הכנסת תצא מחר לפגרת בחירות. הוועדה דחתה את הרביזיה שהגיש ח"כ פינדרוס ואת הצעתו לדחות את היציאה לפגרה בשבוע ימים.

תאריך:  04/07/2022   |   עודכן:  04/07/2022
עידן יוסף
+גורמים בסביבת נתניהו: "חלק מהח"כים בליכוד הפכו מנכס הסברתי לנטל"
23:01 04/07/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
בליכוד מנסים למזער נזקים, אחרי שמקצת חברי הכנסת של המפלגה איימו לפטר את היועצת המשפטית לממשלה אם תאשר את מינוי הרמטכ"ל בתקופת הבחירות  ▪  נתניהו תדרך עשרה ח"כים מהליכוד: היצמדו לקמפיין - לא נפטר את היועמ"שית
נתניהו. חותר לקו ממלכתי [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+נתניהו יוצא להגנת דרישותיהם הקואליציוניות של החרדים
22:43 04/07/22  |  עידן יוסף
יו"ר הליכוד בנימין נתניהו ב"שבע ברכות" לנכדת ח"כ משה גפני יוצא להגנת דרישות החרדים במו״מ הקואליציוני: ״הדרישות של החרדים הן פסיק מהדרישות של מועצת השורא״ (כיכר השבת).
+הליכוד עתר בדרישה להסרת סרטון הנאום של לפיד מהרשת
18:16 04/07/22  |  עידן יוסף
הליכוד הגישה עתירה לוועדת הבחירות המרכזית נגד ראש הממשלה יאיר לפיד, מפלגת יש עתיד, יועמ"ש משרד רה"מ והיועמ"ש לממשלה בדרישה לוודא שלפיד יימנע מלהשתמש במשאבי המדינה, לרבות ברשתות החברתיות, לטובת קמפיין הבחירות שלו ולהבטיח ששני המועמדים לראשות הממשלה יקבלו זמן מסך שווה בערוצים ללא הטיות פוליטיות. עוד דורש הליכוד להסיר מהרשת את הסרטון שבו נאומו הראשון של לפיד כראש הממשלה בהצהרה לתקשורת.

מכתב דומה בעניין הופנה לרשות השנייה וליועצת המשפטית לממשלה.
+טל גן צבי מתווך בין אורבך לליכוד
17:57 04/07/22  |  עידן יוסף
טל גן צבי, היועץ לשעבר של בנט, מתווך בין ח"כ ניר אורבך לליכוד ואף שוחח היום עם יריב לוין על שריון לאורבך. מחר צפויה שיחה בין אורבך ללוין, כך על-פי גורמים בליכוד. אורבך מתלבט בין הישארות בימינה לחבירה לליכוד (כיפה).
+גפני סירב לבקשת לפיד להשתתף בחתונת נכדתו
17:21 04/07/22  |  עידן יוסף
רה״מ לפיד ביקש להגיע להשתתף באירוע של נכדת ח״כ משה גפני בבני ברק וסורב בנימוס ע״י המשפחה. גפני העדיף לוותר על תמונה של לפיד כאורח כבוד בשמחה שלו באמצע הבחירות (כאן חדשות). בסביבת לפיד טוענים כי הגעתו של ראש הממשלה לחתונת נכדת ח"כ גפני נמנעה רק בשל סידורי אבטחה (וואלה).
+השרה מיכאלי מגיבה לסערת השתתפותה בחתונת נכדתו של גפני
17:19 04/07/22  |  עידן יוסף
יו"ר העבודה, השרה מרב מיכאלי, התייחסה לסערה שפרצה סביב השתתפותה בחתונת נכדתו של ח"כ משה גפני. היא הגיבה לטענות משמאל על הסכמתה לרקוד בעזרת הנשים, והסבירה שהיא מתנגדת לכל הדרה במרחב הציבורי - אך חתונה היא אירוע פרטי - "אירוע פרטי של משפחה שבוחרת איך לחגוג ולשמוח. קהילה שזו דרכה. אני לא רואה בזה אידיאל. אני מכבדת את זה, גם אם זו לא הדרך שבה אני באופן אישי בוחרת לחיות את חיי".

