חברת מובילאיי הישראלית החלה להיסחר היום בנאסד"ק תחת הסימול MBLY בעקבות הנפקתה ע"י חברת האם, אינטל. בכך, הפכה מחדש לחברה ציבורית לראשונה מאז שנרכשה על ידי אינטל בשנת 2017. אינטל ומובילאיי ציינו את אבן הדרך מנאסד"ק בטיימס סקוור, ניו יורק; ממטה מובילאיי בירושלים; ומשאר משרדיה של החברה ברחבי העולם.
מנכ"ל מובילאיי, פרופ' אמנון שעשוע, כתב (יום ד', 26.10.22) כי מדובר בפתיחת פרק חדש ומרגש בהיסטוריה של מובילאיי.
"מובילאיי חוזרת לעיני הציבור, באופן גלוי ומשמעותי יותר משהייתה בעבר. בחמש השנים האחרונות, תחת אינטל גדלנו ושגשגנו, וכיום אנו יוצאים גדולים וחזקים יותר, מוכנים לספק את צרכי השוק, החל ממערכות הבטיחות הפופולריות כיום ועד לפתרונות נהיגה אוטונומית מלאה", אמר.
לדבריו, תקופה זו, שבה היתה מובילאיי חברת בת מלאה של אינטל, סייעה בהאצת העסקים של החברה ואפשרה לה לצאת מוכנה לקראת פרק חדש זה. "מאז ה-EyeQ הראשון שלנו, יותר מ-800 דגמי רכב יוצרו בשילוב מערכות של מובילאיי בתוכם, וסה"כ יותר מ-125 מיליון רכבים המצוידים בטכנולוגיה שלנו. חלומנו הוא שבכל רכב תהיה טכנולוגיית סיוע לנהג המצילה חיים. יחד נוכל להפוך את החזון הזה למציאות. המסע של מובילאיי התחיל לפני יותר משני עשורים, מתוך אמונתי כי טכנולוגיית ראייה ממוחשבת יכולה לסייע במניעת תאונות דרכים ולהציל חיים. התחלנו בקטן וגדלנו במהירות לחברה גלובלית המספקת מערכות סיוע ליותר מ-50 יצרניות רכב. אני צופה דרך ארוכה לפנינו, ומחויב מתמיד להמשיך את העבודה המשותפת ולייצר יחד עתיד בטוח יותר. הפכתי את האתגרים הללו למטרה שלי, ואני מצפה להוביל את מובילאיי להגשמת ההזדמנות שלפנינו", אמר.
לדברי שעשוע, הפעילות של מובילאיי כחברה ציבורית אינה טריטוריה חדשה עבורה. "פעלנו באופן עצמאי לפני ובמהלך תקופתנו עם אינטל, מימנו בעצמנו את המו"פ שלנו, ואת הפיכתנו מספק טכנולוגיה, לכזה המאפשר מוביליות. אני בטוח ביכולת שלנו להמשיך לצמוח ולשגשג כחברה בורסאית. אנו מצפים ליצור את עתיד התחבורה באמצעות מערכות היחסים המוצלחות שלנו איתכם, הלקוחות המוערכים שלנו", אמר.