|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל
כתיבת המומחים
הוט, בזק, סלקום, פרטנר סיבים - איזו חברה עדיפה לצרכן?

גולדקנופף הגיש תביעת לשון הרע נגד מרב מיכאלי

24/10/2022  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   בחירות 2022   |   תגובות

יו"ר יהדות התורה יצחק גולדקנופף הגיש תביעת לשון הרע ע"ס 140 אלף ש״ח לבית משפט השלום בתל אביב באמצעות ב"כ עוה"ד ד"ר יחיאל וינרוט, שמואל הקר ויהודה רוזנגרטן ממשרד ד"ר י. וינרוט ושות', כנגד יו"ר מפלגת העבודה מרב מיכאלי, אשר לדבריו "הוציאה את דיבתו רעה בשקרים גסים ואמירות מופרכות", בראיון באולפן ynet בו טענה כנגדו שהוא מתעמר בעובדים ופוגע בזכויותיהם, "טענות חסרות כל בסיס עובדתי ומשוללות כל יסוד", כמפורט בכתב התביעה.

גולדקנופף: "שקר גס. תמוה ביותר ששרת התחבורה הכושלת בהיסטוריה של מדינת ישראל, במקום להתעסק בפתרון בעיות התחבורה הרבות, מקדישה את זמנה להכפשות בזויות, לאחר שנגדה עצמה מתנהל הליך משפטי שבמרכזו טענות חמורות על התעמרות קשה ומשפילה - ומעזה ברוב חוצפתה להטיח בי שקרים חמורים שכאלה, בפרט כאשר הדברים כבר התבררו כחסרי שחר, ואחרים שטענו כך כבר הודו בטעותם לאחר בדיקה יסודית".

תאריך:  24/10/2022   |   עודכן:  24/10/2022
עידן יוסף
+סקר: שס מתחזקת, שקד נחלשת
14:26 24/10/22  |  עידן יוסף
סקר כאן חדשות בשאלה למי תצביע אילו הבחירוות היו מתקיימות היום, נותן 60 לגוש נתניהו. הליכוד 31; יש עתיד 24; הציונות הדתית 13; המחנה הממלכתי 12, שס 9; יהדות התורה 7; ישראל ביתנו 6; העבודה, מרצ 5; רע"ם, חד"ש-תע"ל 4.

