|   15:07:40
  איציק וולף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
המדריך המלא להקמת מקלט בבית פרטי
קבוצת ירדן
פלמינגו ספא: יום כיף זוגי בלתי נשכח בחיפה
משה סעדה. במקום 28 הריאלי [צילום: יוסי זליגר]

נתניהו ישריין את שיקלי, סילמן וסעדה ברשימת הליכוד

יו"ר הליכוד הודיע כי רשימת הליכוד תכלול שיריון לחברי הכנסת לשעבר ממפלגת ימינה שהיו שותפים להפלת ממשלת בנט ושל סגן ראש מח"ש לשעבר שתקף לאחרונה את הפרקליטות
14/09/2022  |   איציק וולף   |   חדשות   |   בחירות 2022   |   תגובות
[צילום: הליכוד]

ראש האופוזיציה, יו"ר הליכוד בנימין נתניהו, הודיע כי ברשימת הליכוד לכנסת יהיו גם חברי הכנסת לשעבר עמיחי שיקלי ועידית סילמן, עו"ד משה סעדה, ד"ר צגה מלקו ועו"ד יוסי פוקס. כולם ישוריינו ברשימה במקומות המיועדים לכך. מזכירות הליכוד אישרה את השיריונים.

לדברי נתניהו, חברות וחברי הליכוד בחרו בפריימריז רשימה מעולה שתביא לישראל ממשלה יציבה לארבע שנים טובות שבהן "נדכא את הטרור, נחזיר את הגאווה הלאומית, ונוריד את יוקר המחיה", כלשונו. עוד ציין כי השיריונים הם תוספת כוח לנבחרת של הליכוד. "עמיחי שיקלי, עידית סילמן, עו״ד משה סעדה, ד״ר צגה מלקו ועו״ד יוסי פוקס. כולם מוכשרים, כולם ראויים, לכולם יש הישגים משמעותיים כל אחד בתחומו", אמר.

תאריך:  14/09/2022   |   עודכן:  14/09/2022
איציק וולף
+פורסם נוסח ההסכם הסופי בין אגודת ישראל לדגל התורה
11:32 15/09/22  |  עידן יוסף
בניגוד לטענות, לא הובטח לחרדים כי ממשלת נתניהו תשווה את תקציב החינוך לתלמיד החרדי לתקציב החילוני. כך עולה מנוסח ההסכם הסופי שהביא לאיחוד ביהדות התורה.

מדובר על 55 אחוזים - זהו הסכום המקובל, לטענת החרדים הוא כורסם והיום תלמיד חרדי מקבל הרבה פחות ומטרתם שיקבל באמת 55% (חדשות 13).
+עמר בר לב החליט להתמודד ברשימת העבודה
11:27 15/09/22  |  עידן יוסף
השר עמר בר לב החליט שלא לפרוש מרשימת העבודה. הוא יתמודד ויוצב במקום 9 כפי שנבחר בבחירות המקומיות (וואלה)
.
+אברהם בצלאל מתפטר ויוצב במקום 11 ברשימת שס
11:25 15/09/22  |  עידן יוסף
סגן ראש עיריית ירושלים אברהם בצלאל מתפטר היום מהעירייה ונערך להכנס לכנסת. הוא ישובץ ע"י אריה דרעי במקום 11 ברשימה. במקומו מונה חיים כהן כנציג שס בעירייה.

במקום 12 יוצב יוני משריקי וב-13 נתי חיק. אמש החליטה מועצת חכמי התורה כי הרשימה הנוכחית של שס תישאר בעינה, אך יו"ר הרשימה יקבע מי המועמדים שיוצבו בעשירייה השנייה.
+ססמת הציונות הדתית: "מה שאתה בוחר זה מה שאתה מקבל"
11:19 15/09/22  |  עידן יוסף
רשימת ציונות הדתית פרסמה את ססמת קמפיין הבחירות - "מה שאתה בוחר זה מה שאתה מקבל". הססמה נועדה להדגיש מחויבות ונאמנות של המפלגה לעקרונותיה ולערכי הציונות הדתית. קמפיין הבחירות עלה בסרטון, במודעות, בשלטי חוצות ועל גבי אוטובוסים.