לדבריה, הבסיס לשיתוף פעולה מלא עם החברה החרדית הוא כבוד הדדי, ובעניין השבת - שלא תעבור תחבורה ציבורית בשבת בשכונות חרדיות.
+בן-גביר נגד אסתי פרז: מנסה להנדס תודעה ולפגוע בי
16:18 04/07/22  |  עידן יוסף
ח"כ איתמר בן-גביר (הציונות הדתית) מסר בתגובה לראיון של הרב דרוקמן: "‏הניסיון להנדסת התודעה ולפגוע בי הוא מדהים. שמעתי את הראיון ושוחחתי גם עכשיו עם הרב דרוקמן שליט"א. פעם אחר פעם אסתי פרז מכניסה לו שהורשעתי בטרור ופעם אחר פעם הוא אומר 'לא מכיר את המקרה' וגם הוסיף שממה שהוא מכיר היום זה שונה. חבל שגברת פרז - שאני מאוד מעריך - לא ציינה שמדובר בתיקים על חלוקת כרוזים ומדבקות לפני 20 שנה שבהם נכתב כהנא צדק ולגרש האויב הערבי. אגב, בשיחה מעכשיו כששמע במה מדובר הרב פרץ בצחוק".

בן-גביר הוסיף: "מציע שבתקשורת יתחילו לשאול שאלות על ווליד טאהא שתמך ברצח חיילים לפני שנה, או איבתיסאם מראענה שתמכה בהשמדת זיכרון לפני 5 שנים ולא בכרוזים שחלקתי לפני 20 שנה".
+קייט בוש שרה "הודיני"
12:47 04/07/22  |  דוד ארגז   |   לרשימה המלאה
לא, אנחנו לא חמוצים, המצב הוא זה שחמוץ  ▪  חודרת לתוכי ההכרה שכדי להציל את מדינת ישראל מהכנופייה שהשתלטה עליה, גם אנחנו צריכים קוסם או לפחות נס  ▪  ארבע מערכות בחירות והפיכה משפטית שלטונית אחת, הותירו את רוב הציבור חבול ומיואש