מתחת לאחוז החסימה: בל"ד 1.8%; הבית היהודי 1.6%; המפלגה הכלכלית 1.5%; צעירים בוערים 1.2%.
+אני מצביע ב'
13:54 24/10/22  |  דב גולדפלם   |   לרשימה המלאה
מפלגת הבית היהודי היא הדבר הקרוב ביותר לציבור הדתי לאומי, גם אם איילת שקד היא זו שמובילה את הרשימה לכנסת  ▪  נקמה איננה תוכנית עבודה
שקד. בחירה נכונה [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]
+הליכוד ניכס את הישגי צה"ל: "שילוב ויצירת זהות אסורים"
13:28 24/10/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
בהחלטתו כתב השופט עמית: "ההקשר של התמונות של כלי המלחמה של צה"ל ברור. מטרתו להעביר את המסר שכאשר המשיבים היו בשלטון, פעולותיו והישגיו של צה"ל רוממו את מעמדה של המדינה וחיזקו אותה. שילוב ויצירת זהות אלו אסורים בהתאם לבמן הניכוס"
ניכוס של הישגי צה"ל [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
+שקד: "בלי הבית היהודי אין ממשלת ימין"
12:18 24/10/22  |  מירב ארד
שרת הפנים איילת שקד בראיון לרדיו צפון 104.5fm: "הציבור צריך להבין שבלי הבית היהודי אין ממשלת ימין. זה בכלל לא משנה אם סמוטריץ' ובן-גביר יקבלו עוד מנדט, אבל אם אנחנו נקבל עוד מנדט או שניים נוכל להקים ממשלה בישראל וצריך לזכור את זה
+"כל מה שעשינו בשנה האחרונה יכול להימחק ביום אחד"
11:25 24/10/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
הבהיר: התפקיד שלנו הוא לא רק לשמור שמדינת ישראל תהיה חזקה ובטוחה, אלא גם שהיא תהיה מדינה טובה, נדיבה מתקדמת ודמוקרטית
לפיד. מודאג [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
+כלי עזר למתלבטים עבור מי להצביע
08:25 24/10/22  |  בעז שפירא   |   לרשימה המלאה
אל תהמרו! הבחירות והפוליטיקה אינם משחק בקובייה או הפרחת יונים  ▪  הבחירות הן ההזדמנות היחידה הניתנת לכל אזרח להשפיע למעשה על המציאות ועל ההכרעות השונות שבחיינו הלאומיים
לא למהר [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+תל אביב: פעילי מרצ צעקו "מחבל" לעבר בן-גביר
22:25 23/10/22  |  עידן יוסף
פעילי מרצ הגיעו להפגין נגד הגעתו של ח"כ איתמר בן-גביר בבית ציוני אמריקה בתל אביב, פעילי מרצ צעקו לעבר בן-גביר - "בןגביר מחבל, סכנה לישראל", פעילי עוצמה יהודית לא הגיבו בשתיקה והשיבו להם - "עם הנצח לא מפחד" (INN).
+בן-גביר על הקלטת סמוטריץ': יש לי ביקורת על נתניהו, אבל זה לא הסגנון
22:16 23/10/22  |  עידן יוסף
יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן-גביר, הגיב במהלך כינוס בחירות שקיים בתל אביב על הקלטת סמוטריץ': "אני לא אהבתי את הדברים שנאמרו, כי יש לי אומנם ביקורת על נתניהו, שלא תבינו לא נכון, ואני לא חושב שהיה מישהו שהפגין כל כך הרבה נגד נתניהו כמו ושאני הפגנתי. אבל, וכאן האבל החשוב - אני לא חושב שצריך להתייחס בנימה אישית, ובטח ובטח לא לדבר בסגנון כזה, אלא להגיד לו: אדוני בנימין נתניהו, אנחנו רוצים שתהיה ראש הממשלה. אבל - זו תהיה ממשלת ימין מלא-מלא. אין גנץ, אין חילי טרופר, אין את כל השמאלנים האלה. מי שנפגש עם אבו מאזן הוא בשמאל. מי שאומר בכנס 'סיכנתי את חיילי גולני כדי להיות הומני, הוא בשמאל. ומי שנותן הכשר לאותו אבו מאזן שמממן כיכרות על שם רוצחים שנותן כסף לכל מי שרצח יהודי, הוא לא בימין, הוא בשמאל".
+עבאס: סמוטריץ' מוכיח שצדקתי - הליכוד הבטיח לנו שותפות פוליטית אסטרטגית
22:07 23/10/22  |  עידן יוסף
יו"ר רע"ם, ח"כ מנסור עבאס בתגובה להקלטות סמוטריץ': "עדות נוספת שמוכיחה את צדקת הדברים שאמרתי לכל אורך השנה האחרונה - הליכוד הציע לנו הסכם קואליציוני 'על מלא' והבטיח לנו שותפות פוליטית אסטרטגית. אמשיך לקדם את השותפות האזרחית לטובת החברה הערבית וכלל החברה הישראלית.

בליכוד הגיבו: "ספין שקרי שנועד לסייע ללפיד להכשיר את הממשלה שהוא רוצה להקים שוב עם מנסור עבאס והאחים המוסלמים. השקר הזה גם נועד כדי להקטין את הליכוד כדי שיש עתיד תהיה המפלגה הגדולה שעליה תוטל הקמת הממשלה".
+הממונה לשעבר על התחרות שותפה בהכנת המצע של העבודה
21:35 23/10/22  |  עידן יוסף
שבוע בלבד לפני הבחירות, יו"ר מפלגת העבודה, השרה מרב מיכאלי, תציג (ב') בפירוט יחד עם חברי סיעתה כיצד המפלגה מתכוונת להיאבק בכנסת הבאה ביוקר המחיה, במצוקת הדיור ובקריסת השירותים החברתיים.

בהצגת התוכנית כלכלית תשתתף עו"ד מיכל הלפרין, לשעבר הממונה על רשות התחרות, ששותפה לכתיבת התוכנית - יחד עם מומחים נוספים ששמם ייחשף במסיבת עיתונאים שתקיים.
+נתניהו לסמוטריץ׳ ובן-גביר: תפסיקו לירות בתוך הנגמ״ש
21:25 23/10/22  |  עידן יוסף
נתניהו לסמוטריץ׳ ובן-גביר: "תפסיקו לירות בתוך הנגמ״ש, המאבק של המחנה הלאומי הוא נגד ממשלה של לפיד והאחים המוסלמים תומכי הטרור. לפיד אומר בגלוי שהוא רוצה להוריד את הליכוד מתחת למספר המנדטים של יש עתיד, כדי שעליו תוטל הרכבת הממשלה. כדי לסכל את התוכנית של לפיד צריך ליכוד גדול כדי להקים ממשלת ימין יציבה שאתם בכל מקרה חלק ממנה".