במפלגה מסבירים: "כשפוליטיקאים מבטיחים דבר אחד ועושים את ההפך, יש רק מפלגה אחת שעומדת איתנה מאחורי עקרונותיה בלי לסטות מהדרך. רק עם הציונות הדתית תקבלו בדיוק מה שאתם בוחרים: חיזוק הזהות היהודית של המדינה, ממשלה ציונית ללא תומכי טרור, תיקון מערכת המשפט, טיפול ביוקר המחיה, משילות בנגב ובגליל וחיזוק ההתיישבות".
+אלוף (מיל') ניצן אלון סרב להשתבץ ברשימת העבודה
10:57 15/09/22  |  עידן יוסף
מרב מיכאלי פנתה בימים האחרונים לאלוף פיקוד מרכז לשעבר, ניצן אלון, והציעה לו מקום ברשימת העבודה בבחירות הבאות. אלון סירב להצעה. מטעמם של השניים לא נמסרה תגובה (וואלה). הבוקר התקשתה מיכאלי לומר בראיון לגלי צה"ל האם השר עמר בר לב ייכלל ברשימה לכנסת.
+אבידר מבקש לפתוח בחקירה נגד שריון שיקלי וסילמן
10:52 15/09/22  |  עידן יוסף
יו"ר ישראל חופשית ודמוקרטית, ח״כ אלי אבידר,‬⁩ הגיש ליו"ר ועדת הבחירות המרכזית בקשה לפתיחה בחקירה נגד הליכוד בעקבות שיריונם של שיקלי וסילמן בטענה כי מדובר במעשה פלילי (ynet).
+נתניהו ודרעי פועלים לפיצוח מתווה להבאת רבע מיליון מצביעי ימין
10:03 15/09/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
בראיון לשבועון משפחה אמר יו"ר שס: "אנשי הארגון שלנו ושל הליכוד עובדים יחד במיקוד מדויק להביא אותם. גם בסקרים פנימיים שראיתי, אנחנו קצת מעל 60, וכל זה בהנחה שכל גוש השמאל עובר את אחוז החסימה"
נתניהו ודרעי. מתאמים מהלכים [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
+לפיד וגנץ הקימו מטה סודי לעידוד הצבעה בישובים ערבים ובריכוזי שמאל
09:39 15/09/22  |  עידן יוסף
הוקם מטה סודי משותף ליו"ר יש עתיד לפיד וליו"ר המחנה הממלכתי גנץ להעלאת אחוז ההצבעה בריכוזי השמאל וביישובים הערביים, במימון של מיליוני שקלים (רדיו קול חי).
+בכירי יש עתיד נגד מיכאלי: מנעה איחוד מסיבות אישיות
09:34 15/09/22  |  עידן יוסף
בכירים ביש עתיד: ״האיחוד בין מרצ ומפלגת העבודה ירד הבוקר סופית מהפרק. מרב מיכאלי הורידה אותו מסיבות אישיות״ (מעריב). ייתכן כי הכוונה היא לשאיפתה של יו"ר העבודה להיות ראש ממשלה, ולא להיות מזוהה עם השמאל הרדיקלי.

מיכאלי אמרה הבוקר: "ממש לא סביר שבמשך חמישה שבועות מדברים כל כך הרבה על הדבר הזה שאיננו על הפרק. זה רק מראה כמה לא מדובר במשא-ומתן, אלא בקמפיין שעושה נזק לגוש - משום שנותן תחושה שהגוש לא הולך יחד, מה שמבחינתנו ודאי לא נכון".
+מפלגתה של סטלה וינשטיין נקנתה משלמה דרעי
08:44 15/09/22  |  עידן יוסף
מנכ"ל ימינה לשעבר, סטלה וינשטיין, צפויה להגיש לוועדת הבחירות המרכזית רשימה לכנסת ה־25. ההערכה במערכת הפוליטית היא שככל הנראה מטרת וינשטיין היא להוות חלופה לציבור במגזר הרוסי ולקחת קולות מישראל ביתנו.

וינשטיין קיבלה מפלגה בשם "כבוד ומסורת - התנועה הלאומית-חברתית בישראל", אשר קיימת ברשם המפלגות שהייתה ושייכת לעו"ד שלמה (מומו) דרעי, אחיו של יו"ר שס אריה דרעי. מכירת מפלגות רשומות על המדף היא הליך מקובל.