זקוקים לקסם [צילום: אולביה פיטוסי/פלאש 90]
+לפרק את מכונות המלחמה עכשיו
09:41 04/07/22  |  עמנואל בן-סבו   |   לרשימה המלאה
הבחירות כב  ▪  כאן, יודעים זאת לפי השופרות והטרומבונים, התועמלנים והמתחזים לעיתונים ולפרשנים  ▪  הבחירות כבר כאן, הסחי והמיאוס עולים במהירות מסחררת יחד עם ביב השופכין, על גדותיהם
לפיד ונתניהו. אחריות על הבחירות [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
+סייבר ובחירות ממוחשבות
08:46 04/07/22  |  יהודה קונפורטס   |   לרשימה המלאה
האם ועדת הבחירות המרכזית ערוכה כמו שצריך מפני מתקפות סייבר? ומדוע גם ב-2022 אין בחירות ממוחשבות, ואנחנו מצביעים כמו בימי בן-גוריון? שאלות בוערות ביום התפזרות הכנסת
תצטרך להתמודד עם האתגרים. מנכ"לית ועדת הבחירות המרכזית, עו"ד אורלי עדס [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
+האיומים על היועמ"ש: "הליכוד לא הולך להדיח אנשים"
08:27 04/07/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
ח"כ ישראל כ"ץ טוען כי מפלגת הליכוד לא צפויה להדיח נושאי תפקידים אלא לעשות שינוי במערכת המשפט "כדי שדעת הציבור באמצעות הכנסת תבוא לידי ביטוי"
היועמ"ש גלי מיארה. "לא על דעת נתניהו" [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור מעוז   אביר קארה / Abir  kara   אבתיסאם   מראענה / Ibtisam Mara'ana   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אופיר כץ / Ofir  Katz   אורי מקלב / Uri Maklev   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg   אלון טל / Alon  Tal   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי כהן / Eli Cohen   אלינה ברדץ' יאלוב / Elina Bardach Yalov   אמילי חיה מואטי / Emilie Haya Moatti   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אפרת רייטן מרום / Rayten Marom Efrat   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בועז טופורובסקי   בני גנץ / Benny  Gantz   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גבי לסקי / Gaby  Lasky   גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   גלעד קריב / Gilad Kariv   דוד אמסלם / David Amsalem   דוד  ביטן / David Bitan   ווליד טאהא / Waleed Taha   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   חיים ביטון / Haim Biton   חיים כץ / Haim Katz   יאיר גולן / Yair Golan   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יהדות התורה והשבת   יואב בן צור / Yoav Ben Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich   יואב קיש / Yoav Kish   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יום טוב חי כלפון / Yomtob Kalfon   יוסף שיין / Shain Yossi   יוקר המחיה   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   יסמין פרידמן / Yasmin Fridman   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק זאב פינדרוס / Yitzhak Ze'ev Pindrus   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   לימור מגן תלם / Limor Magen Telem   מאזן גנאים / Mazen  Ghanem   מאי גולן / May  Golan   מאיר יצחק-הלוי / Meir Itzhak Halevy   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מבקר המדינה / The State Comptrollr   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב בן ארי / Merav Ben Ari   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירב כהן / Meirav  Cohen   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   ממשלת ישראל / Israel Government   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משה (מוסי) רז / Mossi Raz   מתן כהנא / Matan  Kahana   ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz   ניר אורבך / Nir  Orbach   נירה שפק / Nira  Shpak   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סימון דוידסון / Simon Davidson   סלאלחה עלי / Salalha Ali   סמי אבו-שחאדה / Sami  Abu Shehadeh   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   עודד פורר / Oded Forer   עודה איימן / Ayman  Odeh   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עידית סילמן / Idit  Silman   עמיחי שיקלי / Amichai Chikli   פטין מולא / Patin  Mula   צביקה (צבי) האוזר / Zvika Hauser   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רון כץ / Ron Katz   רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שמחה רוטמן / Simcha  Rothman   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ועדת הכנסת קבעה: הכנסת תצא מחר לפגרת בחירות
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2022
אני שומע שוב ברגעי השלווה את קייט בוש שרה "הודיני". קולה הגבוה של קייט מפלח את הדממה ומעלה באוב את המראות. הודיני, נעול בכלוב, גופו אזוק בשלשלות, בעוד רגע ירד למעמקי הים. המונים צופים במחזה הדרמטי. אם הודיני יכשל, חלילה, הוא יסיים את דרכו מתחת למים וכשהמסך יעלה, תתגלה בכלוב גופה נטולת חיים. הודיני לא בא לבד ולא כדי להציל את עצמו. הודיני הוא שליח של מאוויינו הנסתרים והגלויים. הודיני בא לגאול את נשמותינו המיוסרות. הוא בא להוכיח לנו שאם נאמין ונשתדל הכל באמת אפשרי. דממה. איש לא נושם. כל כך שקט עד ששומעים את הלמות הלב של הקהל.
04/07/2022  |  דוד ארגז  |   יומני בלוגרים
ושוב אתכם, הנה הן מטפסות המילים השמורות לימים המיוחדים על-ידי אנשים מיוחדים כנגד ציבורים מיוחדים. ראשונה תעלה ותבוא הדמוקרטיה בסכנה, קץ הדמוקרטיה לימינה וסוף הדמוקרטיה משמאלה, המגינים על הדמוקרטיה, מגיני בית המשפט, מגיני אל-אקצה בסכנה.
בשבוע שעבר ניתן האות: חברי הכנסת ה-24 פיזרו אותה ונקבע התאריך לבחירות לכנסת ה-25 - ה-1 בנובמבר. בכך נכנס להילוך החמישי מרוץ נגד הזמן שמנהלת ועדת הבחירות המרכזית, שתפקידה להכין את הבחירות - הן ברמה הלוגיסטית והן בהיבטים הטכנולוגיים. במערכת הבחירות הנוכחית, גם בה, יש לוועדה שני אתגרים חשובים שהיא צריכה להתמודד איתם: הטיפול במערכות המחשוב והגנה מפני מתקפות סייבר. גם בחירות ממוחשבות זה חשוב, ועוד תהיה כאן התייחסות לכך בהמשך, אבל למערכת הבחירות הקרובה זה כבר אבוד.
ח"כ ישראל כ"ץ (הליכוד) טוען כי הליכוד לא צפוי להדיח נושאי תפקידים אם יתפוס שוב את השלטון לאחר הבחירות. "הליכוד לא הולך להדיח אנשים, אלא לעשות שינוי במערכת המשפט, כדי שדעת הציבור באמצעות הכנסת תבוא לידי ביטוי", אמר (יום ב', 4.7.22) בראיון לכאן ב'.
04/07/2022  |  איציק וולף  |   חדשות
ראש הממשלה החליפי נפתלי בנט מבקש לקבל תנאים של ראש ממשלה לשעבר - זאת למרות הכהונה הקצרה משנה וחצי, שממנה והלאה קיימת הזכאות. בלשכתו של בנט ניסו לצרף את תקופת כהונתו כחליפי לצבירת השנה וחצי. אולם משנוכחו שהדבר בלתי אפשרי, בנט תכנן לפנות לוועדת הכספים ולבקש את שינוי התבחינים לקבלת תנאי פרישה של ראש ממשלה מ-18 ל-12 חודשים - כך דווח בחדשות 12. ראש הממשלה יאיר לפיד הודיע לו: ״לא נתמוך בבקשה״, והסירוב יצר מתיחות בין הלשכות.
03/07/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
דן מרגלית
דן מרגלית
ביבי ראש, ביבי אשם    נתניהו היה חייב להתפטר דקה אחת לפני הרצי הלוי ורונן בר    איני בא לטעון כי חליוה אינו צריך להתפטר, צריך גם צריך אחריהם? איתם? לא חשוב
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il