יצוין, כי בניגוד לטענת נתניהו - בכל הסקרים קיים פער של שישה-שבעה מושבים לפחות לטובת הליכוד. כמו-כן, הנשיא מטיל את מלאכת הרכבת הממשלה על המפלגה בעלת מספר הממליצים הגדול ביותר, ומאחר שבגוש השמאל-מרכז יש מפלגות שהודיעו מראש כי לא ימליצו על לפיד, על נתניהו יוטל להרכיב את הממשלה.
+סמוטריץ': חשיפת קשרי נתניהו ורע"ם יכולה הייתה לתת לי שני מנדטים
21:16 23/10/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
בשיחה סגורה שנערכה בשנה האחרונה ונחשפה הערב מסביר יו"ר הציונות הדתית מדוע יישר קו עם יו"ר הליכוד למרות ששיקר בעניין קשריו עם עבאס  ▪  תוקף את אנשי ימינה על כך שבמחיר התנגדותם לנתניהו לא גילו סבלנות ופנו לחבירה עם השמאל  ▪  סמוטריץ': "שוחחתי עם נתניהו, לא ניתן לסכסך ביננו. נקים ביחד ממשלה לאומית יהודית וציונית"
סמוטריץ'. "נתניהו זה צרה, אבל תבחר בין צרה לצרה" [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]
+עמית: לא הוכח קשר בין ארגון קומי אורי למפלגת העבודה
20:04 23/10/22  |  עידן יוסף
יו"ר ועדת הבחירות המרכזית, השופט יצחק עמית, דחה את עתירת "חוקתי - חרדים למדינה ולשלטון הציבורי" נגד ארגון קומי ישראל" ומטה-פייסבוק (Meta-Facebook) למתן צו לחשיפת פרטיהם של הגורמים העומדים מאחורי "ארגון קומי ישראל" ומאחורי הפרסומים המופצים בשמו.

חוקתי טענה שפעילותה של קומי ישראל קשורה למפלגת העבודה ונעשית למענה, ולכן מהווה תעמולת בחירות, וכי פרסומיה מפרים את דרישת השקיפות החלה על תעמולת בחירות, שכן הם אינם מזוהים. יו"ר הוועדה קבע כי העותרת לא הוכיחה קשר ברור וישיר בין קומי ישראל לבין רשימת העבודה.

בהחלטתו כתב עמית: "העותרת לא ביססה קשר זה אף לא בראשית ראיה. כרזת הזמנה להפגנה אחת, אשר פורסמה הן על-ידי המשיבה והן על-ידי רשימת העבודה, כמו גם העובדה ששרת התחבורה הגיעה לאותה הפגנה, אינן יכולות להוות בסיס לקביעה כי כלל הפרסומים שעליהם הלינה העותרת נעשו מטעמה של רשימת העבודה. ובקיצור, לא הונחה התשתית הראייתית הנדרשת להוכחת קשר ברור וישיר בין המשיבה לבין רשימת העבודה. עוד אזכיר שרשימת העבודה לא צורפה כמשיבה לעתירה, כך שממילא לא ניתן לה פתחון פה להשיב לטענת העותרת, כי המודעות מטעם המשיבה נעשו מטעמה. נוסף על כן, לא הוכח, ולמעשה אף לא נטען בעתירה, כי הפרסומים שעליהם מלינה העותרת נעשו בתשלום. כידוע, פתיחת דף פייסבוק ופרסום תוכן בו יכול שייעשו חינם. אכן, קיימת אפשרות לקידום ממומן של פרסומים על-מנת להגדיל את תפוצת הנחשפים לפרסומים".