לאחרונה הוחלף בא הכוח במפלגה לעו"ד דניאל חוטובלי. על-פי מידע בדף הפייסבוק שלו, עולה כי יש היכרות בינו לבין וינשטיין מהעיר אשדוד - שם הייתה חברת מועצת עיר. חוטובלי גם שיתף תכנים של וינשטיין בפייסבוק. חוטובלי הוא תומך יש עתיד ואף שיתף תכנים ומידע על-כנסים של מטה אשדוד ביש עתיד (ישראל היום).
+שקד וברודני ניסו לצרף את גל הירש לבית היהודי
08:35 15/09/22  |  עידן יוסף
איילת שקד ויוסי ברודני הציעו בשבועות האחרונים, בנפרד, לגל הירש להצטרף לרשימת הבית היהודי - הוא סירב ואמר שהוא חבר בליכוד (בחדרי חרדים).
+איזנקוט אומר "לא" לחומש אבל "כן" לאירן
08:31 15/09/22  |  סוזי דים   |   לרשימה המלאה
מה עם דעת הקהל, איפה השכל הישר שלנו? ובכן, אנו כה טרודים בהשתלטות הרוסית על אוקראינה הרחוקה, שאנו כלל לא שמים לב להשתלטות על צפון השומרון שמתרחשת לנו מתחת לאף
איזנקוט. פטפטן [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+ניסיון אחרון לחיבור בשמאל
08:29 15/09/22  |  עידן יוסף
ניסיון אחרון לחיבור בשמאל: ביש עתיד ממתינים עם הגשת רשימת המועמדים לוועדת הבחירות המרכזית - בניסיון לשכנע את מפלגת העבודה לחבור למרצ. דבר שיצריך שינויים גם ברשימת יש עתיד, לצורך שיריונים לשתי המפלגות. ביש עתיד מוכנים להגדיל את ההצעה למפלגת העבודה ליותר משיריון אחד (כאן חדשות).

יו״ר העבודה מרב מיכאלי אמרה הבוקר: ״אמרתי מהרגע הראשון שאני מאמינה בריצה נפרדת. זה יותר טוב לגוש וזה מה שאנחנו עושות״.
+נתניהו הציע שריון לעמית סגל ונדחה
07:36 15/09/22  |  עידן יוסף
נתניהו הציע לעיתונאי עמית סגל שיריון בשביעיה הראשונה של הליכוד. גם תפקיד שר בכיר היה על הפרק, וכך גם טיפול בפרוצדורה של קידום השיריון ממקום 14 לשביעיה. סגל סירב בנימוס ולא התנהל משא-ומתן בין הצדדים מעבר להצעה עצמה (גלי צה"ל).

סגל מסר בתגובה: "אני ממשיך כמובן בתפקידי כפרשן הפוליטי של חברת החדשות ומזמין את כולם לצפות במוצאי שבת בראיונות בפגוש את העיתונות". בליכוד מכחישים.
+מרכז הבית היהודי אישר ריצה משותפת עם איילת שקד
21:46 14/09/22  |  איציק וולף
מרכז הבית היהודי אישר את הסכם החיבור בין המפלגה למפלגת ימינה בראשות איילת שקד. נציגי מפלגת הבית היהודי ישובצו במקומות 2, 4 ו-7 ברשימה.

יוסי ברודני, ראש עיריית גבעת שמואל ויו"ר הבית היהודי, אמר כי מדובר ביציאה לדרך חדשה שבה לציבור הדתי לאומי ולמאות אלפי אזרחי ישראל יש בית ערכי, ציוני וישראלי. "ישנה רק מפלגת ימין נורמלית אחת והיא הבית היהודי", טען.
+"מי שאומר שהממשלה טעות - מורתע וכתוש"
20:07 14/09/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
ראש הממשלה החליפי, נפתלי בנט, תוקף את שותפתו הפוליטית לשעבר, איילת שקד  ▪  "אני לא שופט ולא כועס, מי שאומר שהקמת הממשלה הייתה טעות נמצא בפוסט טראומה"
בנט ושקד בימים טובים יותר [צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90]
+פורסמה רשימת הציונות הדתית עוצמה יהודית לכנסת
17:32 14/09/22  |  עידן יוסף
מפלגות הציונות הדתית ועוצמה יהודית הגישו את רשימתן לבחירות לכנסת ה-25. הרשימה מורכבת ממפלגת הציונות הדתית בראשות ח"כ בצלאל סמוטריץ', מפלגת עוצמה יהודית בראשות ח"כ איתמר בן-גביר ומפלגת נעם בראשות ח"כ אבי מעוז. את הרשימה, המונה 47 שמות, סוגר לשם כבוד הרב חיים דרוקמן, זקן רבני הציונות הדתית.

