חברת אובר, המפעילה שירותי הסעות ומשלוחים באמצעות אפליקציה, דיווחה (יום ג', 1.8.22) על זינוק של 120% בהכנסות של שירותי ההסעות ועל זינוק של 37% בהכנסות שירותי המשלוחים ברבעון השני של 2022. מחירה של מניית החברה עמד בסוף יום המסחר על 29.25 דולר, עלייה של 18.9% לעומת מחירה של המניה בסוף יום המסחר הקודם.
הכנסותיה של אובר בשלושת החודשים האחרונים מהסעות עמדו על 3.55 מיליארד דולר. הכנסותיה משירותי משלוחים עמדו על 2.69 מיליארד דולר. בשני המקרים - מדובר בתוצאות גבוהות יותר מן התחזיות שצפו הכנסות של 2.93 מיליארד דולר ושל 2.58 מיליארד דולר בהתאמה.
ה-EBITDA המתואם של אובר עמד על 364 מיליון דולר, תוך שהוא עוקף את התחזיות ל-EBITDA בסך של 257.89 מיליון דולר. על-פי ההערכה המחודשת, ה-EBITDA לרבעון השלישי של השנה צפוי לעמוד על בין 440 מיליון דולר ל-470 מיליון דולר ולא על 383.95 מיליון דולר כפי שצפו ההערכות הקודמות.
מספר הנהגים שרשומים כסוכנים של אובר עלה ברבעון השני של השנה ב-31% לשיא של כל הזמן העומד על כ-5 מיליון נהגים. זאת, על-אף החששות שמחירי הדלק שהאמירו במהלך החודשים האחרונים לשיא ירתיעו נהגים חדשים מלהצטרף אל החברה.