+סמוטריץ': אין לי עניין להתווכח עם נתניהו
19:40 23/10/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
סרב להתייחס לאמירתו כי התיקים המרכזיים לא יחולקו לשותפות הקואליציוניות  ▪  על מערכת המשפט, השמאל והתקשורת אמר: "אלה לא גורמים שרגילים לכבד את ההכרעה הדמוקרטית של העם, ויעשו הכל למנוע מאיתנו לעשות את זה"
שמעון ריקלין ובצלאל סמוטריץ'
+שרת התחבורה: שרים מהלובי המתנחלי העדיפו פרויקטים ביו"ש, גאה על הסטת תקציבים לערים בתוך הקו הירוק
18:44 23/10/22  |  איציק וולף
שרת התחבורה, מרב מיכאלי, מציינת שהיא גאה בכך שהסיטה תקציבי פיתוח תשתיות מיהודה והשומרון לערים מוחלשות בתוך הקו הירוק.

"תקציב משרדי הממשלה הוא משאב מוגבל. כשמקדמים פרויקט אחד הוא תמיד על חשבון פרויקט אחר. אחרי שנים של העדפת פרויקטים ביהודה ושומרון על ידי שרים מהלובי המתנחלי, אני הסטתי תקציבים לישובי הפריפריה, בדרום, בצפון וגם לערים הערביות. דאגתי לערים מוחלשות בתוך הקו הירוק ואני גאה על כך מאוד", צייצה בחשבון הטוויטר שלה.
+ועידת קול חי | תשפ"ג
17:23 23/10/22  |     |   לרשימה המלאה
פאנלים בהנחיית מגישי קול חי | מצעי המפלגות | הבטחות הבחירות | שיח פרשנים בהשתתפות הקהל. צילום ושידור: רואים את הקולות
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
גולדקנופף הגיש תביעת לשון הרע נגד מרב מיכאלי
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2022
בהקלטה שנערכה בשנה האחרונה של ח"כ בצלאל סמוטריץ' שנחשפה הערב (יום א', 23.10.22) בכאן חדשות, נשמע ח"כ בצלאל סמוטריץ' מתייחס להכחשת כוונתו של יו"ר הליכוד בבחירות הקודמות כי בכוונתו להקים ממשלה עם מנסור עבאס:
23/10/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
יו"ר הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ', התייחס (יום א', 23.10.22) בוועידת הבחירות של ערוץ עכשיו 14 לאמירתו של יו"ר הליכוד, ח"כ בנימין נתניהו, לפיה לשמחתו התיקים המרכזיים - האוצר והביטחון - יהיו אצל הליכוד. "אין לי עניין להתווכח איתו כרגע", אמר. הוא הבהיר כי לא הכריז מה הוא רוצה לקבל משום שאינו מעוניין לקבל את עור הדוב לפני שצדים אותו.
23/10/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
ראשי מפלגות הכנסת, טובי הפרשנים ואנשי הקמפיינים בוועידת "קול חי" לקראת מערכת הבחירות לכנסת ה-25, הוועידה הגדולה ביותר בפוליטיקה החרדית. האירוע המרשים בהשתתפות מאות, ובהגשת גדולי מגישי התקשורת, אבי מימרן ובצלאל קאהן.
23/10/2022  |  מחלקה ראשונה  |   נאומים
23/10/2022  |  מחלקה ראשונה  |   נאומים
הביטוי "מפלגת שלטון", דהיינו המפלגה הגדולה הקובעת כיצד תיראה מדיניות הממשלה שתוקם, נגזר ממספר מצביעיה. בעוד שבעבר נע מספר המושבים למפלגה הגדולה סביב 40 מושבים, כיום נעה התמיכה בה סביב 30 ובממשלה הנוכחית אף פחות מכך.
23/10/2022  |  עידן יוסף  |   יומני בלוגרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
גם בשעתה היפה של ישראל, כאשר העולם מוחא לה כפיים והתעשיות הביטחוניות הישראליות זוקפות קומה לנוכח ההצלחות הטכנולוגיות ללא אח ורע, יש בקרבנו כאלה המתעקשים "להשבית שמחות" ולגמד את ממד...
דן מרגלית
דן מרגלית
עמרי מניב בערוץ-12 הביא צרור של הקלטות של שיחות בין שקד לבין נוה    הוא לחץ למנות את איתן אורנשטיין לנשיא המחוזי בתל אביב    שקד נכנעה והצביעה בעד אורנשטיין
עידן יוסף
עידן יוסף
כלי תקשורת מסוימים נוהגים לנגח את חברי הכנסת של הקואליציה ואת הממשלה, תוך התעלמות מההקשר הרחב והתמקדות באירועים זניחים    דיווחים מוטים אלה מתעלמים מעבודתן החשובה של ועדות הכנסת בנו...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il