סדר המועמדים: 1. בצלאל סמוטריץ'; 2. איתמר בן-גביר; 3. אופיר סופר; 4. אורית סטרוק; 5. יצחק וסרלאוף; 6. שמחה רוטמן; 7. אלמוג כהן; 8. מיכל וולדיגר; 9. עמיחי אליהו; 10. תא"ל (מיל') צביקה פוגל; 11. אבי מעוז; 12. אוהד טל; 13. לימור סון הר מלך; 14. סא"ל (מיל') משה סלומון; 15. יצחק קרויזר.

עם הגשת הרשימה, העירו סמוטריץ' ובן-גביר ליו"ר ועדת הבחירות, השופט יצחק עמית, כי הבקשה מן המועמדים להימנע מאמירות גזעניות ראויה, אך אין סיבה שלא תצורף אליה קריאה להימנע מתמיכה בטרור ומשלילת דמותה היהודית של המדינה. עמית לא השיב.
+מסתמן: נציגי העדה האתיופית במקומות ריאליים בליכוד ובציונות הדתית
16:30 14/09/22  |  עידן יוסף
יו"ר הליכוד בנימין נתניהו בחליט ככל הנראה שלא לשריין את גל הירש, ולהעדיף על פניו את צגה מלקו - יוצאת העדה האתיופית. בגלי צה"ל דווח על-סמך גורמים בציונות הדתית כי שני השיריונים של סמוטריץ' הם משה סלומון שהגיע במקדימות למקום 7 ויקודם למקום 6 על חשבון צבי סוכות ויוצב במקום 14 ברשימה המאוחדת. סמוטריץ' משריין גם את אוהד טל, מזכ"ל בני עקיבא העולמית, שישובץ במקום ה-12.
+סמוטריץ' למעוז: קיבלת החלטה אחראית ומחויבת המציאות
16:08 14/09/22  |  עידן יוסף
יו"ר הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ': "מברך את ידידי ח"כ אבי מעוז על החלטה אחראית ומחויבת המציאות לשלב ידיים במאמץ החשוב לניצחון הימין והציונות הדתית בבחירות. ביחד נעשה ונצליח".

+ברודני נגד הציונות הדתית: מתבייש שחברה למפלגה שפוגעת בלהט"בים
16:03 14/09/22  |  עידן יוסף
יוסי ברודני, המתמודד לכנסת מטעם הבית היהודי: "החבירה של בן-גביר וסמוטריץ' למפלגה שמשפילה נשים וקוראת ללהט"בים סוטי מין, היא חילול השם נוראי. דתיים לאומיים נורמליים הם לא שונאי אדם ולא שונאי השונה. אני מתבייש".
+יש עתיד: מהמרים שנתניהו הבטיח למעוז טיפולי המרה
15:55 14/09/22  |  עידן יוסף
יש עתיד בטוויטר: "והיום בפרק ההישרדות האישית, מה הבטיח נתניהו לאבי מעוז? אנחנו מהמרים או על קידום טיפולי המרה בבתי הספר או על איסור הפלות. מה ההימור שלכם? גוש בן-גביר-ביבי מסוכן לישראל".
+ניצנה דרשן-לייטנר מצטרפת לבית היהודי
15:39 14/09/22  |  עידן יוסף
ניצנה דרשן-לייטנר מצטרפת לרשימת הבית היהודי לכנסת ותשובץ במקום ה-4. השיבוץ כפוף לאישור מרכז הבית היהודי. היא עורכת דין ומומחית למשפט בינלאומי, העומדת בראש ארגון "שורת הדין" אותו היא ייסדה, אשר נלחם בארגוני טרור בארץ ובעולם בשמם של קורבנות טרור ומשפחות שכולות. בוגרת תואר ראשון מאוניברסיטת בר-אילן ותואר שני מאוניברסיטת מנצ׳סטר. זוכת פרס מוסקוביץ לציונות לשנת 2012 ונבחרה לאחת מ-50 הנשים המשפיעות ביותר בישראל לשנת 2011, ולאחת מ-50 היהודים המשפיעים ביותר בעולם לשנת 2014, כמייצגת וכמובילה של המאבק המשפטי בטרור. נשואה ואם לשישה, מתגוררת ביישוב חשמונאים שבמועצה האזורית מטה בנימין.
[צילום: שורת הדין]
+נעם תרוץ עם הציונות הדתית
14:14 14/09/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
הציונות הדתית ועוצמה יהודית יתמודדו יחד עם נעם, אך בגוש טכני  ▪  אבי מעוז נאלץ לקבל את המקום ה-11 ברשימה  ▪  גינויים בשמאל לפגישת נתניהו עם הרב צבי טאו
הרב צבי טאו [צילום: יח"צ]
+הקייס אברהם מנשה: "אם יברקן לא יהיה במקום ריאלי - נלך למקום אחר"
13:56 14/09/22  |  מירב ארד
לקראת סגירת הרשימות, הקייס אברהם מנשה אומר (יום ד') בראיון לגלי צה"ל: "אם גדי יברקן לא יהיה במקום ריאלי בליכוד - 2.5 המנדטים שהעדה האתיופית הביאה לנתניהו, לא יגיעו. נקפל את עצמנו ונלך למקום אחר".
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
נתניהו ישריין את שיקלי, סילמן וסעדה ברשימת הליכוד
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
הנאשם נהנתניהו
15/09/22 00:06
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2022
ראש הממשלה החליפי, נפתלי בנט, תוקף את שותפתו הפוליטית לשעבר, איילת שקד, לאחר שטענה כי הקמת הממשלה הנוכחית הייתה טעות. לדבריו, "מי שאומר שהקמת הממשלה הייתה טעות - נמצא בפוסט טראומה".
14/09/2022  |  איציק וולף  |   חדשות
מפלגת נעם מתקפלת. נסיונותיו של יו"ר הליכוד, בנימין נתניהו, לשכנע את הרב צבי טאו, מנהיגה הרוחני של מפלגת נעם, כדי לשכנעו שנעם לא תתמודד עצמאית בבחירות לכנסת ה-25 עלו יפה. נתניהו הגיע לבית הרב בשכונת מעלה הזיתים, וביקש להסביר לו בנוכחות יו"ר מפלגת נעם חבר הכנסת אבי מעוז, מדוע כדאי שמפלגת נעם תסכים לקבל את המקום ה-11 ברשימה של בצלאל סמוטריץ' ואיתמר בן-גביר, ולא תרוץ לבד בבחירות.
14/09/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
אחרי משא-ומתן על עקרונות פוליטיים משותפים והרכב הרשימה הכריזו (יום ד', 14.9) החזית הדמוקרטית לשלום ולשוויון (חד״ש), ברית לאומית דמוקרטית (בל״ד) והתנועה הערבית להתחדשות (תע״ל) על המשך שיתוף פעולה במסגרת הרשימה המשותפת.
14/09/2022  |  מירב ארד  |   חדשות
המבערים הופעלו, הרצים יצאו דחופים, המשדרים נפתחו, הפאנלים צופפו שורות, הפרשנים כחכחו בגרונם. שקט עכשיו משדרים. הנושא, אל תעצרו את נשימתכם, אינו הקלקולים במנהל תקין בממשלה, לא הכאוס במשרד החוץ, לא דברי השטנה הנוראיים של שר בכיר, לא הלינץ' שבוצע ברועה צאן יהודי "תת אדם, מתנחל אלים", על-ידי שלושים מחבלים פלשתינים וסייענים אוטואנטישמים בטוריה, במעדר ובשנאה.
מפלגת יש עתיד שיגרה (יום ג', 13.9.22) התראה לפני עתירה לראשי ערוץ עכשיו 14. בפנייה נכתב כי הערוץ תוקף את יש עתיד ואת העומד בראשה, ראש הממשלה יאיר לפיד, כמו גם את יתר מפלגות הקואליציה ומרומם את מפלגת הליכוד, והעומד בראשה, ח"כ בנימין נתניהו.
13/09/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
ביידן מחצין אינטליגנציה רגשית גדולה (אביגיל..), אך בגלל מחדלו גואה במשמרתו האנטישמיות בקמפוסים    כשיחזרו חטופים, נראה אנשים שבורים גופנית ונפשית; סינוואר ימשיך להחזיק חלק מהחטופים ...
גאולה - רק בפעולה אנושית שמודעת שהיא כלי לקידום ישועה
איציק וולף
בימים שבהם טוענים רבנים כי ישנה הגנה מיסטית-רוחנית שהיא בלבד זו ששומרת על עם ישראל מפני אויביו כדאי לעיין בפסוקי קריעת ים סוף - שעל-פי המסורת אירעה בשביעי של פסח - ולראות שאפילו רי...
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הרב הכריז למעשה, שכל עולם הערכים של האזרחים הלא חרדים הוא חסר משמעות    מה שקובע הוא מה שהרבנים, המקבלים משכורתם מקופת המדינה, קובעים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il